Allergie

LadyLike

Experimenterende gebruiker
2x na het gebruik van coke van een specifieke dealer, maar langer doorgehaald dan normaal, heb ik een beste allergische reactie gehad. Niet alleen compleet debiele slijmvliezen, maar ook jeuk door mijn hele lijf. Pas na 2 anti-histamine pilletjes trok het weg.
Nou vermoed ik dat ik niet reageerde op de coke, maar op waar het mee versneden is omdat ik op sos van andere leveranciers niet zo’n reactie krijg.
Of kan het alsnog allergie voor coke zijn maar die pas na een beste gram optreedt?
Iemand ervaringen met allergische reacties? Kan je allergisch zijn voor coke? Ik heb ook een berkenpollenallergie en een eerdere heftige allergie aanval gehad van make-up.

LadyLike

Experimenterende gebruiker
Mocht iemand idee hebben welk middel het mee versneden zou kunnen zijn wat deze reactie kan triggeren… thnx. Geen zin om een nieuwe gram te halen puur om te testen wat erin zit 🤣 dan moet ie weer op enzo 😵‍💫

Paar maanden geleden naast coke roken ineens in een gezelschap wat speed gesnoven. Dat was lang geleden. Nacht doorgehaald, volgende avond gecrashed. De ochtend erop zwellingen in mijn gezicht. . Werd de dag erna erger. En trok op dag 3 ook niet weg. Er zat een feestdag tussen. geloof k dag. Dus kon niet eerder naar de doc, voor advies. Sympathieke dame die nieuwe vervanger. Kreeg ook hystamine. Alleen zij dacht dat het met dubbele dosis zo weg zou trekken, maar dat ging net iets minder snel. Het was vlak voor het weekend, dus ik kreeg voor de zekerheid nog antibiotica mee, in geval het een bateriele ontsteking zou zijn. Maar toen zag ik toch de zwelling afnemen. De anti biotica maar onaangeroerd gelaten. Maar op je vraag , de doc zei dat je wel eindeloos kan laten testen waarvoor je dan allergisch bent, maar 80 % van de gevallen komen ze er niet achter. Maar uitslag en jeuk ook meegemaakt. Tel schrappen en die dealer vermijden. Had bij mij weten nooit eerder een allergische reactie gehad.

Lemmy

Badass junkie
Mocht iemand idee hebben welk middel het mee versneden zou kunnen zijn wat deze reactie kan triggeren… thnx. Geen zin om een nieuwe gram te halen puur om te testen wat erin zit 🤣 dan moet ie weer op enzo 😵‍💫

Met Sofrasolone.

Bovenaan