Afhankelijkheid kamagra etc?

Couchlock

Newbie
Hey forum mensen.
Ik zit met een vraag zoals ik en we allemaal al wel weten zijn bijna alle middelen wel capabel om een verslaving mee op te bouwen.

Alleen vroeg ik mij af of er ervaringen zijn of mensen met verstand ervan over een afhankelijkheid van erectiepillen o.a kamagra, cobras etc..

Is hier een groot risico aan bijvoorbeeld niet durven / kunnen functioneren zonder het spul?

Ik hoor graag van jullie meningen en of ervaringen.

HappyMind

Badass junkie
Ik weet niet hoe het zit met afhankelijkheid. Maar ik ga er vanuit dat je jezelf conditioneert door seks en erectiepillen (vaker) te combineren. Het brein gaat best wel lekker op gewoontes en voor je het weet heb je de overtuiging gecreëerd dat seks zonder erectiepillen niet lukt/niet fijn is oid.

Maar vanwaar deze vraag? Als je bijvoorbeeld problemen ervaart op seksueel gebied kan je ook naar de huisarts gaan en daar kijken naar een (gezondere) oplossing.

Laatst bewerkt:

Peter3791

Newbie
Ik heb een aanvullende vraag:
Ik heb last van hartfalen, medio december krijg ik een pacemaker, kan/mag ik dan wel kamagra gebruiken?

Casrus

DF-koning
Hey forum mensen.
Ik zit met een vraag zoals ik en we allemaal al wel weten zijn bijna alle middelen wel capabel om een verslaving mee op te bouwen.

Alleen vroeg ik mij af of er ervaringen zijn of mensen met verstand ervan over een afhankelijkheid van erectiepillen o.a kamagra, cobras etc..

Is hier een groot risico aan bijvoorbeeld niet durven / kunnen functioneren zonder het spul?

Ik hoor graag van jullie meningen en of ervaringen.
Heb dit van één kennis gehoord, dat mannen het gebruiken en zonder helemaal geen erectie meer kunnen krijgen. Zelf niet gemerkt. En ik gebruik het al járen.

Deze kennis meent ook dat alle drugs hetzelfde zijn. Ook zegt hij dat de spontane erectie nooit meer terug komt.

Dat lijkt me onwaarschijnlijk.

CuriousExplorer

DF-koning
Heb dit van één kennis gehoord, dat mannen het gebruiken en zonder helemaal geen erectie meer kunnen krijgen. Zelf niet gemerkt. En ik gebruik het al járen.

Deze kennis meent ook dat alle drugs hetzelfde zijn. Ook zegt hij dat de spontane erectie nooit meer terug komt.

Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Nu spreek je over fyieke afhankelijkheid. Die is er niet vermoed ik.

Maar gebruik je altijd op je seksfeestjes, of heb je er ook zonder gebruik?

Bovenaan