Alle soorten paddos

J0rrit

Badass junkie
Ik heb al lang gezocht op google maar nergens vind ik een lijstje met alle soorten gebruikte paddos ( als drugs ) en de beschrijving van elke paddo. Ik vind sites van smartshops en beschrijvingen maar daar blijft het meestal bij mexicaanse, hawaiaanse, colombiaanse. We;lke zijn er nog meer en heeft iemand een goeie site met beschrijvingen erbij?

lot

Badass junkie
maar pepito, dan moet je dus boeken kopen om het te lezen.
kost weer geld enz. ipv dat je ons eigen ervaringen mede deelt. Daar schieten we al heel wat meer mee op

pepito

Bewuste gebruiker
A true dat! beste soort om te zoeken is en blijft het kaalkopje (p.semilanceata), herkenbaar, veilig dus en uiterst sterk...altijd in grasland.
andere bos soorten zijn P.liniformans, P.azurescens en het gewelfde kaalkopje. De determinatie truc is : paddestoelen moeten blauw verkleuren bij aanraking en een zwarte/paarse sporenprint geven....
Maar suc6 gegarandeerd met de eerste soort....

paupie

Bewuste gebruiker
azurescens kan je ook bij de smartshop kopen. Hier had ik laatst op getript. Schijnen een van de sterksten en meest visuelen te zijn. Reportje volgt binnenkort.

pepito

Bewuste gebruiker
klopt, is hier aan komen waaien in t wild, en door guerilla farming ook verspreid. Kan goed tegen ons klimaat en is errug sterk. Ook wel vliegende schotel genoemd etc...is nog maar n paar jaar bekend.... :sunglasses:

J0rrit

Badass junkie
ff een vraag. Hoelang moet je ongever laten tussen een paddotrip, wil je weer het volle effect ervaren?

paupie

Bewuste gebruiker
ze zeggen een week. Maar 2 vrienden van me hadden paddo's gegeten terwijl ze dat 2 dagen daarvoor ook hadden gedaan en die tripten em wel goed. Wel iets minder hard dan normaal, maar toch.

J0rrit

Badass junkie
paupie zei:
ze zeggen een week. Maar 2 vrienden van me hadden paddo's gegeten terwijl ze dat 2 dagen daarvoor ook hadden gedaan en die tripten em wel goed. Wel iets minder hard dan normaal, maar toch.

ja maar naar zon korte tijd is het toch wel weer een beetje "gewoon" geworden toch.

en krijg je dat boek gewoon in de winkel of alleen via internet?

Bovenaan