1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Afkick speed

Discussie in 'Speed' gestart door SkyLimit, 4 apr 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hey mensen,

Ben 34 jaar en gebruik nu al sinds mn 18e drugs. Kan even geen lang verhaal typen umv.m. concentratie.

Nu sinds +- maand voor het eerst speed genomen omdat de dealer voor het niks anders had en dat is me nooit gebeurd in al die jaren dezelfde dealer. Hij maar VOORAL il he de fout gemaakt toen 5gr. Speed te halen nu een maand later slaap ik ongeveer 6 uur per week en heb nog een keer 10gr. Laten droppen in de bus. Ik draai compleet door en heb net uit paniek en alle heftige hallucinaties de laatste paar lijnen door de kamer geflikkert. Gister 112 gebeld en weet er weinig van maar schijnbaar opgehangen en 3 uur nokkie gegaan. Ik weet het is makkelijk om me hier belachelijk te gaan maken want ba 26 jaar gebruik en 3 klinieken waarvan 4 jaar clean heb ik veel mensen geholpen met hun verslaving problemen, maar door het overlijden van 2 close vrienden en het verliezen van 3 weken later mijn meisje is alles zwart geworden, dus kom op mensen hou het leuk en ik wil terug komen en dan praten we dan hoe je wilt.
    Ik ben al 2 dagen aan het trippen voor een account. Alle plezier meisjes laten oprotten, drugs Is weg op 500ML G en 100 Diazepam 10mg na voor de "FallDown" maar even advies van een ervaren speed gebruiker nodig. Liefde & respect uit Gelderland

En fuck zie nu hoeveel ik lul en niet kan stoppen, zeiden ze bij de huisartsen post ook al

Laatst bewerkt: 4 apr 2018
  2. Ben na mijn eerste bericht op bed gaan liggen en heb een uur kunnen slapen heel raar en na wakker worden wat niet zo voelde d8 ik zelfs na weer 24 uur wakker yes iig een uur slaap. Wat daarna juist weer heel benauwd voelde. Daarna viel ik nog een keer 15 tot max 20min weg en dat was hel, ik zag alles van me weg rennen ofzo en als ik het nu type klinkt het zo als niks maar dit was heftiger dan mijn GHB afkick van 2008 waar ik toen 3 jaar 24/7 aanzat. Ik ga maar naar beneden en weet niet wat ik moet doen eigenlijk alleen dat niet gaan gebruiken de optie is maar naast de afkick is dit gewoon doods eng ( en geloof me ik ben echt zoveel gewent qua een harde afkick, de ghb was toen een punt dat ik dacht nu ga ik, maar dit is na een maand al minimaal zo heftig en het gevoel dat er nog iets goed mis gaat steeds. Hoop dat iemand een teken geeft dat het gelezen wordt of get in de juiste topic zet zodat een ander het kan lezen want ik kan even niet meer dan typen en mezelf rustig proberen te houden. Ik wil weer naar mezelf ook al is er dan nog werk te doen ik ben niet zo naïef. Heb geïnformeerd en de reden van mijn 112 belletje is volgens een vriendin die er schijnbaar was waar ik dus niet eens meer wat van weet een hyperaanval qua adem wat begon met een druk op de middenrif. Toen heb ik schijnbaar gezegd het gaat prima en geeft ze gewacht tot ik sliep. Ze heeft geen verstand van drugs maar dacht dit is zijn verleden na alles wat er is gebeurd, ze niet werken en komt vrijdag pas. Dus dit worden klot3 dagen maar wil gewoon dat het goedkomt als ik niet meer gebruik. En get ligt niet aan de speed maar op de manier hoe ik er mee om ben gegaan, net als ik dit van ghb zou zeggen wat ook prima is bij af en toe gebruik. Thnx voor iemands moeite iig.

3. Prison

Prison Experimenterende gebruiker

Zoek hulp! De ontwenningsverschijnselen van G zijn heel heftig zoals je waarschijnlijk weet.

