1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alleen uitgaan

Discussie in 'Muziek en uitgaan' gestart door Perenijsje, 4 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Perenijsje

Perenijsje Bewuste gebruiker

In mijn tripreport ging het erover dat ik in mijn eentje de stad in was gegaan en dat @Roze Olifant daarom lichtelijk jaloers op me was en me lef vond hebben.

Van mannen is het vaak wel "gewoner" dat ze alleen naar de kroeg gaan. Maar toch moet ik zeggen dat ik als vrouw alleen nooit raar aangekeken word. Maar ik ga vooral naar grote evenenenten in de stad waar veel mensen zijn. Of naar een kroeg als er echt iets georganiseerd wordt, zoals een voetbalwedstrijd op groot scherm of live-muziek.

Ik vind het zonde om maar thuis te blijven omdat mijn vriend(inn)en geen zin hebben. Die zijn inmiddels allemaal gesetteld terwijl ik juist net weer vrijgezel ben.
    De eerste keer moest ik wel even over een drempel heen. Maar eigenlijk bevalt het me super goed.

Juist als ik alleen ga sta ik meer open voor de andere mensen om me heen en maak ik makkelijker contact. Als ik wel met een vriend(in) ga ben ik toch meer daar op gericht natuurlijk.

En je hebt alle vrijheid, hoeft niet te overleggen bij welk podium je blijft kijken, hoe laat je naar huis gaat. Stel dat het toch niks is dan kan ik zo weer naar huis. Al is dat nog nooit voorgekomen en ontmoet ik eigenlijk altijd wel mensen met wie ik de hele nacht doorga.

Misschien heeft het ook met leeftijd te maken dat ik het makkelijker doe nu. Als dertiger trek ik me ook minder wat aan van wat anderen er eventueel van zouden vinden. Ik ga ook rustig alleen naar de bioscoop, de sauna of uit eten. Als ik daar zin in heb laat ik dat niet omdat er niemand mee wil. Dan zou mn leven wel erg saai worden.

Ik zit nu er nu ook aan te denken om een kaartje voor een festival (Ground Zero) te kopen en gewoon alleen te gaan. Al twijfel ik daar nog wel over omdat dat toch wel iets anders is dan gewoon hier in de stad uitgaan. Zo'n hele nacht festival zou toch wel gezelliger zijn met iemand samen.

Ga jij wel eens alleen uit of wat houd je tegen?

Revolutionair, TripJess, Mezelf en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. Zonnetje

Zonnetje Experimenterende gebruiker

Lijkt mij wel een keertje mooi om te doen.
    Alleen gaat er altijd wel iemand mee van mijn vrienden.
    Vind het ook erg leuk om met een iemand anders te gaan dat werkt zoveel makkelijker dan met een grote groep waarbij je aan iedereen moet voorleggen naar welke stage je wilt gaan en dan hopen dat iedereen mee wilt. Ben meestal best ongeduldig op festivals haha
    Meeste contact met andere mensen leg ik dan ook wanneer ik maar met een iemand anders ben.

Ben trouwens een keer met iemand die ik heb leren op vakantie mee gegaan naar Decibel het hele weekend. Waar ik opeens tussen een groep Slovenen kwam. Mijn vrienden verklaarden mij voor gek. Maar achteraf de beste keuze die ik had kunnen maken en ben nu goed bevriend met ze en meet ze elke keer wanneer ze in Nederland zijn voor een feest.

Als dezelfde liefde voor de muziek er is kan er eigenlijk weinig verkeerd gaan.

TripJess, De Dunne en Perenijsje vinden dit leuk.
  3. Souls.origin

Souls.origin Newbie

Toen ik wat jonger was en nog veel uit ging, ging ik ook wel eens alleen als er niemand mee kon, en dat was altijd leuk
    Waren ook vaste plekken waar ik naartoe ging, dus het was wel bekend
    En meestal als ik met vriendinnen ging, ging ik altijd wel mijn eigen weg, is wel leuk beetje je eigen ding vinden op feestjes en festivals, dan altijd zo als koppel/groep irritant aan elkaar geplakt zijn
    Ik zit er ook aan te denken om dit jaar naar 1 of 2 festivals alleen te gaan, lijkt me wel leuk! Maar dan wel alleen een overdag ticket, niet overnachten

Perenijsje vindt dit leuk.
  4. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Lekker doen! Ik kan me ook heel goed vermaken alleen op een festival. Heb ik al een aantal keer gedaan. Je hebt meer aanspraak met anderen en ontmoet meer nieuwe mensen. Je kunt totaal afgeleid in je eigen bubbel over dat festival terrein verdwalen zonder dat iemand je “terug roept”.
    Best leuk voor de afwisseling hoor!

