1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alcohol en valium - ga ik dood?

Discussie in 'Alcohol' gestart door Ark18, 9 feb 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Ark18

Ark18 Newbie

Hallo
    Voor velen van jullie klinkt dit vast dramatisch, Hopelijk is het dat ook.
    Ik heb 2 angsstoornissen en ptss momenteel. Voor de angsten heb ik een paar weken terug valium gekregen. Ik slik dan ongeveer 5 tot 7.5mg per dag, verdeeld over de dag. Nu ongeveer 3 weken. Ook dagen wel eens niet.

Nu drink ik daarnaast ook best veel. Dit weer mijn therapeut. Ze denken niet aan een alcoholverslaving omdat ik niet dagelijks drink en alleen s avonds.

Maar ik ben dus enorm dom geweest. Ik heb de valium best wel misbruikt. Ik heb heel vaak na het drinken(wat soms echt 12 glazen waren) 2.5 of 5mg valium genomen tegen de kater de volgende dag. Net zoals gister ook het geval was.
    Ik voel me echt super stom en ga dit ook bespreken met mijn therapeut en bovenstaande ook nooit meer doen.

Maar waar ik nu dus enorm bang voor ben is dat ik dood ga door die combi of in een psychose beland. Dit klinkt voor velen vast overdreven maar ik ben er echt bang voor omdat het gewoon een gevaarlijke combi is. Is er iemand die hier meer vanaf weet in hoeverre dit echt kan gebeuren?

Heb al rond gezocht op het internet maar kan nergens echt een duidelijk antwoord vinden, behalve dat het gewoon een hele slechte combi is.

Alvast bedankt

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

3. Ark18

Ark18 Newbie

Ja daar ben ik inmiddels achter en voel me ook super dom. Doe dit echt nooit meer.
    Maar ik vraag me af, nu de alcohol inmiddels is uitgewerkt, ik momenteel nog in levensgevaar ben.

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Ark18
    Lijkt me dat je nu weer veilig bent. Maar kijk er alsjeblieft mee uit, want ze gaan absoluut niet samen.

5. Ark18

Ark18 Newbie

Gelukkig. Ik doe dit ook echt nooit meer. Voel me zo dom gewoon. Bedankt voor de info in ieder geval!

6. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Het is zeker een gevaarlijke combinatie, vooral bij hoge doseringen. Maar als de alcohol is uitgewerkt dan is er nu niet zoveel meer aan de hand. Geen zorgen dus, en er je les uit trekken voor een volgende keer. :wink: Want als je veel drinkt duurt het lang voor de alcohol uit je bloedbaan is, en het valt niet voorspelbaar te zeggen hoe die twee middelen met elkaar reageren, zelfs als je al katereffecten merkt. En daar kun je gewoon beter geen risico’s mee nemen.

Sterkte. Twee angststoornissen en PTSS klinkt vreselijk.

7. Ark18

Ark18 Newbie

Ja ik heb net berekend dat de alcohol nog niet helemaal uit mn lichaam is, tenminste die 1.5 uur per glas voor de afbraak. Ik ben niet meer onder invloed iig.
    Ik ga er vanuit dat het goed afloopt, anders had ik het veel eerder gemerkt lijkt me.

En bedankt. Is inderdaad rot, maar het komt wel goed.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Alcohol valium dood
  1. supahgrass
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    6.934
  2. Juno
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    671