pixo207 zei:Hey,
Ik las net dat alcohol ook je serotonine afgifte beinvloed. Er wordt dus meer serotonine afgegeven. Nu is mijn vraag, als je de dagen voordat je XTC gaat nemen, niet meer drinkt, is dan de XTC ervaring heftiger/prettiger?
Iemand hier ervaring mee?![]()
pixo207 zei:Hey,
Ik las net dat alcohol ook je serotonine afgifte beinvloed. Er wordt dus meer serotonine afgegeven. Nu is mijn vraag, als je de dagen voordat je XTC gaat nemen, niet meer drinkt, is dan de XTC ervaring heftiger/prettiger?
pixo207 zei:Op jellinek.nl staat zo een pagina "drugs in de hersenen" en daar zie je hoe drugs werken. Bij alcohol staat er dat het ook op serotonine invloed heeft. Daarom wordt je sociaal van alcohol
citrobacter zei:pixo207 zei:Hey,
weinig kans dat je dat gaat merken, ik heb het nooit gemerkt in ieder geval. Wat ik wel merk is dat xtc in combinatie met alcohol een veel aangenamer effect geeft dan xtc op zen eentje. Vooral bij uitwerking is het verschil groot.