afkicken

swen

Experimenterende gebruiker
ik zau graag mensen willen spreeke die aan het afkicken zijn van coke

ik heb namelijk laast van 2 weeken clean te zijn dat ik on rustig slaap of zelf niet slaap

wat kan ik nog alemaal verwachten

of hier tegen doen ?

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Nou wat je ertegen kan doen zal zelfsprekend zijn en dat zegt ieder1 op dit forum, en dit moet je eigenlijk ook doen als je niet aan het afkicken bent "eet veel fruit en groenten, ga veel sporten, maak elke dag een wandeling, blablabla"

Tsjah ik ken de afkickverschijnselen van coke niet echt, maar 't lijkt me dat je er weinig tegen kan doen, jij bent aan de coke begonnen en verslaafd geraakt, nu moet je even door een harde tijd heen, tsjah veel gezond eten en sporten, misschien helpt het ofzo? :wave:

space scientist

Wijs gebruiker
slapenloosheid hoort idd bij het stoppen van coke na intensief gebruik.

depressie kan daar ook bij horen, zoek maar even op google, en stuur me
maar een pm met je msn, ik kan je denk ik wel redelijk helpen :wink:

Spor

Wijs gebruiker
Hey,

Ik ben ongeveer 8 maanden verslaafd geweest aan coke, en ben er toen mee gestopt met hulp van benzo's, wat resulteerde in een benzo verslaving die ik later cold-turkey gestopt ben.

Geloof het of niet, grootste gedeelte van de coke verslaving zit in je hoofd ! Je zou zo nu en dan voor het slapen een benzo kunnen nemen, maar ik zou dan wel beter als mij opletten en er niet aan verslaafd raken. Nou had ik hier bergen van die troep liggen dus makkelijk om te nemen toen, dat heeft er ook aan meegewerkt. Als ik gewoon 1 doosje had gehad was het nooit zo snel gegaan.

Bovenaan