Afkicken tramadol retard ,

Brenda

Newbie
Ik neem bijna 2 jaar tradonal retard , bijna 600 mg per dag , afbouwen al geprobeerd , lukt niet . Ook de omschakeling naar suboxone was een hel , ik werd doodziek van suboxone . Dus nu ben ik sinds vorige week maandag gestopt met de tradonal ,na 2 dagen begon de ontwenning zwaar te worden . Suboxone durf ik nt meer nemen , heb met toen met een halve van 8 mg zo slecht gevoeld was compleet van de wereld dus probeer ik met tranxene , alprazolam , dat vreselijke afkickgevoel. Wat tegen te gaan . Maar het lukt nog steeds niet , wie heeft tips ? Kan ik deze periode missch overbruggen met wat speed te nemen , en daarna mijn roes goed uit te slapen ? Heeft er hier iemand ervaring mee aub ?
Alvast bedankt

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
600mg is een heftige dosering.
Heb je dit al besproken met je huisarts.
Die kan je voor de komende week een benzodiazepine voorschrijven om angst , depressie klachten weg te nemen en beter te slapen.
Sta er bij stil dat je deze niet te langer dan 1 week mag nemen wegens verslavingspotentieel.
Een goede arts zal je hier ook over informeren.
Sowieso is tramadol ontwenning erg kut.
Je kan ook opteren om langzaam af te bouwen.
Bespreek het eens met je Huisarts dat is het beste wat je nu kan doen.
Vervanging zoeken in andere drugs zoals speed of medicatie lukraak nemen is helemaal geen goede oplossing.

Brenda

Newbie
Klopt is heftige dosering 600 mg , ik heb dus toch geprobeerd om die tradonal te vervangen met speed, en ik ben inderdaad van de tradonal af , pak echt niks meer . Maar heb nu probleem met die speed . Was niet mijn slimste , zet . Maandag zou ik stoppen , bij mij moet dan echt alles weg zijn niks in huis . Want ik kan er anders niet afblijven , dus vanaf maandag wordt het ff heel moeilijk vrees ik , want ben al tijdje bezig .Iemand nog tips ? Vroeger kon ik meestal stoppen na dat ik echt crashte,sliep ik 3 dagen maar das nu echt ni mogelijk met mijn gezinssituatie .ik heb alprazolam en tranxene voor de moeilijke momenten .

Bovenaan