Afwisselend effect/Weggaan van effect

Smokey046

Bewuste gebruiker
Hallo df'ers,
Ik heb een vraag, die ik stel omdat een vriend van mij er last van heeft.
Ik schrijf het even zoals hij het me zei :
Ik neem 1 lijntje en ik heb het speed effect voor zo'n 3-4 uurtjes en dan begint het uittewerken.
Daarna neem ik er nog 1 en ik krijg terug die energie en helderheid maar dit duurt maar zo'n half uurtje en die ''rookkick'' en ''praatkick'' is er ook niet.
Als ik me neerzet voelt het echt alsof ik weg zak in een wazige moeheid en als ik dan ga bewegen heb ik iets meer energie maar niet het effect wat speed normaal gezien geeft.

Gebruik :
Hij haalt maximum 1 nacht door met zo ongeveer een halve gram en dit op een afwisselende periode soms 2 vrijdagen na elkaar en dan 1 vrijdag niet.
Nooit meer dan 1 keer per week.
Met de speed die hij heeft is niets mis mee, ik heb deze ook in mijn periode gebruikt en heb hier nooit last van gehad.

Ik heb hem gezegd dat het misschien door de tolerantie komt, maar ik ben hier niet zeker van omdat hij niet veel gebruikt

Weet iemand hoe dit komt of hoe je dit kan vermijden?
Alvast bedankt :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je bouwt met die frequentie wel wat tolerantie op maar dat moet op zich meevallen. Hij zou eens een maand kunnen stoppen en dan weer proberen, het moet wel leuk blijven natuurlijk.

Gebruikt hij verder medicijnen? Die kunnen ook mogelijk invloed hebben.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb het al een aantal dagen na elkaar gebruikt, het gaat prima. Maar je moet steeds meer bijnemen. Maar zelfs dat valt eigenlijk nog mee. Is de speed getest ? Want als ik bagger speed zou hebben zou ik denk ik ook ontzettend veel moeten snuiven aan het einde van die paar dagen.

Dit is natuurlijk niet de juiste manier. Zoals Petrovic zei: "Het moet wel leuk blijven."

Een tijdje stoppen ermee lijkt me hier de verstandigste oplossing. En de speed eens laten testen, moest je dat niet gedaan hebben. De combinatie van een tijdje stoppen en speed van een betere kwaliteit, gaat een wereld van verschil uitmaken.

Liesette

Bewuste gebruiker
die kwaliteit is nooit goed genoeg, aangezien je iedere keer opnieuw beetjes koopt weet je ook niet zeker of het wel goede pep is.
je kan wel stellen dat er niets mis mee is maar in 95% van de stellers zitten ze ernaast en is de pep versneden bagger.

tolerantie
kwaliteit
hoeveelheid

zijn bepalend voor de rush.

W.F.L.

Badass junkie
Wekelijks gebruik heeft bij mij nooit een probleem opgeleverd qua hoe fijn het effect was, maar moest wel veel meer gebruiken. Als ik het meerdere dagen gebruik doet het me eigenlijk maar weinig, dan kan ik nog zoveel nemen als ik wil dan blijft de echte euforie gewoon uit en voel ik me ontzettend rot achteraf, zoals altijd. Gelukkig maar :grin:

Edit: Of nee dat valt ook weer mee, eigenlijk vooral moe. Maar voel me wel beter als ik een week niet gesnoven heb, dus dat doe ik voorlopig ook maar :P

weyoun22

Bewuste gebruiker
Iedere week is inderdaad veel te vaak om tolerantie te ontwijken helaas.

Je zou eens kunnen klooien met magnesium-voedingssupplementen. Deze schijnen niet alleen je spieren te ondersteunen maar ook te helpen tegen Amfetamine tolerantie.

Google maar eens op "amphetamine magnesium tolerance" of iets dergelijks.
Het is nog een beetje een schemergebied. Er zijn mensen die beweren dat magnesium de tolerantie van amfetamine echt verlaagt en er zijn mensen die zeggen dat het alleen helpt tegen verdere verhoging van tolerantie. Dan heb je ook nog ervaringen van mensen die het geprobeerd hebben, bijvoorbeeld ADHD-ers die dex of ritaline slikken. Sommigen zullen zweren dat ze meer van de pep voelden nadat ze een tijdje magnesium slikten.

Beanhead

Badass junkie
weyoun22 zei:
Iedere week is inderdaad veel te vaak om tolerantie te ontwijken helaas.

Je zou eens kunnen klooien met magnesium-voedingssupplementen. Deze schijnen niet alleen je spieren te ondersteunen maar ook te helpen tegen Amfetamine tolerantie.

Google maar eens op "amphetamine magnesium tolerance" of iets dergelijks.
Het is nog een beetje een schemergebied. Er zijn mensen die beweren dat magnesium de tolerantie van amfetamine echt verlaagt en er zijn mensen die zeggen dat het alleen helpt tegen verdere verhoging van tolerantie. Dan heb je ook nog ervaringen van mensen die het geprobeerd hebben, bijvoorbeeld ADHD-ers die dex of ritaline slikken. Sommigen zullen zweren dat ze meer van de pep voelden nadat ze een tijdje magnesium slikten.

Idd nu we aan dat punt zijn gekomen in dit topic:

Dat is inderdaad een twijfelgeval ja, de meesten gebruiken het voor hun kaken wat meer te relaxeren, bij de een werkt het bij een ander niet... So who knows?

Als je effectief je tolerantie wilt verlagen zul je moeten wachten. Je kan wel meer "sensitive" gemaakt worden met NMDA-antagonisten (keta/dxm) maar bijgevolg heb je nog meer tolerantie . Ik raad je niet aan om een drug te beginnen gebruiken om de ander beter te voelen :tearsofjoy: .

Koffie helpt ook om amfetamine te potentieren. Kopje koffie voor een lijntje voelt wel lekker voor mij persoonlijk.

Of je hebt misschien ondertussen je lichaam al zohard beroofd van zijn reserves dat je gewoonweg niet veel meer hebt om op verder te bouwen = weinig effect.

Time to eat, drink, take your supplements and sleep!

Zo, hopelijk helpt dat een beetje.

Smokey046

Bewuste gebruiker
Die speed heb ik altijd gebruikt en met 2 kleine lijntje ging ik toch lekker de hele nacht, het is geen bagger kwaliteit anders zou ik de vraag hier niet stellen :tongueout:
Maar ik had wekelijks ook geen last van tolerantie (mss een klein beetje na lange termijn en dan stopte ik even)

Hij doet max 1 nacht doorhalen zoals al vermeld was en eten/drinken gaat ook allemaal hoe het moet.
Hij gaat een tijdje niet gebruiken en dan ziet ie wel of hij weer op de trein zal springen zegt ie xd

Bovenaan