1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alpha- PvP mensen die wel gecontroleerd kunnen gebruiken??

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door AlPhA dOg 23, 13 mei 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. AlPhA dOg 23

AlPhA dOg 23 Newbie

Dag iedereen ,

Mijn vraag was eigenlijk of er nog mensen waren dat alpha rustig en op een normale manier kunnen gebruiken , want mij lukt best goed.
    De enigste plek dat ik weet dat het mogelijk is te regelen in nederland en ondertussen belgie.
    maar wat ik echt wil is andere mensen hun tips en verhalen weten of kennen als ze er zijn ?
    grts AlpHa Boy

2. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Er zijn op dit forum vrijwel geen mensen die ervaring hebben met A-PVP naar mijn weten.

Ik ga er vanuit dat je op het roken/vapen van A-PVP doelt aangezien A-PVP oraal en nasaal vrij waardeloos is. Ik had zo'n 4 maanden geleden rapportje uitgeschreven over het roken/vapen van A-PVP. In het rapportje had in nog gezet dat ik de effecten niet zo heel overdonderend vond al knalde deze er wel berucht stevig in natuurlijk. De 2-3 dagen daarop ben ik echter aan één stuk door bezig mijn enige paar grammetjes A-PVP op te maken. Toen de A-PVP op was heb ik nog even de prullebak overhoop gehaald in de hoop nog wat te vinden en kort daarop schakelde ik over op andere PV analogen. De PV binge eindige pas toen mn keel te verneukt voelde om nog verder te roken/vapen.

Op internationale forums wordt er ook gesproken over 'PV fiends' wat eveneens refereert van het zeer compulsieve karakter van A-PVP. Na een paar dagen kon ik de behoefte aan weer aardig naast mijzelf neer zetten maar tijdens gebruik van was ik toch zeker een poosje niet bepaald geheel rationeel. Ik was bekend met het beruchte compulsieve karakter van A-PVP ook maar alsnog heeft deze mij flink verbaast. Het roken/vapen van A-PVP ervoer ik toch wel wat compulsiever dan snuiven van cocaïne om het wat in perspectief te zetten. Ondanks dat A-PVP (vape) mij de controle sterker deed verliezen dan cocaïne (nasaal) zou ik cocaïne als meer recreatief omschrijven en mijn voorkeur geven moest ik de keuze maken.

Een tip is dat vermengen met E-liquid en vapen met de E-vape goed beviel en dat je waarschijnlijk geen levensvoorraad moet willen hebben liggen voordat je er aan begint.

acht.zes vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Alpha- PvP mensen
  1. Lemonade
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    1.716
  2. Lemon