alcohol vs ghb

Shana_P

Belezen gebruiker
Vrij stomme vraag in feite, tuurlijk is GHB VEEL schadelijker!!
Niet zozeer qua lichamelijke schade, hier durf ik me niet over uitspreken maar qua verslaving etc.
Ik zou voor de alcohol gaan!

dfssdfde

Badass junkie
Shana_P zei:
Niet zozeer qua lichamelijke schade, hier durf ik me niet over uitspreken maar qua verslaving etc.

en alcohol is niet verslavend dan? :rolleyes:
als het bij 1 weekend blijft lijkt mij dat een weekend op ghb minder schadelijk is dan een weekend op alcohol, ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je neemt en zo

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Shana_P zei:

wa kenne ze er weer veel van :(

Flugeltje

Wijs gebruiker
Shana_P zei:

Onderzoeken? Bewijs? Waarop basseer je je uitspraak?

Gelieve het anders te formuleren zoals: '' Ik denk dat GHB VEEL schadelijker is, daarom vind ik het een stomme vraag''

Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden zoals dit.
GHB schadelijker dan alcohol, duidelijk gebrek aan kennis hier

Shana_P

Belezen gebruiker
Man man, menen jullie dat nu?
Durven jullie echt zeggen 'neem maar GHB in plaats van alcohol'?
Scroll enkele topics naar onder en je leest heel drieste dingen omtrent GHB. Ok, alcohol is ook niet goed, maar er zijn miljarden mensen die dit drinken zonder een probleem hebben. Ga maar eens na hoe hoog dit percentage bij GHB ligt.Ook de kans op eventueel out gaan is vrij groot.
Wat ook zo typisch is, mensen die zelf GHB gebruiken gaan dit zo veel mogelijk goed proberen praten. Pas op, ik heb net hetzelfde met xtc hoor.
Ik blijf erbij, drink liever een pint dan GHB in je drinken te doen. Don't shoot me, gwn men eigen mening.

Shana_P

Belezen gebruiker
Flugeltje is een perfect voorbeeld van zo'n persoon trouwens, heb ik al gemerkt in vele topics. Ow als je GHB aanvalt, flugeltje zal klaarstaan en met scherp schieten. Denk eens wat verder man.

dfssdfde

Badass junkie
Ik heb nog nooit ghb gedaan en vind ook dat je uit je nek aant slaan bent...

Je hebt bij elke drug mensen die eraan verslaafd raken, maar dan blijft out gaan van ghb nog steeds beter voor je lichaam dan je klem zuipen.

-spaceman-

Badass junkie
Shana_P zei:
Scroll enkele topics naar onder en je leest heel drieste dingen omtrent GHB. Ok, alcohol is ook niet goed, maar er zijn miljarden mensen die dit drinken zonder een probleem hebben. Ga maar eens na hoe hoog dit percentage bij GHB ligt.Ook de kans op eventueel out gaan is vrij groot.
Wat ook zo typisch is, mensen die zelf GHB gebruiken gaan dit zo veel mogelijk goed proberen praten. Pas op, ik heb net hetzelfde met xtc hoor.
Ik blijf erbij, drink liever een pint dan GHB in je drinken te doen. Don't shoot me, gwn men eigen mening.

HALLO!!! lees de vraag nog is goed dan... wat is schadelijker: EEN WEEKENDJE aan de ghb of alcohol...
Aangezien alcohol een kut drugs is die je letterlijk sloopt van binnen kiezen velen voor ghb... Tuurlijk is het een feit dat ghb verslavender is... maar dat wil nog niet zeggen dat het schadelijker is als je het een weekendje gebruikt...

Flugeltje

Wijs gebruiker
Hier, dit zijn niet mijn woorden, maar woorden van een verslavingsarts, ik heb er zo nog wel enkele, dit gaat nu over roken.......

En om het zo te zeggen zoals jij zo mooi zegt, Don't shoot me, it's just my opinion

Ik neem aan dat je tabak roken bedoelt. GHB en tabak zijn twee totaal verschillende middelen, met verschillende risico's.

Simpel gezegd kun je wel stellen dat roken slechter voor je is. GHB hoeft namelijk niet schadelijk te zijn voor je lichaam. Tabak is altijd schadelijk. Een overdosering GHB kan wel fataal aflopen, door de verdovende werking van GHB. Er wordt snel over gedoseerd met GHB. Tabak werkt vele malen verslavender dan GHB.

Ow, nog iets, ik heb schijt aan mensen die zo bekrompen zijn en zich elke week klem zuipen en zeggen dat alle drugs schadelijk is en alcohol bijna onschuldig is..... Door alcohol zijn er meer levens verwoest dan eender welke drugs ook (buiten tabak)

edit: albert hoffman heeft heel zijn leven getript en is verleden week 102 jaar geworden, iemand die elk weekend zichzelf klem zuipt wordt geen 102 !!!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
Hier, dit zijn niet mijn woorden, maar woorden van een verslavingsarts, ik heb er zo nog wel enkele, dit gaat nu over roken.......

En om het zo te zeggen zoals jij zo mooi zegt, Don't shoot me, it's just my opinion

Ik neem aan dat je tabak roken bedoelt. GHB en tabak zijn twee totaal verschillende middelen, met verschillende risico's.

Simpel gezegd kun je wel stellen dat roken slechter voor je is. GHB hoeft namelijk niet schadelijk te zijn voor je lichaam. Tabak is altijd schadelijk. Een overdosering GHB kan wel fataal aflopen, door de verdovende werking van GHB. Er wordt snel over gedoseerd met GHB. Tabak werkt vele malen verslavender dan GHB.

Ow, nog iets, ik heb schijt aan mensen die zo bekrompen zijn en zich elke week klem zuipen en zeggen dat alle drugs schadelijk is en alcohol bijna onschuldig is..... Door alcohol zijn er meer levens verwoest dan eender welke drugs ook (buiten tabak)

edit: albert hoffman heeft heel zijn leven getript en is verleden week 102 jaar geworden, iemand die elk weekend zichzelf klem zuipt wordt geen 102 !!!

+1

Flugeltje

Wijs gebruiker
Shana_P zei:
Flugeltje is een perfect voorbeeld van zo'n persoon trouwens, heb ik al gemerkt in vele topics. Ow als je GHB aanvalt, flugeltje zal klaarstaan en met scherp schieten. Denk eens wat verder man.

En wie ben jij?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Nog iets gevonden uit de mond van een arts

'' 'een toxicoloog die ik er naar vroeg, is het onwaarschijnlijk dat GHB een negatieve invloed heeft op organen. Je vraagt naar nieren. GHB is goed in water oplosbaar en slaat niet neer in de nieren.'
Er is op dit moment geen aanleiding om te denken dat het GHB toch schadelijk is voor de organen die jij noemt.
''

Flugeltje

Wijs gebruiker

Dat zeg ik niet !!! Je hebt altijd van die kinderen die denken dat het water is.
Ik zeg dat het vele minder schadelijk is

Bovenaan