1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Afterglow van de 1e keer ALD52.....the day after

Discussie in 'Trip reports' gestart door Aagje, 6 sep 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Aagje

Aagje Newbie

Waar: Psy Fi
    Wie: ik Aagje en mijn lief
    Wat: de ochtend na de avond van mijn eerste ALD trip

Inmiddels al best weer gedaald in de gewone werkwereld helaas, inclusief opstandige pubers, werkbesprekingen en vergaderingen. Toch merk ik dat ik nog steeds de hele dag met een grote grijns rond loop en me erg energiek en optimistisch voel. Ik moet ook oppassen om mijn verhaal van Psy Fi niet met teveel passie te vertellen aan de mensen om mij heen, om het intieme en kleinschalige karakter daarvan te behouden, want met wie ik er van hart tot hart erover spreek wil mee

Ik heb mijn vorige post beëindigd omdat het zo lang was, maar het was eigenlijk nog niet klaar......ik wilde the day after eigenlijk ook nog graag delen, omdat het zo fijn voelde, dus dat doe ik dan maar met dit nieuwe (vervolg) report:

Nadat de muziek bij de main gestopt was, besloten wij dat het mooi geweest was en we genoeg ervaren hebben voor deze dag......we lopen rustig naar de kluisjes en ja hoor!! We kunnen de code weer intoetsen, toch fijn dat alles weer een beetje werkt
    Spulletjes mee en lekker even lopen naar de tipi. Omdat ik de tas heb ingepakt met alles wat we nodig kunnen hebben, ben ik in het gelukkige bezit van een handdoek, shampoo, doucheschuim en tandenborstels en als we langs de douches lopen blijkt er bijna niemand te zijn......ik kijk mijn lief aan.....zullen we? En hij heeft gelukkig ook zin in een lekkere warme douche voordat we de tipi in duiken. Het water is zoooo heeerlijk en samen in een douche voegt natuurlijk ook wat erotiek toe aan onze trip restjes....warm, schoon en voldaan rollen we een half uurtje later de tipi in en na wat lekker knuffelen vallen we in slaap en na een werkelijk heerlijke nachtrust (niet wakker voor warm koud of plassen) wordt ik heel helder en uitgerust wakker om 9 uur!

We besluiten onze kleren aan te doen en als koffieverslaafden eerst koffie te scoren op het festivalterrein. Ik merk dat ik erg Truus de mier ben in mijn hoofd en weer de behoefte heb allerlei spullen mee te nemen, zodat we vrij zijn om te doen wat we willen..... dus de tas gaat weer mee, denken gaat goed, maar wel wat warrig doordat er zoveel door mijn hoofd gaat. Handdoeken, kleed, doucheschuim, muntjes, jointje, flesje water, boek, tasje met jeweetmaarnooitspullen......en dan gaan we, allebei een beetje stil richting ingang. Onder het lopen valt me op hoe helder en fijn ik me voel, hoe “licht” alles aanvoelt en hoe ik de hele wereld snap, ik snap ineens allemaal dingen die gebeuren of gebeurd zijn en heel veel is zo helder en logisch. Blijkbaar heb ik erg de behoefte om dit ook allemaal aan mijn lief uit te leggen, die wel om mij moet lachen, maar dit zelf niet zo ervaart.
    De wereld is mooi en lief en ik ervaar een diepe euforie, anders dan op xtc, veel lichter en zachter

Eenmaal binnen ( mevrouw, waarom heb je al die spullen mee?) lopen we gelijk door naar ons favoriete koffietentje bij de bazaar, waar de dames een dansje uitvoeren als we weer een stempelkaart vol hebben