Fenne, שמש en Perenijsje vinden dit leuk.
  5. Zonnetje

Om nog even hier op te reageren.
    Een meisje die ik ken was daar alleen naar toe gegaan en dat was haar niet echt bevallen. Ze gebruikt zelf geen drugs en ging er echt voor de muziek heen. Alleen om haar even te citeren ''those people where taking drugs like there was no tomorrow''.
    Ben er zelf ook 3x geweest en kan wel bevestigen dat daar niet te zuinig drugs wordt gebruikt door sommige mensen.
    Zelf heb ik hier geen last van al heeft dit wel voor bezichtigingen gezorgd die je niet snel op andere festivals ziet haha.
    Verder is het wel echt een tof festival. enige buiten festival wat er nog is die om 7:00 in de ochtend afgelopen is. (Q-Base is er helaas niet meer)

6. Perenijsje

Ja precies wat jij zegt @De Dunne dat lijkt mij dus wel chill. En Ground Zero is dus van 22-7 uur en geen overnachting. In mn eentje 3 dagen naar Lowlands is toch wat anders natuurlijk.

@Zonnetje Ik ben er nog nooit geweest verder, maar woon er nu in de buurt. Als ik ga dan ga ik zelf ook wel wat gebruiken, maar niet zoveel alsof er geen morgen is.
    Ik kan me wel voorstellen dat zo'n festival waar haast iedereen veel gebruikt minder leuk is als je zelf niks op hebt. Dat lijkt mij dus ook wel echt het toffe eraan wat je verder niet meer hebt. De hele nacht hardgaan in de buitenlucht. Het is wel echt een vette locatie.

Laatst bewerkt: 4 jun 2019
    Zonnetje en De Dunne vinden dit leuk.
  7. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Lijkt me aan de ene kant echt heel saai..

Maaarrrrr aan de ene kant vind ik dat misschien toch wel de ultieme manier van uit gaan. Zo kan je mooi je eigen ding doen en leer je nieuwe mensen kennen.

Zal eens een poging wagen.

8. psycel

psycel Experimenterende gebruiker

Gewoon doen!
    Ik heb zelf best veel ervaring met alleen naar feestjes gaan, met uitgaan niet zo. Het uitgaansleven in Zeeland is eigenlijk alleen leuk als je het combineert met een berg alcohol maar daar ben ik nu al een paar maanden mee gestopt.

De eerste keer dat ik alleen naar een feestje ging gooide ik mezelf meteen in het diepe en kocht ik een ticket voor een uitverkocht drum and bass feest waar 5000 man op af kwam.

Alleen naar feestjes gaan kent meer voordelen dan nadelen als je het mij vraagt. Je leert jezelf beter kennen omdat je ook iets doet wat je zelf leuk vindt (want ja, je gaat niet voor niets alleen) en het stimuleert je zelfvertrouwen. Je leert uit je comfort zone te stappen en maakt nieuwe vrienden, die zijn er tenslotte om gemaakt te worden. Daarnaast ga je inzien dat het leven een stuk aangenamer is als je gaat zien dat je niet altijd afhankelijk hoeft te zijn van andere mensen om iets te doen wat je leuk lijkt. Go and see for yourself.

Lekker je eigen ding doen, geen gezeur van anderen en als je zin hebt om met iemand te ouwehoeren dan doe je dat. Heb je geen zin? Dan doe je het niet!

9. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

Ik ben alleen naar loveland en mysteryland geweest vorig jaar. Was echt top!

Perenijsje en De Dunne vinden dit leuk.
  10. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Tof topic! Ik vind het dapper hoor, dat jullie dit gewoon doen. Yolo.

Het aparte is: ik ben meerdere malen in m’n eentje naar een nieuwe stad verhuisd en zelfs totaal alleen naar het buitenland voor werk.

Maar alleen uitgaan, uit eten gaan of zelfs op vakantie gaan ben ik dan ineens een veel te ernstig mietje voor. :grimacing: Snap ook niet echt waarom. Nu ik zo eens nadenk denk ik dat het hem zit in het ‘leuk moeten hebben’ (ofzo). En dat ik de angst heb dat het in mijn eentje eenzaam is, waardoor juist het tegenovergestelde bereikt wordt. Voor studie of werk verhuizen brengt een direct doel met zich mee waar je gewoon prima alleen mee aan de slag kan zonder dat het perse een leukheids-factor heeft. Daarom heb ik daar minder moeite mee.

Slaat echt totaal nergens op eigenlijk.

Revolutionair, verwondering en Perenijsje vinden dit leuk.
  11. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Ik weet niet of psytrance-feestjes iets voor jou zijn, maar zo ja dan zou ik je adviseren allereerst daar eens alleen naartoe te gaan. Eenzaam? Op zo een feest zijn we allemaal tegelijk aan het trippen, voelen we ons onvermijdelijk met elkaar verbonden en hebben we maar één doel: met zijn allen een mooie tijd beleven en een spirituele ervaring opdoen waar we even op kunnen teren.

Natuurlijk zijn psytrance-feestjes daar niet uniek in, maar ze blinken er wel in uit. Ik ga regelmatig in mijn eentje naar feestjes, en eigenlijk altijd heb ik het enorm naar mijn zin en leer ik nieuwe mensen kennen.

Ik herken het wel dat het vooral aan het begin van de avond enorm onwennig is. Ik ben heel erg verlegen, en vind het erg ongemakkelijk ergens alleen naartoe te gaan. Het is dus elke keer weer opnieuw een flinke drempel waar ik overheen moet stappen. Aan het begin van de avond sta ik ergens in een hoekje het muurbloempje te zijn, weet ik mezelf nauwelijks een houding te geven en zorg ik dat ik altijd een biertje in mijn hand heb om een excuus te hebben niet te hoeven dansen.

Ik moet even opwarmen, maar zodra ik er eenmaal in kom, dan ben ik niet meer te stoppen. :wink:

PS: Leuk topic inderdaad! Ik hoop dat het alleen-naar-feestjes-gaan zo een beetje uit het verdomhoekje komt. Omdat het helemaal niet zo vreemd is, en het eigenlijk altijd uiteindelijk wel goed uitpakt. Kwestie van over de schroom heen stappen en jezelf durven te zijn.

Mezelf, Spacey Ostrich, psycel en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Roze Olifant

Ik weet niet of ‘out in the open’ trippen me ligt, maar het lijkt me heel tof om dit eens uit te proberen. Ik hou van een open minded sfeer + bijbehorende mensen én van een goeie party, dus waarom niet? Heb totaal geen ervaring met psytrance-feestjes, daar komt-ie, de dooddoener, omdat ik niemand heb/had om mee te gaan. Ik heb in het dagelijks leven weinig vrienden die drugs überhaupt een acceptabel onderwerp vinden, laat staan dat zoiets bespreekbaar zou zijn.

Eigenlijk enorm zonde dat zoiets mij altijd heeft tegengehouden heeft. Jullie halen mij bijna over met dit topic, ik ga er toch eens over nadenken. :)

mod4fun, verwondering en Perenijsje vinden dit leuk.
  13. Zonnetje

Vraag mij ook wel af wat er vooral op psytrance feesten gebruikt wordt.
    Voor wat ik zo waarneem op hardstyle/hardcore feesten is het vooral xtc/pep/miauw.
    Op gewone Trance feestjes volgens mij vooral xtc.

Heb wel eens bij de psytrance area gestaan maar vind de andere stijlen trance dan toch mooier op xtc.
    Wil elke soort feest wel eens een keertje meemaken.
    Maar als bij psytrance vooral Psychedelica hoort dan doe ik eerst liever wat ervaring op in een vertrouwde omgeving met zulke stofjes.

14. Rivalrie

Xtc en dan je ogen sluiten op een psytrance feest is echt een aanrader.

Zonnetje vindt dit leuk.
  15. Rivalrie

Volgens zit het er meer in dat mensen niet als loner/eenzaam gezien willen worden. Heel begrijpelijke emotie denk ik. Toen ik zelf voor het eerst naar een festival ging had ik dit gevoel namelijk ook. Sloeg nergens op want ik ga ook vaak mrt grote groepen stappen.

Je zult zien dat heel veel mensen alleen gaan en makkelijk mensen vinden om mee te praten en te dansen. Zeker als je beetje drugs gebruikt hebt is de connectie makkelijk te maken.

