1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Afkickverschijnselen na tramadol

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door ditjemeteendatje, 14 mei 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Dag :grin:

Een tijd geleden Tramadol verkregen in capsules van 50mg, leek me wel wat om recreatief te gaan proberen.
    Eerst voetje in het water, eentje genomen. Had geen effect op me.. (buiten het pijnstillende!) Ben geen lichtgewicht dus vermoed dat het daarmee te maken heeft :wink:

Toen maar eens 2 (100mg). Voelde me licht in me hoofd (een beetje body high, kon het vergelijken met het begin van xtc) maar toch nog niet echt die opiaat high waar ik over hoor.

Een tijd niet gedaan en toen 4 (200mg) geprobeerd, dat was nog eens een ervaring! Super lekker gevoel, werd er euforisch van en het hield ook wel even aan. Hierbij wel jeuk als bijwerking gehad, maar het hinderde mij niet heel erg.

Eventjes opgebouwd en kwam op de 400mg. Gelezen dat het hierna gevaarlijk kan worden dus mezelf verteld de 400 niet te overschrijden. Ongelofelijk, hele sterke body high..

Maar! De dag erna... Werd moeilijk wakker, terwijl ik normaal gelijk uit bed wip. Een beetje chaggie maar dacht bij mezelf bakkie koffie en het is weer klaar... Niet dus. Bleef erg onrustig in me hoofd en was niet in staat om goed na te denken. De simpelste dingen gingen in de verkeerde volgorde, ik moest overal even bij stilstaan voor ik kon begrijpen wat ik met datgene moest.

Maar met wat vrienden afgesproken in de middag om me hoofd even leeg te maken.
    Eerst gaan lunchen en vervolgens met z'n allen een jointje roken.
    Wat tijd ging voorbij en ik begin wit te zien, stil te worden en een vriend merkt dit op.

Ik voelde een leegte in me hoofd, maar tegelijkertijd een paniekerig gevoel. Ook bleef mijn lichaam maar trillen, stond op de benen maar ging z.s.m weer zitten sinds het niet ging. Ondertussen zei ik tegen vrienden dat alles oké was, en dat ik gewoon niet veel slaap had gehad.

Op een gegeven moment naar huis gefietst, merkte dat het erg slecht ging en raakte in lichte paniek.
    Eenmaal thuis op bed geploft, de paniek hield aan. Later wat gekalmeerd maar steeds een ongemakkelijk gevoel. Na uiteindelijk in slaap te vallen voor een paar uur avondeten gemaakt en me de hele dag emotieloos gevoeld, nergens zin aan, niet eens moe.. Gewoon super vaag.

Sindsdien nooit meer tramadol of andere opiaten aangeraakt.
    Ken je grenzen met opiaten (geld voor alles natuurlijk), tenslotte niks om mee te sollen

P.S Eerste DF post :)

Laden...