Afkicken zonder afbouwen

roesjunkie

Belezen gebruiker
Je maakt er maar van wat je wil. Ik ben niet gemoniteerd en ja ik was net een zombie toen ze me vrij lieten. De mug shows liegen er niet om.

Maar jij weet het beter, hè? Gelukkig was jij erbij, zodat ik me geen moment alleen voelde. Omdat ik geen rechtszaak heb lopen wil niet zeggen dat het niet gebeurd is. Of ga je die methode ook toepassen op de verkrachtingen die er hebben plaats gevonden in mijn leven?

Spyro

DF-koning
Je maakt er maar van wat je wil. Ik ben niet gemoniteerd en ja ik was net een zombie toen ze me vrij lieten. De mug shows liegen er niet om.

Maar jij weet het beter, hè? Gelukkig was jij erbij, zodat ik me geen moment alleen voelde. Omdat ik geen rechtszaak heb lopen wil niet zeggen dat het niet gebeurd is. Of ga je die methode ook toepassen op de verkrachtingen die er hebben plaats gevonden in mijn leven?
Je slaat een beetje door nu. Het is gewoon normale protocol omtrent G verslaafde. Niemand zegt hier dat we jou niet geloven. Maar je bent onterecht en niet volgens protocol behandeld daar. Is geen normale werkwijze die ze wel moeten hanteren. En ja, dat is enorm kut voor jou.

roesjunkie

Belezen gebruiker
Dat klopt, ik had op haar minst een benzo moeten krijgen.

Maar protocollen zijn ook maar protocollen.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Het is zelfs zo, dat als jij aangeeft dat je GHB verslaafd bent, ze je vrij moeten laten.

Gek, maar zo is het wel geregeld in N

Jaja keep on dreaming..
Hey ik heb iemand vermoord maar ben GHB verslaafd dus jullie moeten mij vrij laten.. Want Spyro zei dat op DF.. 🥱

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Als ik ‘ja’ had gezegd hadden ze ende ochtend. Zo werkt het wel indd.

Overal heb je rotte appels. Ik heb te maken gehad met goede agenten, goede officieren, goede rechters, en zowel slechte.
Het draait allemaal om je eigen houding ook, want je wordt behandeld zoals je het er naar maakt. Ik heb agenten gehad die mij arresteerde, en agenten die mij tijdens situaties om hulp vroegen. Het begint uiteindelijk bij jezelf. Ze behandelen je allemaal als gelijke, tot je zelf over de schreef gaat. Stop met generaliseren van de dienders.

Blabla.. eigen houding? Het begint bij jezelf?
Ze laten je vrij als je zegt dat je verslaafd bent? Deze gast Blyatman leeft in een eigen gemaakte film 😅 ver weg van de realiteit...

• Like
Waarderingen: Ape

Spyro

DF-koning
Jaja keep on dreaming..
Hey ik heb iemand vermoord maar ben GHB verslaafd dus jullie moeten mij vrij laten.. Want Spyro zei dat op DF.. 🥱
Vermoorden is aan andere case. Daar zijn de GHB cellen voor bedoeld. Heb het over mildere zaken Jackie.
Blabla.. eigen houding? Het begint bij jezelf?
Ze laten je vrij als je zegt dat je verslaafd bent? Deze gast Blyatman leeft in een eigen gemaakte film 😅 ver weg van de realiteit...
Blyat heeft een ban aangevraagd. Die ziet dit niet.

Bovenaan