4. Ja maar heb de speed nu erbij wat me door laat draaien en flink als dat weg is (want neem niks meer sinds gister even voor mijn eerste post) G heb ik de kennis en kracht voor om zelf af te bouwen tot 1,5ml per dosering en dan met diazepam tot een 0 lijn te brengen. Vaak gedaan al sinds de klinieken. Fijn dat je reageert maar speed maakt me angstig nu naast de lichamelijke ontwenning die nieuw voor me is en super vaag. Ik bedoel dus te zeggen en+en gaat veel heftig worden dat voel ik al.aan als ik er aan denk. Dit heeft niks met wilskracht te maken maar met risico's die te groot zijn maar dan echt bij voorbaad te gevaarlijk.

5. Ook al reageerd er even niemand (naast Roze olifant, wat me al erg goed deed) dank nogmaals voor je bericht. Van me af schrijven is al iets waar ik altijd een hekel aan heb gehad maar als het je enige optie is merk je pas dat het al helpt. Ik merk dat ik de hele tijd weg val, een soort van korte slaap invallen waar ik na een minuut hevig uit wakker schrik. Dan ben ik ook echt even in paniek want weet niet of ik hier aan moet en mag toegeven of dat uitstellen tot vanavond beter is. Voelt ook niet fijn als ik het toelaat omdat ik nog alleen ben tot 20:30. Mijn beste vriendin alles verteld en die was eerst boos maar meteen begripvol omdat ze me kent wat ik kan en wil. Nogmaals speed is geen foute drugs, ik heb het zwaar dom misbruikt ik ben niet zo naïef om te zeggen ligt aan de speed.. heb zojuist een bak Campina volle sport kwark met extra proteïne weg gekregen van een halve liter en die klapt als een malle. Eten gaat gewoon goed en ga straks wat koken qua groenten ofzo. Het hallucineren is gelukkig wel voorbij dus in die zin wel weer alleen gelukkig dus kan daar eindelijk best om lachen van binnen. Was heel heftig, stond gister een hele groep gasten met maskers voor het raam..

Roze olifant vindt dit leuk.
  6. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter Donateur

Hey, zoals ik al in m'n pb zei, je hebt vermoedelijk wat pech met het tijdstip. Weinig mensen online. Plus dat het voor mensen misschien ook wat lastiger is om hierop te reageren, omdat je tekst wat warrig/chaotisch overkomt en je ook geen concrete vraag hebt gesteld.

Maar schrijf lekker van je af, joh, als jij je hierdoor beter voelt. Ik hoop dat je nog wat reacties gaat krijgen. Er zijn hier op het forum in ieder geval genoeg mensen die de duistere kant van speed kennen. Wat je zegt klopt, het is nooit helemaal terecht om alles af te schuiven op een drug, want je bent er altijd zelf bij, maar speed is wel een link goedje. Ik schrik er iedere keer weer van om te lezen wat voor heftige reacties het bij sommigen teweeg kan brengen.

Eerlijk dat je je beste vriendin alles verteld hebt. En goed om te lezen dat het wat beter met je gaat en dat je wat gegeten hebt, zorg goed voor jezelf, keep calm, en neem jezelf in dit stadium niet teveel kwalijk! Sterkte nogmaals.

SkyLimit vindt dit leuk.
  7. Nogmaals thnx voor je bericht, echt top. Was het zojuist aan het terug lezen vanaf mijn eerste post en kan niks anders dan je gelijk geven dat het wazig en vaag over komt. Het is dat ik weet dat ik het was. Vraag is er ook nog niet echt alleen dat ik bang ben dat er nog een hevtige naschok gaat komen en of mensen hier dan ervaring mee hebben. Dus wel een vraag als ik het nu zo zeg alleen mijn hoofd gaat nog te snel. Dus sorry mensen maar dan maar even schrijven en hopen dat iemand hierdoor zo ver mogelijk er in de toekomst wat aan heeft. (het komt wel goed) :) en dat zeg ik nu ook met pijn en moeite. Ik ga een serie aanzetten ofzo. Thnx nogmaals

8. Roze olifant

SkyLimit vindt dit leuk.
  9. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

Hoi,

Ik had je bericht vanochtend al gelezen, maar was een beetje laat dus kon niet echt reageren

Heftig verhaal zeg!