Roze Olifant en Perenijsje vinden dit leuk.
  16. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

@Zonnetje
    Op psytrance festivals zitten de meeste mensen inderdaad aan de psychedelica, LSD en analogen, de 2c's en een enkeling wellicht aan truffels of tryptamines (psilo analogen)

Roze Olifant en Zonnetje vinden dit leuk.
  17. Perenijsje

Ja dat merkte ik dus wel die eerste 2 uur toen die 3mmc nog niet was ingewerkt. Normaal als ik alcohol drink dan drink ik thuis al in voor ik de stad in ga en ben ik meteen in de stemming. Maar nu werkte die 1e dosis 3mmc niet echt en die 1e 2 uur had ik dus wel een beetje dat lonely gevoel en het nog niet heel erg naar mn zin. Het was wel leuk, maar ik was niet echt in een feeststemming nog.

Zodra ik die 2e dosis had genomen, het later op de avond werd dus de andere bezoekers ook meer onder invloed waren (wel vooral alcohol) werd dat gevoel een stuk minder, danste ik meer en maakte ik wel meer contact dus.

Wel echt leuk om al jullie reacties te lezen!

Roze Olifant vindt dit leuk.
  18. Perenijsje

Gisteren weer alleen de stad in geweest, had wel 2 vriendinnen gevraagd nog maar die hadden allebei geen zin. Had nu de 3mmc eerder ingenomen (en iets hogere dosis) omdat het de vorige keer lang duurde en ik dus dat lonely gevoel had in het begin. En ik heb het nu toch ook gecombineerd met een paar glazen Malibu-cola zero. Heb nu echt een top avond/nacht gehad. Totaal niet dat lonely gevoel, meteen in de stemming en veel interactie gehad en lekker gedanst. Kreeg wel weer compliment van iemand die het stoer vond dat ik alleen was. Blijft blijkbaar toch wel bijzonder.

TripJess vindt dit leuk.
  19. Purplext

Purplext Belezen gebruiker

Ik ging toen ik 18 was alleen naar psy festivals. Ik ben niet zo benaderbaar hoor ik altijd en dat bleek ook wel. Ik vermaakte me wel, maar werd niet aangesproken zoals ik van anderen hoor die alleen gaan.

Ik ben sowieso wel een einzelganger. Ik vind bijvoorbeeld trippen in m'n eentje veel prettiger. Blowen doe ik altijd alleen, want ik keer helemaal in mezelf. Met alcohol op ben ik meer sociaal.

Ik wil binnenkort naar een festival waar niemand naar toe wil, ga het toch maar alleen proberen. Spannend na 15 jaar!

Mezelf, שמש, verwondering en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Misschien ga ik in mijn eentje naar welcome to the future komend weekend! Heb een kaartje gekocht en heb wat halve toezeggingen die misschien meewillen. Anders dus alleen.

Spannend!

21. psycel

Ik ben in mijn eentje op vakantie en ben nu vrijwilligerswerk aan het doen op een goafestival in Spanje. Alleen ben je overigens vrijwel nooit.

TripJess, Game&Watch en Perenijsje vinden dit leuk.
  22. Game&Watch

Ja alleen op vakantie en alleen de kroeg enzo dat heb ik allemaal wel vaker gedaan. Dan ben je dus nooit alleen ja.

Maar voor een festival is het nieuw voor mij!

23. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Het ligt er ook een beetje aan waar je heen gaat.

In Amsterdam hangt er in mijn ervaring meestal een beetje een sfeer waarin het lastig is om echt contact te hebben met anderen. Het is te druk en daardoor heeft niemand echt aandacht voor elkaar.

Heel anders als je in Brabant op een feestje bent waar je eerder moet oppassen dat een onbekende een uur lang slap tegen je staat te lullen.

In Eindhoven, Den Bosch of Tilburg zou ik zonder blikken of blozen zo naar een feestje gaan. Maar in Amsterdam weet ik het niet hoor. Dan zou ik op zich wel alleen gaan, maar dan wil ik wel weten of er überhaupt iemand is die ik ken die je dan tegen het lijf kan lopen. Je hoeft zeker niet de hele avond elkaars hand vast te houden. Maar niemand kennen in Amsterdam en ook weinig binding hebben met de plek waar je uitgaat dan wordt het in mijn ervaring vaak moeilijk om een echt gezellige avond te hebben.

