aftreden Beatrix

misslinda

Bewuste gebruiker
vandaag is een grote dag voor de Nederlandse geschiedenis, de koning waar vele van ons toch mee is opgegroeid doet afstand van de kroon. en geeft het stokje over aan haar oudste zoon Prins Willem Alexander.

het word tijd voor een nieuwe generatie zegt ze

wat vinden jullie is het tijd voor een nieuwe generatie op de kroon?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik dacht dat die koningsdag een grapje was. Is het verdomme echt. zijn ze nou helemaal knettergek. 27 april is echt een lelijke datum. En het is een lelijk woord. Koninginnedag is veel beter. En ja, ik vind het stom dat het nu een man is. Vrouwenpower :(

Maar eh, op het moment van de toespraak stond ik toevallig in een seksshop. Er zijn natuurlijk belangrijker zaken. :') Heb er niks van gezien..

misslinda

Bewuste gebruiker
haha je hebt weinig gemist eigenlijk, alleen met het volkslied moest ik eigenlijk wel een traantje laten hoor het is toch zo vertrouwd Beatrix is toch weer een stuk geschiedenis van Nederland dat afgesloten word. maarja het zat er natuurlijk wel aan te komen ze is ook al bijna 75 en heeft wel goede dingen gedaan voor Nederland.

al had ik eigenlijk liever gehad dat nu ook heel het koningshuis afgeschaft zou worden, maarja dat komt ook nog wel denk ik.

en ja ik vind beetje kinderachtig van Willem om koningdag na ze eigen verjaardag te doen het was toch ook beetje het ere van koningin juliana die echt koningin van het volk was maargoed hij wilt ook dicht bij het volk komen te staan dus we zullen het wel zien

reverb

Bewuste gebruiker
Die Koningsdag moet ergens in augustus zijn, september voor mijn part, niet op 27 april! Een vrije dag tussen paas/kerst, daar doe ik het voor. Gemiste kans WA. :wink:

Bovenaan