Afkicken GHB diazepam

Pieterghb

Newbie
Goedeavond,
Lees nu al enige tijd op deze forum, ben moment in behandeling bij kliniek ambulant maar soms heb ik het gevoel of zeggen ze maar wat. Ik ben nu aan het afbouwen en zit op 2.6 ml per ander half uur. Savonds voor slapen gaan neem ik 2x 5mg diazepam. Dat moest kunnen volgens hen. Hierdoor kom ik sochtends denk ik mega sloom en ongemotiveerd mijn bed uit. Neem overigens snachts nog wel bij. Zelf heb ik hier mijn twijfels over. En juist de pammetjes te gebruiken na het afbouwen. Mijn plan is om maandag of dinsdag over te gaan naar diazepam en baclofen. Als ik onder de 2ML per 2 uur zit. Maar naar mijn idee is snachts diazepam nemen voor nu niet slim. Heeft hier een idee over?
Groet,

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Maar naar mijn idee is snachts diazepam nemen voor nu niet slim. Heeft hier een idee over?
Als het jou zonder diazepam lukt is dat alleen maar mooi meegenomen. Het hoeft niet uiteraard en ook zonder die diazepam kom je van de GHB af. Even zelf aanvoelen.

Tot lekker laag door afbouwen zou ik zeggen 👍. Des te minder andere zooi heb je 'nodig'

verrekijker

Belezen gebruiker
Diazepam maakt alles nog waziger en moeilijker,
ik heb het de laatste keer zonder benzo’s gedaan en heb toen 2 dagen afgezien maar het was “leefbaar”
Afkicken van G is op zich goed te doen maar je moet even op de tanden bijten en proberen niets anders meer te nemen

Pieterghb

Newbie
Diazepam maakt alles nog waziger en moeilijker,
ik heb het de laatste keer zonder benzo’s gedaan en heb toen 2 dagen afgezien maar het was “leefbaar”
Afkicken van G is op zich goed te doen maar je moet even op de tanden bijten en proberen niets anders meer te nemen
Okey thanks, dus inpricipe snachts beter om anderhalf uur/2 uur doorgaan met afbouwen. En tot zo laag mogelijk doseren. Na de tijd ook geen diazepam/baclofen?

verrekijker

Belezen gebruiker
Ik heb het cold turkey gedaan: zweten, trillen, warm/koud, angstig, paar nachten niet slapen..
maar afbouwen is natuurlijk beter! Ik zou hier niets anders op nemen, enkel GHB
Succes ermee!!

Pieterghb

Newbie
Kan ik na 5 maand 24/7 gebruik altijd rond 4/5 ml per 2 uur, in een psychose of iets raken als ik mijn laatste dosis stop met 2.5ml en overga op diazepam en bacloflen? Ik detox nu op een eiland en zit op mijn laatste 60ml. Of ga ik mij gewoon alleen even kut voelen. #DTV

verrekijker

Belezen gebruiker
Ja dit kan wel gevaarlijk worden aangezien je op zo een grote hoeveelheid zit.. zou dit sowieso ook in een vertrouwde omgeving (lees: thuis!) doen.
Gevaarlijk om hier zo ineens mee te stoppen

Pieterghb

Newbie
Inmiddels 12 uur clean, wel op diazepam en baclofen nu. Laatste dosis was 2,4ml. Voor op dit moment alleen intens gelukkig dat ik er eindelijk vanaf ben. De neveneffecten en klappen zullen uiteraard nog komen. Maar de wil om te kappen was maximaal, ben er van overtuigd dat het afkicken enigzins makkelijker op maakt. Niet meer op die kut klok hoeven kijken wanneer bij te nemen. Wat een verschrikkelijke verslaving die GHB..

verrekijker

Belezen gebruiker
Goed te horen, GHB kan heel fijn zijn maar je moet er gewoon voor zorgen dat je er lichamelijk niet afhankelijk van wordt!!
ik kan er terug van genieten nu maar in hou er genoeg tijd tussen en geen vast stramien!!

De Zandman

DF-koning
GHB kan heel fijn zijn maar je moet er gewoon voor zorgen dat je er lichamelijk niet afhankelijk van wordt!!.......
Noot:
Lees voor het woordje GHB de twee navolgende woorden; " alle drugs"

Alle drugs kunnen heel fijn zijn. Jazeker.
Zolang het gebruik maar niet uit de klauwen gaat lopen en je helemaal jezelf kwijt gaat raken, nietwaar?

the dose it the poison

Experimenterende gebruiker
hey pieter,

ik weet niet of je al clean bent inmiddels?
zonee, heb ik een zeer goede tip, wn waardoor het ook niet meer weken/maanden duurt met taperen om van de GHB af te komen.
mocht je het willen, stuur mj dan maar even een prive berichtje.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
hey pieter,

ik weet niet of je al clean bent inmiddels?
zonee, heb ik een zeer goede tip, wn waardoor het ook niet meer weken/maanden duurt met taperen om van de GHB af te komen.
mocht je het willen, stuur mj dan maar even een prive berichtje.
Zou je die tip hier openbaar willen plaatsen? Misschien heeft iemand anders er wat aan.

steven1988

Experimenterende gebruiker
Diazepam kan wel maar ik kreeg hoge dosering na mijn binge 4x maal daags 20 mg en baclofen en voor het slapen gaan 20 mg dia 20 mg baclo en 300 mg lyrica wat ik al slik 10 mg zolpidem slik ik ook al een hele poos en kreeg er nog fenobabrital bij krijg ik nu ook nog steeds

Ze Herbs Mang

Badass junkie
Ik heb het vaker gezegd maar zal het nog een keer herhalen! Pammetjes nooit combineren met baclofen. Levensgevaarlijk, evenals baclofen en GHB. Is een dodelijke combinatie.

Baclofen alleen is meer dan genoeg als je de G tot onder de 2ml per 2 uur hebt afgebouwd.

Seroquel kan ook de psychose tegengaan omdat het je dopamine receptor blokkeert en ook slapen gaat een stuk beter met seroquel. Ik heb vaak mijn laatste stuk vanaf 1,5 ml nachten overgeslagen op seroquel en toen op baclofen alleen. Werkt prima. Ook geen lyrica nodig dan.

Bovenaan