Alice in Wonderland 3D

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hm, maar het gaat toch niet over drugs of lees ik dat verkeerd? :) Of is Alice in Wonderland een trip opzich :grin:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als ik deze film zou gaan kijken, dan is dat toch vooral om het 3d-spektakel is mee te maken. Maar de film op zich, daar heb ik niet zulke hoge verwachtingen van. Overigens slechts op basis van een kort trailertje. Maar ik ben bang dat Depp een beetje te veel de kant van Willy Wonka opgaat - dat kille wat in eerste instantie wel cool is begon me op een gegeven moment een beetje tegen te staan. Ik vond die film dus ook een lichte tegenvaller - maar die oempa loempa's waren wel vet. :sunglasses:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Volgens mij is het helemaal geen bijzondere ervaring om dit met acid te zien, aangezien je met acid op toch steeds afgeleid raakt en je helemaal niet meer op het beeld let en wat er precies gebeurd. Ik denk niet dat het wat toevoegd.
Pak in plaats daarvan gewoon abstracte beelden die kaleidoscopisch animeren, dat werkt een stuk beter, dan hoef je niet op verhalen te letten.
Ik probeerde wel eens Home te kijken met acid op (het eerste gedeelte, van het laatste zou ik bad gaan :P ), maar dat werkte ook niet, ik vond het altijd jammer wanneer er ineens gesneden werd naar het volgende beeld.

Arthur King

Wijs gebruiker
Ik hoorde trouwens dat het 3D-effect een stuk beter is in de imax-bioscoop bij de ArenA, dan bij de gemiddelde bios. Daarom ga ik binnenkort eventjes reserveren bij 't Pathé. :grin:

kunlan

Belezen gebruiker
vode zei:
Hm, maar het gaat toch niet over drugs of lees ik dat verkeerd? :) Of is Alice in Wonderland een trip opzich :grin:

Nog iemand die met Alice naar de film gaat ?

Dus met LSD naar de film moest het nog niet duidelijk zijn nu :wink:

Iemand hem al gezien?

-spaceman-

Badass junkie
Ja. Ben gister geweest...

Sorry jongens, ik had ook hoge verwachtingen, maar vond hem tegen vallen...

Leuk gedaan enzo maar ik had VEEL MEER verwacht door deze veelbelovende titel...

gamezz

Bewuste gebruiker
ik wil echt niet al trippend in de bioscoop gaan zitten,
nuchter eigenlijk ook niet.
het stinkt er en is veel te warm (+90% kans dat er een baby in de zaal is die constant ligt te wenen)

KoxBox

Badass junkie
-spaceman- zei:
Ja. Ben gister geweest...

Sorry jongens, ik had ook hoge verwachtingen, maar vond hem tegen vallen...

Leuk gedaan enzo maar ik had VEEL MEER verwacht door deze veelbelovende titel...

:confused: Wat had je er dan nog meer van verwacht?... Je hebt hem toch in 3D gezien?

Sadpanda

Bewuste gebruiker
gamezz zei:
ik wil echt niet al trippend in de bioscoop gaan zitten,
nuchter eigenlijk ook niet.
het stinkt er en is veel te warm (+90% kans dat er een baby in de zaal is die constant ligt te wenen)

waar de fuck ga jij naar de bioscoop dan? zuid afrika?

megatrippie

Belezen gebruiker
zaterdag aan staande gaan de vriendin en ik er heen.
onder de LSD dus.
mits onze leverancier ook echt leverd.
laatste tijd lijkt de LSD slecht leverbaar te zijn.
we zijn er nog niet over uit of we gaan combineren met 2c-i maar dat zien we zaterdag dan wel weer.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Arthur King zei:
Vrijdag ga ik er heen. :grin:
Ik zit vrijdag in de eerder genoemde Imax zaal14 van Pathe arena :)

De gedachte om een klein hapje shrooms te nemen is wel door me heen geschoten.... Ben er nog niet over uit :P

Arthur King

Wijs gebruiker
Delcasa88 zei:
Arthur King zei:
Vrijdag ga ik er heen. :grin:
Ik zit vrijdag in de eerder genoemde Imax zaal14 van Pathe arena :)

De gedachte om een klein hapje shrooms te nemen is wel door me heen geschoten.... Ben er nog niet over uit :P
Hoelaat ga je dr heen? Ik heb de film van 21:50

edit: Imax uiteraard.

megatrippie

Belezen gebruiker
Vriendin en ik hebben ons bedacht.
gaan zaterdag as wel naar Alice in Wonderland echter niet alleen onder de acid maar maken er een 2C-i LSD combi van.
word voor ons de eerste keer dat we deze combi proberen.
zal er een trip report over schrijven.

KoxBox

Badass junkie
megatrippie zei:
gaan zaterdag as wel naar Alice in Wonderland echter niet alleen onder de acid maar maken er een 2C-i LSD combi van.

En dat in een volle cinema zaal... Have fun! Ik kijk wel uit naar dat reportje.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
megatrippie zei:

Erg slim om deze combi, voor het eerst, in een bioscoop te doen.
Waarna je nog moet reizen, en een shit load of mensen tegen komt..

Maar, als je denkt het wel aan te kunnen zal het vast een mooie anderhalf uur worden!

Edit: 1 uur en 52 minuten, sorry.

Delcasa88

Bewuste gebruiker

InYourHead

Belezen gebruiker
Ewa wie gaat er allemaal volgende week zondagmiddag naar de paté in eindhoven? :grin:
Moet je doen joh dan ga ik ook :grin: Om 2 uur denk ik... :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...

En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
InYourHead zei:
PepTalk zei:
Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...

Haha de tijd gaat zo langzaam :P

Dat betekend dat je het niet naar je zin hebt, anders vliegt de tijd!

Maar wees blij, het menselijke leven is zo voorbij. Geniet ervan, nu het nog kan!

InYourHead

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
InYourHead zei:
PepTalk zei:

Haha de tijd gaat zo langzaam :P

Dat betekend dat je het niet naar je zin hebt, anders vliegt de tijd!

Maar wees blij, het menselijke leven is zo voorbij. Geniet ervan, nu het nog kan!

Wanneer je stoned bent lijkt de tijd ook heel langzaam te gaan, ookal heb je het wel naar je zin... Het lijkt gewoon of er in die tussentijd heel veel tijd verstreken is. Wie heeft dat eigenlijk bedacht, tijd? :stoned:
Kom gewoon allemaal naar eindhoven volgende week zondag, 14.00 uur, paté... :mrgreen:

InYourHead

Belezen gebruiker
PepTalk zei:

Jaja nou zijn die 10 minuten wel voorbij :grin:
Ik vind jou wel een chille gozer ga je ook naar alice? :hearteyes: Moet je wel naar eindhoven komen he? :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ben al geweest!

En nee niet in Eindhoven, ga een beetje 2,5 uur reizen voor de bioscoop.
Ben trouwens wel pas bij de centerparks geweest in de buurt.

De kempervennen als je het wilt weten, :openmouth:

Bovenaan