Alaaf! Dump hier de allerbeste carnavalskrakers!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Zoo geforceerd.

Veel te druk overal, alleen maar zatte en kotsende mensen die nauwelijks meer kunnen lopen, naar verschraald bier stinken en denken dat dan ineens maar alles mag. En dan nog die kutmuziek...

Als peuter werd ik al meegesleurd naar (toen nog) rokerige, lawaaierige stinkholen vol vervelende zatlappen omdat paps nou eenmaal bij de plaatselijke carnavalsvereniging zat en dan werd ik gewoon aan mijn lot overgelaten.
T is nooit meer goedgekomen tussen carnaval en ik.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Bah! Zo naar met Carnaval in Oeteldonk..nep carnavalvierders uit de randstad, die muziek, de lucht rondom de kroegen, mensen die denken dat ze alles mogen roepen, overal aan mogen zitten. Nee, mij niet gezien. Geprobeerd, niet gelukt. Ik vlucht weg uit mijn stadjuh, want met Carnaval ist mijn stadjuh nie meer..

Dirkjan

Belezen gebruiker
Zoo geforceerd.

Veel te druk overal, alleen maar zatte en kotsende mensen die nauwelijks meer kunnen lopen, naar verschraald bier stinken en denken dat dan ineens maar alles mag. En dan nog die kutmuziek...

Als peuter werd ik al meegesleurd naar (toen nog) rokerige, lawaaierige stinkholen vol vervelende zatlappen omdat paps nou eenmaal bij de plaatselijke carnavalsvereniging zat en dan werd ik gewoon aan mijn lot overgelaten.
T is nooit meer goedgekomen tussen carnaval en ik.
Helemaal mee eens. Ik heb dat hele carnaval gedoe nooit begrepen. Mensen veranderen in zuipende orang-oetangs tijdens carnaval.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Helemaal mee eens. Ik heb dat hele carnaval gedoe nooit begrepen. Mensen veranderen in zuipende orang-oetangs tijdens carnaval.
Ik ben een geboren Limburger en zelfs ik begrijp het niet. En heb er dan ook met niet al teveel moeite afstand van gedaan jaren terug (al heb ik er, toegegeven, wel een aantal zeer lachwekkende herinneringen aan).

Maar nu het dan toch moet :upsidedown::

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Oh, en dit ronduit VRESELIJKE nummer, wat op de één of andere moment soms random in mijn hoofd zit en mij urenlang terroriseert:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan