Alles kunnen met speed op

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Kleine J

Belezen gebruiker
Ik hoor vaak dat mensen niet kunnen eten, niet kunnen slapen, strakke kaken hebben en een vette kater hebben tijdens/na gebruik van speed.

Ik zelf heb eigenlijk nooit een kater meer (ook niet als ik een weekje lang had gebruikt), ik kan eten wat ik wil tijdens en na gebruik (en ik heb serieus ook echt honger!), ik heb nooit last van strakke kaken en ik kan slapen als een roosje als ik een minuutje vantevoren nog 2 dikke lijnen (ff overdreven) naar binnen heb gewerkt. Die ochtend erna kan ik gewoon makkelijk uit mijn bed en voel me de hele dag en de rest van de week kiplekker alsof ik helemaal niks op heb gehad de dag vantevoren.

Zijn er nog meer mensen die dit hetzelfde hebben of ben ik een uniek geval? Want dat vraag ik me toch eerlijk gezegd wel af. Normaal gesproken begint de eerste de beste persoon die ook pep doet al te kokhalzen als ik zeg dat ik honger heb en een hele XL zak chips zonder pauzes naar binnen werk (en gaan helemaal over hun nek als ik zeg dat ik dan nog steeds honger heb)

Ps: hoi allemaal, lang al niks meer getypt op drugsforum. Ben benieuwd of mensen me nog kennen.

Blyatman

Badass junkie
Ik en @Spyro hebben dit ook gehad zodra wij over stapte van troep naar zuiver - cafeïne vrij spul.
wij kregen gewoon vreetbuien tijdens, konden prima slapen achteraf en geen kater zoals met vol gestampte cafeïne troep.
Gewoon goed spul dus, geen zevende wereld wonder 😆

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zowel eten als slapen is drama met speed bij mij. Zelfs water drinken is soms lastig. Ik heb toch ook altijd goede speed en 2x gewassen met Aceton. Het verschilt echt per persoon denk ik. Ook doseer ik vrij laag en toch nada, noppes, niks qua eten en slapen.

Wel kan ik weer zo goed als normaal eten als ik coke gebruik. Dat kunnen anderen weer niet.

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

Badass junkie
Als je direct kan slapen na Speed
( is er toch een teken van vermoeidheid ? )
Waarom zou je dan überhaupt blijven gebruiken tot net voor je gaat slapen?

- Smaak?
- Verslaving?
-...

Ben benieuwd naar de reactie's.

Blyatman

Badass junkie
Dat is vrij logisch, met het gebruik van stims ben je gigantisch je lichaam aan het uitputten.
het houdt je mentale toestand wakker maar het lichaam is vaak sterker dan de geest. (Voor hen die kunnen slapen daarna)

CuriousExplorer

Badass junkie
Dat is vrij logisch, met het gebruik van stims ben je gigantisch je lichaam aan het uitputten.
het houdt je mentale toestand wakker maar het lichaam is vaak sterker dan de geest. (Voor hen die kunnen slapen daarna)
Maar dat was de belangrijkste vraag niet.
Dank je voor je antwoord wel.

Maar waarom zou iemand speed snuiven tot een uur voor men gaat slapen?

Blauweaap

Wijs gebruiker
Met speed is het meer leren eten En hoevaak je gebruikt althans voor mij.

Hoevaker het gebruik hoe verotter je bent.

Gebruik ik 6 maand niet heb ik geen kater. Gebruik ik die week erna nog 1x wil ik mezelf voor de trein gooie zo brak.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Val soms ook in slaap kort na het snuiven van een lijn maar dat is idd oververmoeid en je lichaam die gewoon uitgeput is.

Spyro

DF-koning
Dat denk ik dus ook... Als je er voor het slapen gaan nog eerst 2 lijnen in propt heb je echt wel een probleem denk ik...
De titel van deze thread is 'alles kunnen op speed', maar ik twijfel wie hier de controle heeft: hij of de speed...
Precies. Snuiven voor het snuiven...

Poederpret

Belezen gebruiker
Ja ik heb dat ook, ik krijg ook honger als ik speed gebruik en eet ook gewoon. Slapen kan ik wel maar hooguit een uurtje of 5 en daarna word ik weer vol energie wakker xD echt een kater heb ik ook nie ik voel me alleen wat vermoeider dan normaal de dag erna.

Kleine J

Belezen gebruiker

- Smaak?
- Verslaving?
-...

Ook als ik helemaal uitgerust zou zijn kan ik toch nog slapen met speed op en lig ik diezelfde paar minuutjes als op 1 oor te ronken.

Voor de smaak doe ik het zeker niet, want ook al ken ik de smaak, ik ga nog steeds altijd bijna over mijn nek alleen al als ik het ruik. Als ik een top 3 zou moeten maken van meest smerige drugs krijg je deze
1.mdma
2.speed
3.coke (vanwege dat smerige langs je keel afglijden en niet weg kunnen slikken)

Verslaving lijkt me stug, als ik echt zoveel zou gebruiken, dan is een kater en vreselijke slaperigheid onvermijdelijk als je niet direct na het opstaan bij zou pakken (als je Überhaupt op tijd opstaat als je ergens op tijd moet zijn)
Dat denk ik dus ook... Als je er voor het slapen gaan nog eerst 2 lijnen in propt heb je echt wel een probleem denk ik...
De titel van deze thread is 'alles kunnen op speed', maar ik twijfel wie hier de controle heeft: hij of de speed...
Zoals ik eerder al in het bericht had geplaatst staat er tussen haakjes: ff overdreven.
Tuurlijk neem ik geen 2 dikke lijnen vóór het slapen. Soms doe ik 1 klein puntje zodat ik er makkelijker uit kan de volgende ochtend en daarna pak ik niks meer

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

Badass junkie
Ook als ik helemaal uitgerust zou zijn kan ik toch nog slapen met speed op en lig ik diezelfde paar minuutjes als op 1 oor te ronken.

Voor de smaak doe ik het zeker niet, want ook al ken ik de smaak, ik ga nog steeds altijd bijna over mijn nek alleen al als ik het ruik. Als ik een top 3 zou moeten maken van meest smerige drugs krijg je deze
1.mdma
2.speed
3.coke (vanwege dat smerige langs je keel afglijden en niet weg kunnen slikken)

Verslaving lijkt me stug, als ik echt zoveel zou gebruiken, dan is een kater en vreselijke slaperigheid onvermijdelijk als je niet direct na het opstaan bij zou pakken
Nee, je put uw lichaam constant uit. Vroeg of laat zal speed niet meer werken zoals je wilt.
Zoals ik eerder al in het bericht had geplaatst staat er tussen haakjes: ff overdreven.
Tuurlijk neem ik geen 2 dikke lijnen vóór het slapen. Soms doe ik 1 klein puntje zodat ik er makkelijker uit kan de volgende ochtend en daarna pak ik niks meer
Waarom neem je dan niet 's morgens 1 klein puntje als deze theorie zou kloppen?

Kleine J

Belezen gebruiker
Nee, je put uw lichaam constant uit. Vroeg of laat zal speed niet meer werken zoals je wilt
Ik bedoel te zeggen als ik voor het eerst na lange tijd weer wat pak en vantevoren ook goed uitgerust ben
Waarom neem je dan niet 's morgens 1 klein puntje als deze theorie zou kloppen?
Omdat de uitwerking dan vervelender is en ik dan nog maar eens moet zien of ik dan ook wel op tijd op ben. En zelf met een puntje op heb ik nog altijd een wekker nodig om me te wekken, ik slaap niet kort als ik ga slapen met speed op

(Ps ff tussendoor: Sinds ik weer begonnen ben, ben ik trouwens ook nog eens 1,5kg aangekomen ipv afgevallen, wat ik een beetje apart vond, want ik vond mezelf dunner, maar ik was zwaarder)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik en @Spyro hebben dit ook gehad zodra wij over stapte van troep naar zuiver - cafeïne vrij spul.
wij kregen gewoon vreetbuien tijdens, konden prima slapen achteraf en geen kater zoals met vol gestampte cafeïne troep.
Gewoon goed spul dus, geen zevende wereld wonder 😆

Hoeft echt niet met de kwaliteit te maken te hebben. Amfetamine (dus ook als die maximaal zuiver is) heeft bovengenoemde bijwerkingen. De één is er simpelweg gevoeliger voor dan de ander.

Ik krijg zelf heel snel tolerantie voor stimulanten, maar dan alleen mentaal. Het fysieke, dus moeilijk kunnen eten en slapen, blijft. Dit heb ik tot nu toe met vrijwel alle stimulanten. Ik gebruik regelmatig methylfenidaat (op recept) en zelfs hierbij moet ik zorgen dat ik vantevoren eet, anders val ik met gemak weer kilo’s af, wat in mijn geval niet bepaald de bedoeling is. Ik wen dus niet aan die bijwerking, terwijl dit volgens de bijsluiter normaal wel gebeurt. Het is echt per individu verschillend, ik ken ook mensen die heel makkelijk kunnen slapen en eten na pep. Maar er zijn nog altijd meer mensen die dat niet goed kunnen.

Ik ben ergens wel blij dat ik het niet kan, ik zou nooit stimulanten kunnen misbruiken; want ik zou daar fysiek dus totaal aan onderdoor gaan. :)

KetaKech

Belezen gebruiker
Mij lukt slapen ook! Vaak wel met cbd capsule, magnesium citraat en evt melatpnine of valeriaan. Of veel gezopen hebben.

heyol

Bewuste gebruiker

- Smaak?
- Verslaving?
-...

Ik snap het wel. Ik neem soms ook een zeer klein lijntje coke voor ik ga slapen. Juist genoeg om nog met een leuk gevoel een podcastje/serie te kunnen kijken en rustig in slaap te vallen.

CuriousExplorer

Badass junkie
Ik snap het wel. Ik neem soms ook een zeer klein lijntje coke voor ik ga slapen. Juist genoeg om nog met een leuk gevoel een podcastje/serie te kunnen kijken en rustig in slaap te vallen.
Coke is geen speed.
Coke maakt kalm, speed geeft energie.

Coke deed ik dat ook.

heyol

Bewuste gebruiker
Ligt aan de persoon....
Van speed word ik juist rustig, zelfs zo rustig dat ik denk voordat ik praat.

Heb je toevallig ADHD? Mensen met ADHD vertellen me dat ze soms zelfs moe worden van speed omdat het bij hun tegenovergesteld werkt op de een of andere manier.

philhypos

Newbie
Ik hoor vaak dat mensen niet kunnen eten, niet kunnen slapen, strakke kaken hebben en een vette kater hebben tijdens/na gebruik van speed.

Ik zelf heb eigenlijk nooit een kater meer (ook niet als ik een weekje lang had gebruikt), ik kan eten wat ik wil tijdens en na gebruik (en ik heb serieus ook echt honger!), ik heb nooit last van strakke kaken en ik kan slapen als een roosje als ik een minuutje vantevoren nog 2 dikke lijnen (ff overdreven) naar binnen heb gewerkt. Die ochtend erna kan ik gewoon makkelijk uit mijn bed en voel me de hele dag en de rest van de week kiplekker alsof ik helemaal niks op heb gehad de dag vantevoren.

Zijn er nog meer mensen die dit hetzelfde hebben of ben ik een uniek geval? Want dat vraag ik me toch eerlijk gezegd wel af. Normaal gesproken begint de eerste de beste persoon die ook pep doet al te kokhalzen als ik zeg dat ik honger heb en een hele XL zak chips zonder pauzes naar binnen werk (en gaan helemaal over hun nek als ik zeg dat ik dan nog steeds honger heb)

Ps: hoi allemaal, lang al niks meer getypt op drugsforum. Ben benieuwd of mensen me nog kennen.
Hoi , ik ben nu bijna 61 en gebruik vooral speed sinds mijn 14e , wel periodes van depressies , is zelfmedicatie en eet slaap er prima op tegenwoordig. vroeger met methyl amfetamine niet , echt sterk en ik spoot het ook. Heb er niets aan over gehouden en zoek wel altijd beste spullen . Ik kan het ook een aantal maanden laten en ben er happy mee , gr philh

philhypos

Newbie
Hoi , ik ben nu bijna 61 en gebruik vooral speed sinds mijn 14e , wel periodes van depressies , is zelfmedicatie en eet slaap er prima op tegenwoordig. vroeger met methyl amfetamine niet , echt sterk en ik spoot het ook. Heb er niets aan over gehouden en zoek wel altijd beste spullen . Ik kan het ook een aantal maanden laten en ben er happy mee , gr philh

Rivalrie

Badass junkie
Waarom gebruik je speed als je dexamphetamine kan krijgen?

En wat spoot je dan? Speed of methylfenidaat?

geflipt

Wijs gebruiker
Ik ken ook zo iemand. Zit al meer dan 20 jaar aan de speed. 's Morgens een lijn, 's middags een lijn en soms in de avond nog een.
Ik geef toe, het zijn grote lijnen, maar zijn gebruik is al 20 jaar hetzelfde. Werkt ook heel hard, 6 dagen op 7. Dus het kàn misschien wel...
Maar je moet er een ijzeren wil voor hebben. En daarnaast vraag ik mij ook steeds maar af of het geen placebo-effect is, wat hij ervan voelt...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan