1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alchol en Antabuse

Discussie in 'Alcohol' gestart door Didier, 25 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Didier

Didier Newbie

Hoe gevaarlijk is dit ?

2. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

Potentieel dodelijk maar dat is alcohol van zichzelf al. De reden om dit te combineren lijkt me geen goede.

3. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Hoe gevaarlijk het is weet ik niet maar je schijnt er dood en doodziek van te worden. Kotsen, hoofdpijn, bonzendgezicht, rood gezicht, benauwdheid, hartkloppingen, hoge hartslag etc.
    Het is juist bedoeld om alcohol inname te voorkomen.

4. Didier

Didier Newbie

Het duiveltje kwam in mijn oor fluisteren , zal het maar mooi blijven nemen ben nu al 8 maanden nuchter ! Het is gewoon het sociale dat ik zo mis

5. Yceman224

Yceman224 Bewuste gebruiker Donateur

Als alcoholiker die niet meer drinkt, heb ik hier wel wat info over, en deze is:
    Antrabus en Refusal zijn stoffen, die absoluut niet met alcohol samengaan.
    Als je een van deze twee middelen neemt, als stok achter de deur om niet meer te kunnen drinken, dan werkt dat prima.
    Drink je tóch, ook al is het maar heel weinig, je wordt idd doodziek. En dus, dan laat je dat wel. Is ook best wel link, want idd, je kunt er dood aan gaan, als je toch nog drinkt.
    Een heel enkele keer, zijn er mensen die zich erg letterlijk doorheen zuipen, en dus ondanks die antrabus toch kunnen drinken.
    Het meest worden deze middelen in tabletvorm ingenomen. Vaak onder toezicht.
    Als dat niet goed lukt, is ook een implantaat mogelijk.
    Er wordt dan in de buikwand een staafje geïmplanteerd, en dat werkt ongeveer 8 maanden.
    Schijnt heel goed te werken.

Laden...