alleen truffels things to do

Daantjeee

Newbie
hey allemaal,

aanstaand weekend ben ik van plan om (voor het eerst) alleen truffels te doen. Heb het al wat vaker gedaan met wat vrienden en altijd leuk gevonden

Mijn plan is om een wat lagere dosering en truffels te nemen met wat minder psilo (mexicana) om te kijken hoe het is om alleen te doen. Ben van plan om eerst voor het trippen te sporten en dan om daarma lekker het park in te gaan, wat muziek op te zetten en thuis wat dingen klaar zetten qua knuffels/sterrenlamp en wat sitcoms. Zijn er nog andere leuke bezigheden om in je eentje te doen of zit ik wel met snor met dit? :)

Aanraders altijd welkom!

Laatst bewerkt:

reppirT

Newbie
Hoi Daantje,

ik heb onlangs ook in mijn eentje getript en heb dit thuis gedaan. Weet nog niet hoe dat buiten is, maar wat ik wel weet is dat muziek echt intens is tijdens zo'n trip. Zorg dus dat je je favoriete muziek klaar hebt staan, bij voorbaat euforisch. En met je ogen dicht voelt het helemaal intens. Dat is de enige tip die ik je kan meegeven als beginnende tripper haha.
succes!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Alles dat je vantevoren gepland hebt te willen doen vergeten en gewoon lekker gaan trippen en luisteren naar wat je dan in het moment zelf spontaan wilt doen. :wink: Met uitzondering van de locatie dan.

Dit omdat je in die trip state of mind toch meestal interesse krijgt in heel andere dingen. Opeens is bijvoorbeeld je plafond of een kale muur duizend keer interessanter dan die tv serie of lichtjes die je had klaargelegd.

Niet dat het sowieso niet leuk kán zijn, maar ik zou media eigenlijk wat mijden tijdens een truffel trip. Het houdt je van directe ervaring (van jezelf en je omgeving) af. Dat gezegd hebbende, wel enorm lol gehad met American Dad tijdens het trippen op truffels met vrienden. :tonguewink: Maar toch, het is ergens ook weer een beetje zonde.

Daantjeee

Newbie
Alles dat je vantevoren gepland hebt te willen doen vergeten en gewoon lekker gaan trippen en luisteren naar wat je dan in het moment zelf spontaan wilt doen. :wink:Met uitzondering van de locatie dan.
Goeie, misschien is dat wel leuker. Had eigenlijk altijd, ook omdat je dan met beginnende vrienden zit, altijd spullen klaar staan zodat ze konden doen wat ze wilden. Gaf nu een beetje het gevoel dat ik dan dat ook voor mezelf moest doen, maar eigenlijk niet nodig dus. Gewoon met niks starten (naast goeie muziek) en kijken waar ik eindig in het appartement (of aan de bomen geknuffeld)

Zorg dus dat je je favoriete muziek klaar hebt staan,
Ga ik zeker doen :)

thanks!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Goeie, misschien is dat wel leuker. Had eigenlijk altijd, ook omdat je dan met beginnende vrienden zit, altijd spullen klaar staan zodat ze konden doen wat ze wilden. Gaf nu een beetje het gevoel dat ik dan dat ook voor mezelf moest doen, maar eigenlijk niet nodig dus. Gewoon met niks starten (naast goeie muziek) en kijken waar ik eindig in het appartement (of aan de bomen geknuffeld)
Ja inderdaad. Je kunt dan het gevoel hebben: o ja, ik had ook nog lichtjes klaargelegd. Of: afbeeldingen of filmpjes die ik wou checken tijdens het trippen. Dat moet ik allemaal nog doen.

Bespaar jezelf dat en geef jezelf de vrijheid van spontaan in het moment kijken wat je wilt doen. Vaak zijn het heel andere dingen die interessant worden tijdens het trippen. Who cares about lichtjes als je de meest waanzinnige visuals gewoon op je muur ziet. :wink: Of als je die kleine kamerplant ineens tot het plafond ziet groeien...

Bovenaan