Alcohol en ketamine combineren

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Zijn er mensen bekend met de combi van alcohol en daarna wat ketamine doen? Zelf denk ik persoonlijk dat dit wat dubbel is aangezien je van ketamine ook een effect krijgt in dezelfde richting als wanneer je aangeschoten of dronken bent. Toch ben ik benieuwd of er mensen zijn die dit geprobeerd hebben.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Zijn er mensen bekend met de combi van alcohol en daarna wat ketamine doen? Zelf denk ik persoonlijk dat dit wat dubbel is aangezien je van ketamine ook een effect krijgt in dezelfde richting als wanneer je aangeschoten of dronken bent. Toch ben ik benieuwd of er mensen zijn die dit geprobeerd hebben.
Ik ben van plan aankomend weekend op een feestje wat te gaan drinken en daarna een beetje 2cb te nemen. Hierna eventueel nog wat ketamine te doen. Ik heb gehoord dat de combi 2cb en dan ketamine zich wel goed leent?

Let me know

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Het is een foute combi! Heb het een aantal keer fout zien gaan bij mensen. Het leek er op of het effect van de Ketamine veel langer aanwezig bleef door de alcohol.

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
soms als ik wat drink neem ik wel wat ketamine erbij maar dit is alleen als ik lichtelijk aangeschoten ben. Op t moment dat ik aan de ketamine ga stop ik met drinken.
Een tijd geleden is dit fout gegaan ik had 5 halve liters op en drna 150mg ketamine gepakt ging allemaal goed tot ongeveer 30 minuten erna, ik was niet meer in staat te lopen bijna ik was mn evenwicht kwijt en was volledig van de kaart en was amper aanspreekbaar. Gelukkig was r ren goede vriend bij👍🏻

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Ik ben van plan aankomend weekend op een feestje wat te gaan drinken en daarna een beetje 2cb te nemen. Hierna eventueel nog wat ketamine te doen. Ik heb gehoord dat de combi 2cb en dan ketamine zich wel goed leent?

Let me know
Alcohol en 2cb is geen goede combi, ligt eraan wanneer na t drinken je de 2cb neemt en ligt aan hoeveel je drinkt. De combi 2cb en ketamine is goddelijk lees hierover mijn tripreport

https://drugsforum.nl/threads/2c-b-met-een-extraatje….76961/

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Vaak die combi gedaan en inderdaad je moet wel opassen dat je niet teveel neemt.
Maar bij lage dosering alcohol is een lage dosering keta wel lachen.

Pinnacle

Belezen gebruiker

Let me know
Ik doe dit wel eens, 2cb + ket is echt fantastisch, de effecten gaan heel mooi samen. Meestal doe ik dit in een setting waar ook alcohol is, ik merk dat ik door beide middelen minder behoefte krijg om te drinken, maar toch her en der een drankje doe verspreid over de avond. Doe er wel voorzichtig mee, ik heb wel eens best wat ket gedaan toen ik al aangeschoten was en toen werd ik wel heel wazig, 2cb + alcohol is een prima combo, ze hebben niet echt veel kruisbestuiving oid.

Mijn advies zou zijn, kan prima maar zorg dat je niet te bezopen bent (hou het bij bier bijv.) neem de 2cb eerst, kijk dan hoe je je voelt en tast even af hoe ket voelt, als je door ket te wazig wordt, hou het dan bij 2cb en alcohol. Begin ook niet met meteen dikke lijnen ket want dan loop je wel echt risico.

Te veel alcohol en keta samen gaat niet goed want dan is de kans extra groot dat je bijvoorbeeld valt. Aangezien lopen als je dronken bent of met alleen keta ook vaak al lastig is.
Het versterkt elkaars effect wel dus ik zou er wel mee oppassen. Maar een paar drankjes kan op zich wel als je het verder met de keta ook niet te gek maakt.
Ik heb bijvoorbeeld drie blikjes Jack Daniels op en neem vanavond nog een paar punten keta. Maar als ik meer alcohol op heb zou ik het niet meer doen.

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Op een gegeven moment ga je mogelijk laconiek worden. Dan heb je net teveel gezopen en denk je van oh het kan wel. Zelf vind ik dat het grote gevaar met het combineren van alcohol en dit soort middelen. Beter gewoon niet!

Bovenaan