L
Lid 152537
Gast
Ga gewoon naar detox, voel je je veiliger ook met de verpleegkundigen, en ze brengen je de ghb hoef je allemaal niet zelf aan te denken, en je hebt minder verleiding. En met phenibut afbouwen is dom, dan moet je gewoon met ghb doen als je ghb afbouwt.. ja je krijgt waarschijnlijk een delirium van de overschakeling van straat g naar xyrem, maar zo erg zijn die niet. Het word pas erg als je er 3 keer bent geweest. ( in detox )Hallo allemaal,
ik ben nu een jaar verslaafd aan ghb. Afbouwen heb ik geprobeerd maar dit werkt niet voor mij. Ik weet dat dit echt geen goede optie is maar ik ga het toch proberen afkicken met phenibut. Ik ben op de hoogte van de gevaren als ik het langer doe dan 3 dagen dus ik ga dit zeker niet doen. Ik sta vast bij dat ik het zo wil proberen. Ik zou graag wat persoonlijke ervaringen willen weten van iemand die dit ook geprobeerd heeft en gelukt is. Hoelaat had je de laatste dosis g gepakt? En hoelaat de phenibut? Ik heb erg veel gelezen maar zou toch nog wat tips willen van hoe ik dit het beste zou kunnen doen. Als dit niet lukt dan ga ik naar een afkick maar dat is echt mijn laatste optie. Ik wil echt stoppen en ik hoop echt dat ik tips krijg van hoe ik dit het beste kan doen en geen antwoorden van je kan het beste naar afkick gaan want dat begrijp ik zelf ook.
Ook zou ik graag tips willen van wat ik moet doen als ik eenmaal gestopt ben. Ik ben zo bang van hoe mijn leven er dan uitgaat zien en hoe ik dan alles ervaar.
super bedankt alvast
wil je echt niet kliniek, zoek een arts die baclofen geeft