after-e

DreamWeaver

Badass junkie
Happy Holland eh? Je komt toch niet toevallig uit Nymegen? Vandaag nog bij de HH in Nymegen geweest. L-tryptofaan kan ik ook aanraden, 5HTP schijnt sneller te werken omdat L-tryptofaan eerst omgezet moet worden in %HTP door je lichaam, maar L-tryp is wel gezonder op de lange termijn. Kan iemand dit even wetenschappelijk bevestigen? Overigens is een pot met 60 capsules te koop voor onder de 20 euro. Veel goedkoper dan after-e dus.

Play_bunny

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
L-tryptofaan kan ik ook aanraden, 5HTP schijnt sneller te werken omdat L-tryptofaan eerst omgezet moet worden in %HTP door je lichaam, maar L-tryp is wel gezonder op de lange termijn. Kan iemand dit even wetenschappelijk bevestigen? Overigens is een pot met 60 capsules te koop voor onder de 20 euro. Veel goedkoper dan after-e dus.

Niet echt een wetenschappelijke onderbouwing, maar het is wel zo dat er wordt geadviseerd om 5-htp maar voor een maand te slikken en dan weer een maand te stoppen, omdat anders je lichaam die stoffen niet meer aanmaakt. Bewijst in mijn ogen wel enigzins dat het niet echt heel goed is. L-tryptofaan kun je gewoon dagelijks slikken.

Bovenaan