Afkicken zonder afbouwen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Dopemonster

Badass junkie
Zeker. Maar niet realistisch om zo te plaatsen. Mensen met een lichamelijke verslaving moeten niet denken dat dit haalbaar is. Geen goed voorbeeld.

Voor TS een gelukje dus. Alleen psychische verslaving.
Eens maar her blijft altijd wel een beetje tricky, want hoe weet je hoe je het 't beste kunt aanpakken? Artsen weten ook niet 100% wat het beste voor jou is en in het begin loop je zelf vaak een beetje te kloten met afbouwen en klachten ervaren voordat je überhaupt een professional inschakelt

Maar het komt niet bepaald wijs over om zo te posten dat je zonder afbouwen makkelijk met je ghb gebruik kunt stoppen zonder helemaal leip te worden

Spyro

DF-koning
Eens maar her blijft altijd wel een beetje tricky, want hoe weet je hoe je het 't beste kunt aanpakken? Artsen weten ook niet 100% wat het beste voor jou is en in het begin loop je zelf vaak een beetje te kloten met afbouwen en klachten ervaren voordat je überhaupt een professional inschakelt

Maar het komt niet bepaald wijs over om zo te posten dat je zonder afbouwen makkelijk met je ghb gebruik kunt stoppen zonder helemaal leip te worden
Afkicken van GHB is totaal niet moeilijk. Je moet alleen weten hoe, en dat is zo opgezocht. Mocht je toch twijfelen, schakel dan idd hulp in en blijf stabiel op de dosis waar je op dat moment op zit en wacht op de kliniek tot je terecht kunt.

Maar ga niet lopen verkondigen dat je zo kunt stoppen zonder gevolgen. Het is en blijft gewoon dodelijk en anders enorm schadelijk om cold turkey te gaan.

Brakka Mang

Bewuste gebruiker
Afkicken van GHB is totaal niet moeilijk. Je moet alleen weten hoe, en dat is zo opgezocht. Mocht je toch twijfelen, schakel dan idd hulp in en blijf stabiel op de dosis waar je op dat moment op zit en wacht op de kliniek tot je terecht kunt.

Maar ga niet lopen verkondigen dat je zo kunt stoppen zonder gevolgen. Het is en blijft gewoon dodelijk en anders enorm schadelijk om cold turkey te gaan.
GHB blijft raar spul kom net terug van een 'onderzoek' en moet ook cold turkey ik heb 4-6 uur kut gevoeld en had daarna ook nergens lasr van na weer 14 dagen non stop zoiets.

Blyatman

Badass junkie
Ik snap je hele post niet. Welk onderzoek? Waar heb je het over?
Hij zegt, dat die na 14 dagen non-stop gebruik van GHB, Cold Turkey moest afkicken.
Vraag me af wat voor ‘onderzoek’ dit antwoord geeft want na 14 dagen consistent gebruik is CT geen verantwoordelijk advies.

als ik zijn zinnen goed ontcijferd heb 🙃

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan