AL-LAD: hoe het beste te bewaren?

Cardboard

Wijs gebruiker
Hi, ik heb vandaag AL-LAD binnen gekregen en er stond een waarschuwing bij dat deze koel en donker bewaard moet blijven. Eerder las ik hier dat je LSD, AL-LAD en dergelijke het beste in aluminiumfolie kan bewaren. Dit heb ik direct gedaan en het geheel in een gripzakje gestopt.
Mijn vraag is: hoe koel moet ik het bewaren? In de koelkast, zo koel? Mijn woning wordt behoorlijk warm en heb het nu op de iets koelere kamer (als nog 20+ graden) in mijn kledingkast gelegd.

Dus, hoe letterlijk moet ik 'koel bewaren' nemen? Ik heb de neiging het in de koelkast te gooien. :sweatsmile: Alleen lijkt de vochtigheid me dan weer een probleem.
Tips?

Laatst bewerkt:

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Koel is niet het belangrijkste maar vooral dat de temperatuur niet te erg schommelt. Aluminium folie is tegen het licht dus je kunt ook een enkele laag om het gripzakje doen. Gripzakje is vooral belangrijk dat hij luchtdicht afsluit en dat er geen lucht meer in zit, want zuurstof is reactief. Zolang jij het niet 100 keer in en uit het zakje gaat halen, er mee gaat klooien en steeds verplaatsen, in en uit de koelkast e.d. dan is het heel lang te bewaren.

Een van de dingen die je niét moet doen is in de vriezer of koelkast bewaren als je er af en toe een zegel uithaalt want dan gaat de LSD keer op keer van -18 naar +20⁰C en dat vindt het niet leuk.

Voilà.

Roekeloos

Newbie
Zoals hier al gezegd wordt, aluminium folie over zegels. Zonlicht kan je zegels doen afnemen in potentie namelijk. Zelf heb ik maanden lang 1p-lsd bewaard in een keukenkastje zonder aluminium folie. Nog steeds behoorlijk potente trip gehad na 3 maanden zo bewaard, voelde niet minder.

Cardboard

Wijs gebruiker
Bedankt voor de tips beiden!
Ik laat ze dan maar buiten de koelkast/vriezer en ga binnenkort mijn eerste halve zegel proberen, eerst kijken hoe die valt. Voorheen wist ik niet hoe ik 1P-LSD moest bewaren dus hopelijk doen die zegels het ook nog.

Bovenaan