1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Afrodisiaca/seksueel stimulerende middelen

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door NiandraLades, 22 sep 2012.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik ben van plan vanmiddag naar de smartshop te gaan om een leuk seksueel stimulerend middeltje uit te zoeken. Ik zie dat ze van alles hebben, zoals bionix love, NXT phase red, happy caps sex-E, en libido forte. Maar werkt het wel?

Vooral bionix love klinkt interessant, ze beloven een euforisch, mellow MDMA achtig gevoel en lustgevoelens, maar dat klinkt naar mijn idee te mooi om waar te zijn. Heb wel ervaring met herbal XTC uit de smartshop, maar dat vond ik dus helemaal niks, dus ik ben een beetje bang dat dit ook niks gaat worden. Wie heeft er ervaring met afrodisiaca, welke middelen waren dat dan en werkten ze?

Ik ben dus echt op zoek naar middelen uit de smartshop, de meeste harddrugs heb ik al uitgeprobeerd en werken meestal niet bijzonder erotisch stimulerend voor me.

2. Probeerenleer

Probeerenleer Bewuste gebruiker

Ik volg dit topic met belangstelling...dacht me enige tijd geleden venuswave te bestellen, maar twijfel...

Werkt er dan helemaal niets van drugs sexueel stimulerend bij jou?

3. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Van hasj raak ik wel opgewonden, maar ik word er tegelijkertijd heel paranoide van, dus dan hoeft het van mij niet zo. Van XTC word ik opener en makkelijker qua seksualiteit, maar ik kan niet echt zeggen dat ik er geiler van word. Andere drugs doen helemaal niks qua seksueel stimulerend effect.

Heb besloten vandaag toch maar niet naar de smartshop te gaan, lees teveel negatieve verhalen erover. Misschien een andere keer, ik laat nog wel weten of het iets was. Hoop ondertussen wel wat ervaringsverhalen te horen!

4. ellendetjuh

ellendetjuh Newbie

Het is moeilijk om te zeggen welk middel een ander persoon seksueel stimuleert. Bijvoorbeeld een vriend van me heeft dit met speed terwijl de meeste mensen die ik ken, dit totaal niet hebben.
    Wat bij mij nog het beste werkt zijn een paar shotjes tequila :mrgreen:

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Afrodisiaca seksueel stimulerende
  1. Probeerenleer
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    296
  2. TEC