שמש, acht.zes en Perenijsje vinden dit leuk.
  24. Perenijsje

Daar heb je zeker wel een punt @Neo-Shulginist . Amsterdam is wat dat betreft wel een stuk anoniemer en iedereen toch meer met zichzelf bezig. Dat is toch heel anders dan bij mij in de stad in de provincie (wel 160.000 inw). Wel druk maar je maakt hier wel makkelijk contact met vreemden.

@Game&Watch Ik ben benieuwd of je echt alleen gaat uiteindelijk of toch nog met bekenden. Enjoy iig!

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  25. psycel

Ja was een leuke ervaring. Mobiel kwijtgeraakt tijdens een candyflip.... Was het allemaal waard!

26. Kwak

Kwak Experimenterende gebruiker

Vroeger ging ik vaak alleen naar feestjes. Maar het laatste jaar ben ik een beetje klaar mee met alleen om alleen op pad te gaan. Als je een goede babbel hebt, is dat prima om alleen te gaan. Je te blenden in het publiek.
    Vrouwen worden sowieso vaker dan mannen aangesproken.
    Grote voordeel van alleen zijn is dat ik zelf kan beslissen waar ik naar toe wil gaan. Maar soms is het ook fijn om te worden meegenomen, dat je wordt geleid.
    Met veel vrienden uitgaan is een ramp. Of je moet erop instellen dat je vaak op elkaar moet wachten. Nog een voordeel meestal staat de muziek snoeihard en kun je haast de andere niet verstaan. EN ja, als je alleen gaat moet je elke keer drank halen. :)

27. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Ik ga nooit alleen uit, als in stappen, maar ik ga wel met enige regelmaat alleen naar een concert. Tja, soms wil je gewoon echt graag ergens heen en gaat er niemand mee, en tbh i don't mind. Vind het prima om alleen te staan en lekker in de muziek op te gaan. Ik heb ook wel eens alleen naar een technofeestje willen gaan als er iemand draaide die ik echt graag wilde zien, maar uiteindelijk wilde er dan altijd wel weer iemand mee.

28. Fenne

Fenne Belezen gebruiker

Leuk topic! :smiley:
    Het is er nog niet van gekomen, maar ik zou zeker alleen naar een festival gaan als ik daarin zin heb. Het was bijna een keer voorgekomen. Veel dj's kwamen daar die ik graag wilde zien, maar had een belangrijke afspraak. Ik ben een danser, dus op goede muziek en ik vermaak mij wel :smiley:

Ik denk dat het je wel moet liggen. Ik ben een leuke gesprekspartner en maak makkelijk contact. Ik heb altijd leuke gesprekken op festivals en lekker knuffelen :relaxed: Maar als je houdt van mensen kijken, ogen dicht en genieten van de muziek kan je prima in je eentje. Ik zie ook genoeg mensen die samen zijn, maar verder niet echt met elkaar bezig zijn.

Ik ben dit jaar voor het eerst alleen een weekend weg geweest op een stedentrip. Heb mij prima vermaakt!

29. Mezelf

Mezelf Wijs gebruiker

In al mijn festival bezoeken nog nooit alleen gegaan. Maar zodra ik binnen op het festival ben, dan loop ik al gauw alleen. Of ik raak met iemand aan de praat of ik raak door een grasspriet afgeleid en ben ik mijn vrienden(groep) kwijt. Eigenlijk vind ik dit ook het ideaalst. Lekker alleen maar toch met de wetenschap dat ik de groep kan opzoeken mocht ik me alleen voelen oid. De groep met wie ik altijd ging waren dit van mij gewend. Ik kan wel wel eens, vooral op een festival of feestje, zo slap ouwehoeren dan wil je echt niet meer op mij wachten. Elke meter staat een ander persoon waar ik zomaar mee aan de praat kan raken.
    1x nam ik een maat mee die niet zo vaak naar festivals ging, die vroeg zich telkens af waar ik al die mensen toch van kon. Toen hij dit letterlijk vroeg moest ik toch echt antwoorden dat het allemaal onbekende van mij zijn. Hij: Ja maar waar heb je het dan over? Ik: ehm ben ik eigenlijk vergeten :wink: volgens mij alleen maar onzin :grin:.

שמש, Purplext, chipmunk en 3 anderen vinden dit leuk.
  30. Game&Watch

Ben nu alleen op welcome to the future! Spannend. 2.5mg DOC erbij

Purplext, chipmunk, Fenne en 3 anderen vinden dit leuk.
  31. Perenijsje

Super leuk om te lezen allemaal!
    Veel plezier daar @Game&Watch , komt vast goed :grin:

32. Game&Watch

Ja wat is goed haha. Laat ik het zo zeggen alles zat er in vandaag! Inclusief compleet de pan uit spacen en bijna knockie gaan van de honger bij de ehbo.

Je wilt toch een beetje voelen dat je leeft he. :sweatsmile: ik ga een report schrijven

Perenijsje, chipmunk en Fenne vinden dit leuk.
  33. Chillax

Chillax Belezen gebruiker

Ik denk dat een festival zich wel meer leent om alleen heen te gaan dan gewoon stappen. Naar mijn idee heb ik daar altijd veel sneller contact met anderen...kom daar sowieso wel vaker mensen alleen tegen. Sinds ook dat v1 van de 2 al naar huis is

34. mod4fun

mod4fun Belezen gebruiker

ff inhaken op dit topic.
    Aanstaande woensdag ga ik alleen naar :https://partyflock.nl/party/378753:We-Love-Retro-House-XL
    Vlakbij Brussel, kaartje rond de 30.- euro, acceptabel voor mij.

Voor mij is het inmiddels een jaar of 10 geleden dat ik nog ergens alleen naar toe ga, ik zal wel zien hoe het gaat (6-APB). Zeker een voordeel omdat je zelf kunt plannen en niet aan iemand vastplakt, zeker icm drugs. Behalve als je iemand zo goed kent (en andersom) dat je weet wat je aan elkaar hebt en aankunt. Veelal gebeurd dat ik mensen ergens naar toe nam, en die hun shit niet konden 'handelen'.. er bij blijven en handje vasthouden.. (stomme verantwoordelijkheidsgevoel) grr.. daar gaat je eigen trip weer.

Mocht er nog iemand ook die kant opgaan, laat het even weten. Nieuwe mensen leren kennen is altijd goed!

*deleted

Laatst bewerkt: 9 aug 2019
  35. Perenijsje

@mod4fun Leuk dat je alleen gaat en dat is idd ook wel het voordeel dat je niet op de trip van anderen hoeft te letten en idd gewoon je eigen ding kunt doen zonder te overleggen.

Smokkeltips zijn hier op het forum niet toegestaan om te geven :wink:

36. mod4fun

Oeps, sry. De regels niet goed gelezen. Ik heb mijn mijn laatste vraag verwijderd.

Laatst bewerkt: 9 aug 2019
  37. Roze Olifant

NP. :)

Stoer dat je alleen gaat!

38. mod4fun

Ik ga nog zien of ik een fatoenlijk trip report ga maken. Het feest gaat voor mij even voor het report :kissingsmiling:

39. henkie2

henkie2 Experimenterende gebruiker

Yup, niks mis mee, doe ik zelf ook wel eens.

En wat betreft "drugs"gebruik, 90% van mijn truffeltrips zijn solo. Ik kom wel eens in een coffeeshop om een jointje te roken, daar ga ik ook alleen naartoe.

Heel soms, misschien 2-3 keer per jaar, ga ik ook alleen naar een concert, maar dit hou ik tot een absoluut minimum want eerlijk gezegd vind ik het een beetje saai. Maar als ik de band écht goed vind dan ga ik wel. Eerlijk is eerlijk, concerten zijn wel leuker met goed gezelschap. Echter, omdat ik nogal een vreemde en brede muzieksmaak heb is het soms moeilijk (of zinloos, eerder) om iemand mee te sleuren ^_^

40. Chillax

Chillax Belezen gebruiker

Ik kwam vandaag voor een groot festival een Facebook groep tegen van mensen die allemaal alleen gingen en op die manier toch samen gingen. Ze waren al met z'n 19e, allemaal vreemden van elkaar dus. Ze hadden een WhatsApp groep aangemaakt en spreken daar dan op af. Gebeurt wss wel bij meer festivals.

Ik wist helemaal niet dat dat gebeurde maar lijkt me best leuk om eens te doen... Je ontmoet nieuwe mensen en als het niks is ga je alsnog alleen verder

Zeker met een sociale drug zoals MDMA ofzo is het op een festival overigens best makkelijk om mensen te leren kennen. Heb het nog niet gedaan omdat er altijd wel iemand mee wilt maar ik zou het zo doen.

שמש en Perenijsje vinden dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...