alibo

gucci2000

Newbie
Hallo,
Ik heb 3 dagen geleden 20 pillen acodin genomen met de werkende stof dxm intotaal 300mg.
Sinds ik het nam zijn me pupillen wijd en focussen de heletijd. ik voel me nog steeds heel raar als ik wiet rook en dan lijkt t alsof k strak sta en krijg een hartslag van 100 ongeveer
Wat kan het zijn dat ik nog zolang in deze space zit en wat kan k eraan doen
Groetjes gucciman

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
omdat een pil DXM heel weinig bevat. Het is gemaakt als anti-hoest middel en niet bedoelt als tripmiddel, dus als je wel wilt trippen moet je er vrij veel nemen. 300mg is een dosis voor een 2e plateau trip dus best gemiddeld.

Het feit dat je er na 3 dagen nog steeds last van hebt is niet helemaal goed. Hou het even in de gaten en als het met een paar dagen niet over is, ga even langs de huisarts!

EDIT

gebruik de komende dagen even helemaal niets, dus ook niet blowen!

Fool

Badass junkie
Heb je toevallig binnen nu en twee weken geleden een serotonine-sluper, zoals XTC gehad? Gebruik je andere medicatie? Had je een heel heftig effect tijdens de trip?

gucci2000

Newbie
Ja ik had een redelijk heftig effect.
Toen ik in de speigel keek herkende ik mezelf niet meer .
En had oev toen ik in bed lag in het donker
Ik heb niks gebruikt behalve ritalin maar dat heb ik al maand niet genomen.
ik denk dat het misschien te maken heeft met of cyp2de deinfectie (uitmehoofd) dat ik dat zou kunnen hebben
Gr

Fool

Badass junkie
Mijn gok was inderdaad ook iets richting de CYP 2D6 deficiëntie. Waarschijnlijk wel in mindere mate, aangezien je met 300 milligram anders praktisch dood geweest was.

Heb je al eerder DXM gehad?
Had je het warm tijdens je trip en/of was je veel aan het zweten?

gucci2000

Newbie
Ja ik zweette veel en had een hele hoge hartslag
En hoezo praktisch dood ?( was t zo erg dan)
En die 2 avonden na de space was me hartslag helemaal verkeerd en voelde alsof ik dood ging. de dag zelf kreeg ik ook rillingen over me helelijf voelde het alsof me hart zou gaan stoppen, ik had ook verhoogde schildklier waardes in hoeverre t daarmee ieys te maken kan hebben .

En trouwens ook nooit eerder dxm genomen
En vriend zei dat t gewoon kon en niet gek was normaal lees ik altijd goed in voor ik iets neem maar hij zei dat t geen kwaad kon

Nooit dxm gebruikt
K had het heet en zweete 3 avonden erna nog met veel hartkloppigen en snelle hartslag
Gr

Bovenaan