Na de koffie lopen we weer richting main, maar het vroege tijdstip is voor ons nog niet ideaal om al zo heftig in de muziek te zitten, dus we besluiten door te lopen naar het strandje aan de overkant van het water en kunnen dan op een afstandje de muziek horen en ervaren....... en ook hier ben ik weer verbaasd hoe ontzettend lekker die muziek nog klinkt , ik heb toch echt het idee dat er nog steeds een heel lekker laagje over alles ligt en we leggen ons kleed en handdoeken op het gras en gaan lekker genieten van het zonnetje, het geroezemoes en de muziek aan de overkant.
    4CF4D8BD-50E7-4498-A0D4-63AD0F9D42CD.jpeg
    Omdat het die dag erg zonnig is krijgen we het al gauw behoorlijk warm en lonkt het verkoelende water ons.......ik heb vergeten onze badkleding in de tas te doen, wat op zich niet zo’n probleem is, want hier maakt het niks uit of je nou met of zonder gaat zwemmen. Voor mij is dit echter wel een drempel, want de laatste keer dat ik openbaar naakt was was vorig jaar, in de sauna, de dag voordat mijn beide borsten verwijderd zijn omdat ik borstkanker bleek te hebben. Daarna heeft de plastisch chirurg heel goed werk geleverd en mij mijn boobies 2.0 gegeven, waar ik met kleding regelmatig complimenten over krijg, maar voor de 1e keer openbaar bloot is toch wel een drempeltje merk ik, omdat er over elke borst een breed lidteken loopt, waardoor je gelijk ziet wat er aan de hand is
    Maar, mijn lief zegt.......schat, als het ergens kan is het hier wel!! En ik besluit dat hij gelijk heeft en trek mijn kleding uit en loop samen met hem het water in. Het koele water voelt heerlijk op mijn blote lijf en ik geniet van mijn mentale overwinning en als we weer uit het water gaan, voel ik de bevrijding van het gevoel dat het er niet toe doet hoe je eruit ziet.....alles is goed hier en dat maakt me heel dankbaar en blij

Terug op ons plekje nemen we een paar trekjes van ons meegebrachte jointje en ga ik lekker liggen met mijn ogen dicht om me door de zon te laten drogen.
    Met de muziek op de achtergrond geniet ik van alles wat er door mijn hoofd gaat en langzaam zak ik in mezelf weg. Ik merk dat ik dingen ga zien, met bijbehorende gevoelens. Ik zie een gezicht verschijnen en het gevoel wat hierbij hoort is van mijn moeder, die jong overleden is, ik voel de weemoed en kan dat gevoel in liefde laten gaan. Het voelt alsof ik in mijn hoofd ben en ik kan kiezen welk laatje ik open wil maken om te kijken wat erin zit.✨
    Een volgend laatje gaat open en daar zit de liefde voor mijn lief en ik voel in het diepst van mijn ziel dat die zo goed is, dat dit is zoals het moet zijn, geen twijfel, geen competitie, alleen maar pure liefde en acceptatie en dat maakt me zo tevreden, gelukkig en blij❤️
    Dan is er nog een laatje waarvan ik voel dat het over mijn kinderen gaat en intuïtief voel ik dat dit laatje nog niet open moet, dat het te vroeg is en ook dit voelt goed en ik laat het dicht en richt mijn aandacht ergens anders op.
    Terwijl dit alles gebeurd merk ik dat er tranen over mijn wangen gaan en ben ik onder de indruk van deze nasleep van ons avontuur van gister.
    Ik weet zeker dat dit slechts het begin is van onze reis in deze bijzondere wereld van psychedelica en ik ben blij dat ik zo nieuwsgierig ben.✨

Noot: Wat ik nog wil opmerken is dat ik vooral de lichtheid en ongedwongenheid van de ALD52 heel erg prettig vond. De volgende dag hebben we nog MDMA gebruikt, wat voor mij bekend is en wat vond ik dat een verschil, veel “zwaarder” en ook de golfbeweging ervan moest ik echt weer even aan wennen, terwijl ik dat veel vaker heb gebruikt , maar misschien was ook dat weer set en setting en zullen er ook hele andere ervaringen volgen op de lsd......

.....best wel weer een lang verhaal geworden
    Lieve groet, Aagje

verwondering, NiandraLades, Eik en 3 anderen vinden dit leuk.
Laden...