1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

After

Discussie in 'Drugs' gestart door Wappiegappie, 18 apr 2017.

1. Wappiegappie

Wappiegappie Newbie

Goedemiddag allen,

Over ongeveer een week is het weer Koningsdag. Bij mij gaat het een flink feestje worden inclusief after. Wat doen jullie het liefst bij de after en misschien tips wat ik absoluut moet doen tijdens de after.

Let me know!

Thanks,
    Wappiegappie:handfist:

2. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Liggen, blowen, tv kijken, kaarten, nog meer drugs gebruiken, slap ouwehoeren.

Dat is zo'n beetje elke after hier :grin:

3. Wappiegappie

Wappiegappie Newbie

Haha ja zo ziet een gemiddelde after er bij mij ook uit. Goede muziek draaien was je vergeten. Dus ben even opzoek naar iets nieuws:grinning:

4. somango

somango Newbie

SEKS! :smile: Haha met een chille comedown is seks altijd lekker!

5. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

haha godver, de belangrijkste van allemaal.

Ik vind klussen en op avontuur gaan ook altijd mooi op afters, het mooie weer komt er weer aan dus :wink:

6. Wappiegappie

Wappiegappie Newbie

Helemaal mee eens, dingen knutselen is ook echt een goeie!

7. Wappiegappie

Wappiegappie Newbie

Beetje lastig als er nog 10 andere mensen bij zijn Hahaha

8. oortjes

oortjes Bewuste gebruiker Tripreport Analist

Jonko roken, met jou energie andere verzorgen (kopje thee, dekentjes pakken etc) douche, keta, 2-cb. Vooral in de zon zitten en mezelf weer helemaal opladen.

9. Wappiegappie

Wappiegappie Newbie

Ja dat zijn inderdaad ook de redelijk standaard dingen, wel de hele goede hahah:handok:

10. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

De standaard dingen die hierboven al genoemd zijn. Is wel genoeg toch?

11. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Kaarten inderdaad!

12. Skirre

Skirre Bewuste gebruiker

In mijn omgeving zie ik steeds vaker mensen keta gebruiken op afters (of het valt me nu pas op, dat kan ook). Waarom is dit eigenlijk? Met name na pep zie ik dit vaak. Als ik ernaar vraag word me gezegd dat het de pep "countert" en je er rustig van wordt. Het is niet dat ik die personen niet vertrouw maar ik loop al ff met de vraag rond en zou wel graag weten waarom het zo populair is op afters.

Dus als iemand me dat kort kan uitleggen, ontzettend bedankt alvast!

13. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Van keta wordt je ontzettend vaag, wat een aangename afwisseling van de scherpte van pep kan zijn. Daarbij voel je je lichaam veel minder, waardoor het onrustige gevoel in je lichaam van pep ook minder wordt.

Wappiegappie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina