Alleen strak staan tips

038A28

Newbie
Na een tijdje veel meegelezen te hebben op dit forum maar eens besloten een account aan te maken.

Nu zit het zo, normaal gesproken zit ik niet in de situatie dat ik terwijl ik hard ga en redelijk op tijd naar huis ga waardoor ik alleen thuis ben maar nog wel hard ga. Ik kan/wil nog niet slapen maar verveel me wel. Ik vroeg me af wat jullie zoal doen als je eenmaal thuis bent en je nog strak staat, behalve natuurlijk slapen

Quinn

Bewuste gebruiker
Na een tijdje veel meegelezen te hebben op dit forum maar eens besloten een account aan te maken.

Nu zit het zo, normaal gesproken zit ik niet in de situatie dat ik terwijl ik hard ga en redelijk op tijd naar huis ga waardoor ik alleen thuis ben maar nog wel hard ga. Ik kan/wil nog niet slapen maar verveel me wel. Ik vroeg me af wat jullie zoal doen als je eenmaal thuis bent en je nog strak staat, behalve natuurlijk slapen
muziek, hangstoel, mediteren is bij sommige drugs wel leuk echt super weird, mensen uitnodigen, dansen, koken. ligt er natuurlijk wel aan waarvan je strak staat maar dit is beetje wat ik doe, ja en dan natuurlijk bij wiet, lage dosering ketamine gewoon gamen soms is ook wel chill

Raver

Badass junkie
Obsessief op datingsites kloten, keihard muziek luisteren, peuken roken, douchen en vooral waus zijn

• Like
Waarderingen: Bas
Bovenaan