Alcohol de dagen voor XTC

pixo207

Belezen gebruiker
Hey,

Ik las net dat alcohol ook je serotonine afgifte beinvloed. Er wordt dus meer serotonine afgegeven. Nu is mijn vraag, als je de dagen voordat je XTC gaat nemen, niet meer drinkt, is dan de XTC ervaring heftiger/prettiger?

Iemand hier ervaring mee? :beer:

Lauu

Badass junkie
niet meer drinkt als in alcohol?

niet drinken beinvloed het niet als je het over alcohol...beetje vage vraag

TrippyShit

Badass junkie
Alcohol werkt volgensmij op je dopamine.. Ik heb er iig nooit een verminderde werking van gehad zover ik weet

pretender

Belezen gebruiker
pixo207 zei:
Hey,

Ik las net dat alcohol ook je serotonine afgifte beinvloed. Er wordt dus meer serotonine afgegeven. Nu is mijn vraag, als je de dagen voordat je XTC gaat nemen, niet meer drinkt, is dan de XTC ervaring heftiger/prettiger?

hoi ,ik vind je vraag erg onduidelijk, hoor meer mensen vragen of het verstandig is tijdens de xtc alcohol te gebruiken.. niet als je het gaat gebruiken en vragen heb 3 dagen ervoor gedronken...

welterusten vriend ben moe

caoi

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Zijn vraag is of Alcohol ook je serotine beinvloed. Dus je serotine verbruikt, dus z'n vraag is of je XTC-Trip harder is, als je de dagen ervoor geen alcohol hebt gedronken.

Ik denk 't zelf niet, maar weet 't niet zeker..

TrippyShit

Badass junkie
Volgensmij ook niet, iig zelf nooit egt wat van gemerkt.. en Alcohol werkt volgensmij niet op je serotonine maar op je dopamine

of heb ik het nou fout :P ?

pixo207

Belezen gebruiker
Op jellinek.nl staat zo een pagina "drugs in de hersenen" en daar zie je hoe drugs werken. Bij alcohol staat er dat het ook op serotonine invloed heeft. Daarom wordt je sociaal van alcohol

tomz0r

Badass junkie
Volgens mij verdooft het een deel van je hersenen waardoor je minder gaat nadenken bij dingen die je doet.
Zo voelt het ook wel een beetje :P

citrobacter

Experimenterende gebruiker
pixo207 zei:
Hey,

weinig kans dat je dat gaat merken, ik heb het nooit gemerkt in ieder geval. Wat ik wel merk is dat xtc in combinatie met alcohol een veel aangenamer effect geeft dan xtc op zen eentje. Vooral bij uitwerking is het verschil groot.

TrippyShit

Badass junkie
Re:

pixo207 zei:
Op jellinek.nl staat zo een pagina "drugs in de hersenen" en daar zie je hoe drugs werken. Bij alcohol staat er dat het ook op serotonine invloed heeft. Daarom wordt je sociaal van alcohol

Dat sociaal hoeft niet met serotonine te maken te hebben
speed bijvoorbeeld en ook mdma werken op je dopamine van allebei wordt je heel sociaal en heb je zin om met mensen te praten. Serotonine zorgt met name voor het goede gevoel, het love gevoel, de emphatie en dergelijke.

riflexz

Bewuste gebruiker
citrobacter zei:
pixo207 zei:
Hey,

weinig kans dat je dat gaat merken, ik heb het nooit gemerkt in ieder geval. Wat ik wel merk is dat xtc in combinatie met alcohol een veel aangenamer effect geeft dan xtc op zen eentje. Vooral bij uitwerking is het verschil groot.

Idd, elke keer als ik xtc gebruik, drink ik ook redelijk bier (met cola/water ertussen), het maakt het echt nog superder, je wordt er wel wazig van :tongueout: :xtc:
Heel wat people dat ik ken, "durft" geen alcohol te drinken op xtc.. vind ik wel zonde, want het maakt echt nog leukerder :grin: :xtc:

nicole1973

Belezen gebruiker
als je voor en/of tijdens gebruik drinkt heb je meer kans op oververhitting omdat alcohol vocht onttrekt aan je lichaam... dus ik doe het zelf niet ( nou smaakt ook niks dan maar goed..) Ik heb het een x gedaan dat we eerst wat hadden gedronken en later op de avond een pil.. ik heb zelf die x vrij weing van de pil gevoeld moet ik zeggen.

Grz

Bovenaan