Misschien ga ik hem ooit later eens trippend kijken, maar niet in de bios.vode zei:Ik verplaats dit even...
Hèhè, imax-meet. :PKoxBox zei:Allen daarheen!![]()
vode zei:Hm, maar het gaat toch niet over drugs of lees ik dat verkeerd?Of is Alice in Wonderland een trip opzich
![]()
-spaceman- zei:Ja. Ben gister geweest...
Sorry jongens, ik had ook hoge verwachtingen, maar vond hem tegen vallen...
Leuk gedaan enzo maar ik had VEEL MEER verwacht door deze veelbelovende titel...
gamezz zei:ik wil echt niet al trippend in de bioscoop gaan zitten,
nuchter eigenlijk ook niet.
het stinkt er en is veel te warm (+90% kans dat er een baby in de zaal is die constant ligt te wenen)
Ik zit vrijdag in de eerder genoemde Imax zaal14 van Pathe arenaArthur King zei:Vrijdag ga ik er heen.![]()
Hoelaat ga je dr heen? Ik heb de film van 21:50Delcasa88 zei:Ik zit vrijdag in de eerder genoemde Imax zaal14 van Pathe arenaArthur King zei:Vrijdag ga ik er heen.![]()
De gedachte om een klein hapje shrooms te nemen is wel door me heen geschoten.... Ben er nog niet over uit :P
megatrippie zei:Vriendin en ik hebben ons bedacht.
gaan zaterdag as wel naar Alice in Wonderland echter niet alleen onder de acid maar maken er een 2C-i LSD combi van.
word voor ons de eerste keer dat we deze combi proberen.
zal er een trip report over schrijven.
megatrippie zei:Vriendin en ik hebben ons bedacht.
gaan zaterdag as wel naar Alice in Wonderland echter niet alleen onder de acid maar maken er een 2C-i LSD combi van.
word voor ons de eerste keer dat we deze combi proberen.
zal er een trip report over schrijven.
Is goed, maar dat moet ik je wel herkennen! :PDelcasa88 zei:@arthur
Dan kunnen wij een meet & greet doen!![]()
ummm... phoe :PArthur King zei:Is goed, maar dat moet ik je wel herkennen! :PDelcasa88 zei:@arthur
Dan kunnen wij een meet & greet doen!![]()

PepTalk zei:Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...
En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P
InYourHead zei:PepTalk zei:Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...
Haha de tijd gaat zo langzaam :P
PepTalk zei:InYourHead zei:PepTalk zei:Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...
Haha de tijd gaat zo langzaam :P
Dat betekend dat je het niet naar je zin hebt, anders vliegt de tijd!
Maar wees blij, het menselijke leven is zo voorbij. Geniet ervan, nu het nog kan!

PepTalk zei:Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...