• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Alcohol + 2CB = Licht MDMA effect

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Tellurium

Newbie
Tijdje geleden dat ik deze combi gedaan heb, maar absoluut een favoriet!

Ik drink totdat ik licht/gemiddeld aangeschoten ben (te ver heen lijkt me geen goed idee) -> dan een kleine dosis 2-cb, ik pak meestal 5mg -> Lastig 1/3e van een pil te pakken maar lukte altijd wel. Meer dan 5mg vind ik niet interessant, omdat ik geen fijne ervaringen heb met truffels bijvoorbeeld.

Resultaat? Voor mij een licht xtc gevoel, geen bodyload, juist een heel licht gevoel, vrolijk en een lichte trip effecten (golvende bewegingen van licht).
En het voordeel eraan vind ik, nauwelijks een kater van de drank en geen nadelige effecten van de 2-CB. Rustige comedown ook.

Paar ervaringen:
-Arm in arm met een vriendin door de mist heen op straat en het gevoel alsof we in een soort koepel liepen, heel grappig en bijzonder.
-Paterigheid, maar soms wel een beetje vervormde gezichten af en toe
-Op een drum 'n bass feest gebruikt -> net iets te intense muziek, omdat ik wel vrij relaxed word van deze combinatie, maar was een leuke sfeer, leuke mensen, dat hielp heel veel
-Ik woonde toen op een flinke heuvel, de fietstocht terug voelde heel licht aan, alsof het een rechte weg was!
-Op een huisfeestje, veel verzoeknummers erin gezet en lekker gedanst

Kortom, vrij mild, maar wel geeft het me een duidelijk extra randje aan de avond, zonder de dag erna helemaal vertiefd te zijn. En vrij stuurbaar in de situatie: wil je dansen, dan ga je dansen, wil je praten, dan ga je praten. En niet de bodyload die ik bij andere psychedelica heb ervaren. Ik vond het ideaal voor tussen de 3 maanden wachttijd tussen MDMA momenten, en uiteindelijk geeft deze combi me vaker een zelfde ervaring dan dat MDMA dat deed.

Laatst bewerkt:

Tellurium

Newbie
Gebruikte je bij elke keer ongeveer 5 mg?
Ik heb wel eens een klein hoekje van een pil bijgepakt, waarschijnlijk dan in totaal 8mg, voelde dan net te intens voor me aan, te veel trippen. Ben er misschien erg gevoelig voor, maar het echte trippen hoeft voor mij liever niet.
Zelf andere ervaringen met 2-CB?

Truetruffles

Experimenterende gebruiker
Zelf andere ervaringen met 2-CB?
Ja de eerste keer was het als vervanger van x Toen heb ik 1 pil op(waarschijnlijk niet zo sterk) met daarbij verschillende biertjes. Ik miste uiteindelijk de energie van xtc om me tijdens dat feestje op de been te houden.

Verder ook twee keer een Nexus flip geprobeerd waarbij de eerste keer het niet lukt te weinig 2cb gepakt. Maar de tweede keer was echt top lekker euforisch met trippen erbij.

Laatste keer dat ik 2cb had gepakt was om echt te gaan trippen. Dat was ook weer een ervaring opzich. Veel visuals en de muziek was geweldig. Toen ook voor het eerst lachgas met psychedelica gedaan en dat was echt uit deze wereld.

En wss volgende week weer een keertje 2cb met alcohol proberen vandaar dat mijn vraag aan je had gesteld.

Eva_Eva

Newbie
Verder ook twee keer een Nexus flip geprobeerd waarbij de eerste keer het niet lukt te weinig 2cb gepakt. Maar de tweede keer was echt top lekker euforisch met trippen erbij.
Ik wil morgen flippen met eerst ca. 90 mg X en dan 6,5 mg 2CB. Ik ben heel benieuwd wat je van deze dosis vindt en wat jouw eigen dosis was toen het te weinig was en toen het wel goed ging.

Truetruffles

Experimenterende gebruiker
De tweede keer had ik eerst over de hele avond 125 mg xtc op ik begon rond 21:00 en toen voor het laatst om 1:30uur bij gepakt en toen om 2:45 uur 10 mg 2cb genomen dit was echt een goeie combi uiteindelijk

Eva_Eva

Newbie
@Truetruffles Het was super! Maar iets anders dan gepland.

Het plan was: 1/2 X van 185 mg en dan 1/2 2CB van 13. Zoals ik vaker ervaar met XTC word ik daar heel inhalig van. Ik had expres al niet meer dan een halve gepakt omdat ik mezelf ken, maar dat mocht niet baten.

Ik had een halve X van 185 mg (getest) op, maar had totaal niet de X-flow. Ook mijn partner niet die een halve van 235 mg (getest) had. Daarom besloten ook die andere helft te nemen na 1,5 uur. Toen kwamen we wel goed in de flow. Weer 2 uur later een halve 2CB van 13 mg (getest) genomen en dat werkte super: de X-flow verlengde op het hoogtepunt daardoor nog zo'n 2 uur waarna het begon af te nemen. Omdat de dosis van de 2CB écht heel laag was, ervoeren we beiden niet iets van visuals. Het was alleen maar het verlengen van de flow en hoe cool is dat! Opvallend was dat mijn 'kater' veel rustiger en zachter was de twee dagen erna.

Kortom: het was heel fijn! Voor de volgende keer denk ik aan driekwart X in een keer en dan na 2 uur driekwart 2CB.

Eerlijk gezegd hoop ik dat de volgende keer ergens op een festival is. Dat zal ongetwijfeld ook effect hebben op de ervaring. :hearteyes:

Mijn eerste keer 2cb was na een avond flink drinken. Geen aanrader haha. Enorme kakafonie van kleuren en geluiden, niet weten waarj e bent en dat voor een uur of 4. Blijkbaar prima gegana (Dankzij een vriend die bij me bleef en zei dat hij precies hetzelfde had genomen zodat ik rustig bleef).

Kan me wel voorstellen dat het men een beetje alcohol en een lage dosis prettig is!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan