alcohol!

teebo

Bewuste gebruiker
waarom heeft het zolang geduurd voor ik alcohol heb leren waarderen?
kheb echt veel teveel feestjes verpest door wiet.
ik was altijd moe na een uur of twee, drie, verlangde naar mn bed, ergerde me rap aan de muziek, aan de mensen pff... met alcohol blijf je er gewoon zin in hebben :tongueout:

dit wou ik gewoon even delen

Serenity

Badass junkie
Pas wel op, ook alcohol sluipt er langzaam in. En als je teveel neemt, kan je niet meer zo lang door :wink:

Serenity

Badass junkie
Dat een alcoholverslaving ook op de loer ligt. Beetje loze opmerking want dat is met alles zo, maja :P

Robdebob

Bewuste gebruiker
teebo zei:
waarom heeft het zolang geduurd voor ik alcohol heb leren waarderen?
kheb echt veel teveel feestjes verpest door wiet.
ik was altijd moe na een uur of twee, drie, verlangde naar mn bed, ergerde me rap aan de muziek, aan de mensen pff... met alcohol blijf je er gewoon zin in hebben :tongueout:

dit wou ik gewoon even delen
Je kan het ook allebei doen, daar word je pas echt scheef van :P

Jaimie

Belezen gebruiker
Ik heb toch eerder wel wanneer ik veel heb gezopen dat ik moe wordt en naar me bed wil,veel alcohol verdooft + moeheid = =(

acidboy

Badass junkie
Ik wou net zeggen, ik word na een x aantal biertjes, zou niet precies weten hoeveel precies aangezien ik al een tijdje niet meer heb gedronken, vrij snel moe eigenlijk.
Bij blowen heb ik dat ook, dus dat doe ik sowieso niet voor feestjes, gewoon erna eigenlijk. Dus feestjes meestal nagenoeg nuchter voor me, paar biertjes misschien. Maargoed, moet ook nog eens vaak voor bob spelen.. dus ja.

Bovenaan