ai kolere zeg!

darkbull

Bewuste gebruiker
ondanks mijn vastberadenheid geen xtc meer te nemen, toch voor de bijl gegaan.

(geen spijt van trouwens)

maar kolere wat een rare avond.

nam een halfje (speakers, getest) en voelde niets, uurtje gewacht, niets, ja even, ik voelde iets op mijn ogen (ging minder zien) maar geen xtc gevoel.
kwartje erbij, nog een uurtje gewacht, niets, nou nog maar een kwartje erbij..
en toen SLOEG het IN!

om 10 uur (2 uur na het eerste halfje) was ik knetterwaus.
en het vreemde was, ik raakte de hele tijd de draad van het gesprek kwijt... als ik 1 zin had gesproken, wist ik al niet eens meer wat ik gezegd had.
terwijl ik, van voorgaande ervaringen, weet dat ik het juist zo fijn vond dat ik alles nog wist...

worden mijn hersenen dermate zwaar aangetast dat ik dementieverschijnselen ga vertonen?

nu heb ik me daar tijdens de trip totaal geen zorgen om gemaakt, ik heb gewoon genoten van het heerlijke relaxte gevoel maar nu, en geen kater gehad trouwens, wel heel erg moe..., denk ik... sjemineezeg, het was wel enorm heftig zeg...

ik weet nog wel wat er gezegd is hoor, dat wel, maar tijdens de trip was ik echt constant de draad van het verhaal kwijt of zei wel 10x hetzelfde (denk ik).

ik ben nog nooit zo knetterwap geweest.

herkenbaar? of juist helemaal niet?

r2a

Newbie
Na paar pilletjes heb je daar wel vaker last van tog met xtc, dat je niet meer weet wat je gezegt had of waar het over ging?

Hoe ze opeens allemaal inslaan ineens vin k ook maar raar :/

jaapi

Belezen gebruiker
hehe, herkenbaar, bij een flinke dosis kan je met je woorden de weg nog best weleens kwijt raken.

na 2 woorden van een zin niet meer weten wat je in godsnaam ging zeggen, of in een gesprek opeens alletwee niet meer weten waar je over aan het praten was :)

boenkeng

Bewuste gebruiker
Dit heb ik idd ook wel eens aan de eind van de avond als de nodige snoepjes er opgegeten, niets ergs, gewoon hard gaan :grin:

neurotoxin

Belezen gebruiker
Ik heb zelf weleens (dit is geen stoerdoen poging; gewoon dom) 350 genomen en ik scheen met mensen te praten zonder dat ik uberhaupt wist dat ik het deed. Ook zwarte gaten.

Dit is 'normaal' bij een veels te grote dosis :wink: Het is ook kut omdat je veel vergeet, maar de intensiteit is, voor zolang het duurt, extreem :rock: :hearteyes:

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Yep, herkenbaar. Ene moment hadden vriend en ik nog een diep gesprek, volgende moment sloeg de (te hoge) dosis bij ons allebei goed in en vroegen we elkaar om de minuut 'waar hadden we het nou ook alweer over?' 'wat zei ik net ook al weer?' etc. Heeft lang geduurd voor dat weer wat verbeterde.
Kon er wel om lachen, hoort erbij, maar volgende keer neem ik wel minder want lekker helder blijven en gezellige gesprekken voeren vind ik juist zo tof aan XTC.

darkbull

Bewuste gebruiker
te hoge dosis dus.

nou, weet ik dan voor de volgende keer... precies wat NiandraLades zegt, het is juist zo fijn om helder gesprekken ten voeren.

boenkeng

Bewuste gebruiker
darkbull zei:
te hoge dosis dus.

nou, weet ik dan voor de volgende keer... precies wat NiandraLades zegt, het is juist zo fijn om helder gesprekken ten voeren.
Het 'hu wat zei jij/ik ook alweer' is idd een van de vervelende dingen, als je zo leip bent zet dan maar een lekker plaatje op en lekker spacen :hearteyes:

curiouscouple

Experimenterende gebruiker
Heel herkenbaar, vooral als we thuis samen op de bank een pilletje nemen, dan zitten we na 2,3 zinnen elkaar aan te kijken met een blik van: tja....ik weet t ook niet meer hoor.
Vaak is dat na de 2e of 3e x bijnemen.

behalve dat we de draad kwijt raken beginnen we ook spontaan over de gekste dingen......om vervolgens in een deuk te liggen.

Bovenaan