Ik zou me niet zo'n zorgen maken over de speed, zal zeker een dip komen, maar t is maar 1 maand he. Ik wens je in ieder geval veel succes. en in ieder geval geen paranoia, das al een meevaller.
    Tja, echt ervaren speedgebruiker ben ik ook niet echt. Dat wil zeggen, heb zelf geen ervaringen met hele lange binges omdat ik het gebruik altijd in de hand heb kunnen houden op wat incidenten in de jaren 90 (niet te vaak, nooit langer dan een nacht wakker) maar de verschijnselen die je beschrijft zijn behoorlijk normaal bij overmatig gebruik, regelmatig gezien van bij anderen. Wat pammetjes (benzo's) kunnen het wat draaglijker maken, maar niet overdrijven uiteraard.

Afleiding zoeken zoals @Roze olifant al stelt is een goede zaak nu, nogmaals veel succes.

SkyLimit vindt dit leuk.
  10. Ik ga het zo eens lezen, mooi wat voor na het eten om stom gezegd naar uit te kijken.

(Aangepast stukje: ik lees net dat speed add kan beïnvloeden?!? Want dit heb ik heel erg. Van coke wordt ik altijd super Chill en dat had ik nu van speed ook dus)

Ik kan het precies zien, heb zojuist gekeken wanneer ik ervoor gebeld heb want vraag me nu ook alles een beetje af.

Ik heb donderdag 1 maart (na een personeelsfeest) besloten een paar avonden gek te doen omdat ik een week vrij was. Ik gebruik dan ook altijd vrij fors coke en regel daar "gezelschap" bij.

Omdat er geen coke aanwezig was en het gezeldschap al betaald heb ik dus 5gr speed gehaald. In de auto al met mn stomme kop 2 dikke lijnen weg gehaald want mijn tolerantie is met alle andere drugs echt hoog en dacht "het zal vast een soort van coke zijn" wat kan een mens dom zijn.

Maar ik ging echt lekker, energie was beter dan coke, ging niet zo in mn hoofd zitten als coke en dacht waarom geef 100e euro's uit dit is de shit. Eenmaal thuis kwam het gezelschap ook en was ook echt helemaal beter, weer niet zo in mn hoofd zitten dus alles lukte beter en snoof lekker door in combinatie met G tussendoor (geen alcohol!) Nooit met G samen doen! Ik ga weer Lullen som het gewoon even op.

1: 1 maart 5gr gehaald
    2: 9 maart 10gr gehaald
    3: eerste 7 dagen wakker geweest en toen 1 dag +-7 uur ingestort. Dag erna was alles op en dacht op een te wazige manier nog even dan en weer besteld en veel. Denk doe er gewoon lang mee en leg het appart.
    4: daarna tot gister ermee gedaan laatste halve gram letterlijk door de kamer gegooid.
    5: daarna laten we het op 7/8 uur slaap per week houden met soms een uitschieter naar 10 uur (2x gebeurd)
    6: gister viel het kwartje, denk wel een paar rollen dat ik ineens dikke paniek kreeg van ik heb nu wat ik al wist een zwaar probleem. Had al wel hallucinaties, maar dacht boeie hoort erbij en is wel lachen.

Daarna toen ik het in zag hoe erg het was wat ik gedaan had kwam alles in 1 keer en begon tot vandaag zwaar te trippen.

Ik probeer het nu duidelijk te verwoorden maar voel nu al dat het weer een dik onduidelijk verhaal wordt en snap dat mensen denken, wtf waar heb je het allemaal over maar ik probeer het nu zover ik kan zo goed mogelijk te verwoorden. Raak gewoon wat in paniek als ik het weer zo vertel.

Ik hoor graag als er aanvulling nodig is voor wie dan ook.

11. Thnx acht.zes!

Doet me al goed dit bericht meer kan ik momenteel ook niet doen denk ik. Maar na je berichten te lezen is zo'n bericht al een goede opsteker. Sws weet ik wat speed nu kan doen op de slechte manier damm probeer af te schakelen idd en wat Roze zegt even naar een scherm te staren ofzo. Trip hem nog wel soms ineens maar met vlagen gelukkig. Rond 7 eens een goede maaltijd maken. Heb het idee ook nog dat ik wel wat strak sta. Maargoed ga weer Lullen nu merk ik en dat schrikt vaak mensen af..

Nogmaals thnx

12. Prison

Prison Experimenterende gebruiker

Je berichten worden met het uur helderder en beter te begrijpen, dat is in ieder geval wat waard. Mijn advies is om iig veel anti-oxidanten en vitamines binnen te krijgen. Wat bij mij altijd helpt na een periode van heftig gebruik is sporten. Hoeft niet eens heel zwaar te zijn, als je je kop maar even ergens anders hebt en je lichaam flink laat zweten. Je zult ook beter slapen dan. Sterkte!

