Alleen trippen?

eevje18

Newbie
hallo mensen :wave:
Ff een vraagje.
In je eentje trippen is dat leuk? Of moet dat persè met anderen?
Ik heb tot nu toe alleen iets genomen in bijzijn van een groep.

xxjes Eveline :stoned:

Fucking Madness

Experimenterende gebruiker
eevje18 zei:
hallo mensen :wave:
Ff een vraagje.
In je eentje trippen is dat leuk? Of moet dat persè met anderen?
Ik heb tot nu toe alleen iets genomen in bijzijn van een groep.

xxjes Eveline :stoned:

Lijkt mij persoonlijk niks...sommige beginnen tegen zichzelf dan te lullen heb ik gehoort...

Tip: Doe het bij bijzijn van vrienden enzo is toch veiliger als er b.v. iets misgaat of je voelt je niet lekker. Ook gezelliger :beer:

AFCA CBS

GabberFreak17

Belezen gebruiker
niet alleen

J kan beter in bijzijn van vrienden trippe... als je alleen bent heb je sneller kant op een badtrip.. omdat je alleen bent...minder veilig voelt..na mijn mening dan..SPREEK UIT ERVARING... :( :( :( :(

Mzll Gabberfreak

Mac...

Badass junkie
Ligt een beetje aan de situatie. Als je al flink aan het freaken bent geweest en je bent nog behoorlijk peppie vind ik het altijd wel leuk om als ik thuis kom ff een schijf te gooien en dan lekker in bed een beetje te lopen spacen. Marathon discoverychannel houden of zo. Is ook wel grappig, je kijkt wel, maar je neemt echt niks in je op. Denk dat het per persson een beetje verschillend is.

Ik kan er in ieder geval van genieten, maar je maakt niet van die leuke wazige dingen mee die je wel met een groep meemaakt, omdat als je zover heen bent je gewoon in slaap sukkelt en das dan wel weer zonde van al dat snoepgoed.

Mystic

Newbie
Ik heb het weleens gehad dat we naar een groot feest waren geweest en dat ik daarna weer thuis kwam. Toen ik op bed lag zat ik nog volop in mijn trip. Ik heb toen een koptelefoon gepakt een super vette muziek opgezet en vervolgens nog relaxed op mijn bed thuis een super trip beleefd. Het klinkt misschien gek maar het was echt super!

*Shi*

Newbie
Ik heb zaterdag in me eentje getript. Eerst was ik op n feestje toen had ik m een anderhalf uur voor ik daar weg ging in genomen.. Toen ik thuis was ben ik met me mp3 in bed gaan liggen en lekker muziek gaan luisteren dat was wel relaxed..T was alleen vaag dat ik soms was vergeten dat ik in mijn huis was en iksteeds d8 met vrienden in de auto te zitten en ik precies hoorde wat we zeiden en het leek ook egt .. heel vaag maar verder was t wel relaxed

Bovenaan