Afbraak mdma.

ixienix

Newbie
Stel we nemen een verhoogde mdma-dosis. Dus niet de normale 100-200 mg maar stel 400mg (of eender welk getal). Wordt alle mdma afgebroken door de lever? Of is er een soort concentratie dat de lever kan verwerken per uur ofzo? Zoals met alcohol het geval is (waarschijnlijk wel dus).

En stel dat mdma dan niet kan afgebroken worden, gaat die dan gewoon door de lever (ik veronderstel van wel), en stel dan dat je naar het wc moet, pis je al je mdma er dan gewoon terug uit?
Want dat zou zonde zijn...

-spaceman-

Badass junkie
ixienix zei:
Stel we nemen een verhoogde mdma-dosis. Dus niet de normale 100-200 mg maar stel 400mg (of eender welk getal). Wordt alle mdma afgebroken door de lever? Of is er een soort concentratie dat de lever kan verwerken per uur ofzo? Zoals met alcohol het geval is (waarschijnlijk wel dus).

En stel dat mdma dan niet kan afgebroken worden, gaat die dan gewoon door de lever (ik veronderstel van wel), en stel dan dat je naar het wc moet, pis je al je mdma er dan gewoon terug uit?
Want dat zou zonde zijn...

ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar je lichaam is 72 uur bezig met de afbraak van mdma! Met een verhoogde dosis waarschijnlijk nog is 24 uur erbij!

ixienix

Newbie
Ik heb nog even verder gezocht en dit gevonden:

About 2/3rds of a moderate dose of MDMA will end up in your urine, unchanged. A small amount in the form of MDA will also end up in the urine. Since the half-life is about 8-9 hours, if you collect all your urine for that 8-9 hour period, you could recover perhaps a third of the dose taken. Even at US prices, I'm not about to try it.

Ja moet er wel een beetje zin in hebben natuurlijk :beer: . Maar er zijn er hier toch heus wel die niet wegschrikken van een beetje pis, toch?

DreamWeaver

Badass junkie
Hahah! :tearsofjoy: Pillen kosten hier toch geen kut, daar ga ik niet moeilijk voor lopen doen :P

@TS, ik denk dat als je zo'n hoge dosis neemt terwijl al regelmatig pillen doet dat je dan je serotonine voorraad uitput, en dus een beetje omgezet zal worden in MDA. Van MDA ga je hallucineren en redelijk vaag, dus dat word een intressante trip :wink:

Bovenaan