SkyLimit vindt dit leuk.
  13. Thnx man, ik hoopte al op zo'n bericht stiekem.
    Als ik alles steeds terug lees dan voel ik de paniek en wanhoop door de berichten weer heen. De fase irritatie is volgens mij al begonnen.. heel appart dit veel heftiger dan ik bij coke altijd heb gehad. Ik denk dan ook dat ik met alles eens een flinke break ga inlassen. Krijg al irritatie van de postbode die wat door de bus gooit en dan kijk ik naar buiten en denk, kerel doe normaal het regent vet hard en die man bezorg je post notabene. Ben normaal een super Chill persoon dus dat gaat me te ver als andere last hebben van mijn gebruik.
    Net uurtje in de keuken gestaan en eens lekker gekookt dus dinner op bed en dan weer naar beneden, serie opzetten en het stukje lezen wat @Roze olifant me gestuurd heeft.
    Even lekker bij mezelf blijven.
    De berichten van jullie helpen me echt heel veel en dank daarvoor!

Neem je advies aan en ga morgen eens beginnen meteen dagje cardio. Al moet ik even kijken of ik meteen al onder de mensen "durf" te komen anders buiten wat lopen. Maar je hebt zeker gelijk!

Prison en Roze olifant vinden dit leuk.
  14. 20180404_163555.jpg

SanneBanne en Roze olifant vinden dit leuk.
  15. De honger is al terug iig

16. Roze olifant

Dat is het betere werk, smakelijk! :sunglasses:

SkyLimit vindt dit leuk.
  17. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter Donateur

Erg heftig verhaal! Fijn dat je inmiddels weer wat beter voelt. Goed eten en goed slapen is inderdaad het belangrijkst. Hoe beter je voor jezelf zorgt hoe minder heftig de dip is/zal zijn. En inderdaad lekker van je aftypen.

SkyLimit vindt dit leuk.
  18. Thnx SanneBanne,

Ja zeg je goed dat wil even niet meer meemaken..
    Ben nu echt op het punt val zo flink in slaap en ga er aan toegeven. Er is reeds een goede vriendin hier en dat is een fijn gevoel dat er toch iemand op je let. Dan heb ik toch het gevoel oké nu kan ik even af gaan schakelen.
    Alleen zo'n gevoel dat ik niet durf te slapen vanwege de heftige dromen, maarja dan moet ik in eerste instantie ook gewoon lekker normaal doen voortaan..
    Berichten van mensen die er ook verstand van hebben doet goed! :wink:

Fijne avond en ook voor de rest!

SanneBanne vindt dit leuk.
  19. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

Hoe is het nu? Lekker geslapen?

SkyLimit vindt dit leuk.
  20. Lig nog steeds op bed echt super vaag allemaal. Mijn hoofd is aan het tintelen en alles voelt verdoofd aan. Wel een uurtje of 7/8 gemaakt vannacht, tenminste dat denk ik. Heb zeker 4 keer een nieuw shirt aan moeten trekken want het was niet een beetje zweten maar steeds een complete emmer water. Ook het dromen was echt heel heftig maar wou wel echt slapen steeds weer.
    Denk zo maar het bed uit en aan de dag beginnen. Denk idd dat dit het flink down zijn qua uitwerking is pfff erger als gister iig. Laat staan als ik niet f mn verhaal kon droppen. Snap heel goed dat mensen zullen gaan bijnemen, ging zelfs door mijn hoofd en gister hoor ik me nog zeggen (een flinke break inlassen) zou dan wel voor coke kiezen maar dan nog, het zegt weer genoeg hoe een geest kan werken. Maar serie en chillen lijkt me een veeeeel beter idee :wink: Greetz

Roze olifant en acht.zes vinden dit leuk.
  21. Kan dit toch wel blijven lezen :tongueout: wel met een pauze ertussen want dan begin ik te draaien als een malle.

acht.zes en Roze olifant vinden dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Afkick speed
  1. lotske1984-
    Reacties:
    52
    Weergaven:
    2.565
  2. lotske1984-
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    2.778