1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alpha-pvp

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Lemonade, 23 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Lemonade

Lemonade Experimenterende gebruiker

Beste lezers,
    Ik wil jullie graag waarschuwen voor alpha-pvp. Gisteren heb ik in totaal 180mg genomen. (In bommetjes van tussen de 30 en de 50 over een periode van 4 uur) Ik wist dat dit een te grote dosis is maar ik had ieder uur had ik weer zin in een nieuwe dosis.

Resultaat: een hartslag van 120 met ernstige hartkloppingen, duizeligheid/zwart mijn ogen zoals wanneer je te snel opstaat. Ik heb overigens wel genoeg sportdrank gedronken en een appel en banaan gegeten tijdens mijn gebruik.

Ook kreeg in paranoïde gedachten en hevige angsten.

6 uur later was ik er nog steeds niet goed van maar ben uiteindelijk wel in slaap gevallen door de benzo’s.

Dit was niet mijn eerste keer maar ook de vorige keren had ik veel bijwerkingen ondanks dat ik toen een veel lagere dosering had genomen.

Eigen bult dikke schuld natuurlijk maar ik wil anderen wel op het hart drukken deze stof alleen te gebruiken als je een weegschaal hebt en tussen iedere dosis 4 uur wacht.

Dit spul werkt niet zo snel waardoor je al snel wilt bijnemen maar dat is geen goed idee!

2. AlPhA dOg 23

AlPhA dOg 23 Newbie

Veel te groote dosissen en niet aan te raden in bommetjes te pakken .
    zelf gebruik ik een glazen pijp zoals bv voor meth etc...
    vanaf toen was ik gedaan me andere drugs.
    zelfs dagelijks tabak
    enkel om de tijd eens alpha
    grts

3. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Bedankt voor de waarschuwing.

A-PVP veroorzaakt al snel sterke cravings inderdaad. Het probleem van de stimulant is dat de plezierige roes al een stuk sneller verdwenen is dan de stimulerende effecten. Daardoor nemen mensen snel te veel, wat slaaptekort, verwarring, hallucinaties, angst en wanen kan veroorzaken.

Orale inname is wel een verstandigere manier dan het roken. Wanneer a-PVP gerookt wordt dan is 10 - 15 milligram al een stevige dosis, en dat kan je niet heel goed afwegen met een weegschaal, waardoor je makkelijk per ongeluk te veel kan nemen. Bovendien veroorzaakt het roken van stimulantia een korte heel krachtige 'glash', waarbij een snelle piekconcentratie in het bloed even heel hard aankomt, maar ook weer snel verdwenen is. Door die korte heftige effecten is het veel verslavender.

4. ketakoekjes

ketakoekjes Experimenterende gebruiker

Het eerste wat ik heb gedaan toen ik drugs wou uitproberen was een weegschaal kopen. Op bol zijn er genoeg van 0.01 voor onder de 20 euro en als dat niet goed is zal ik kijken op aliexpress ofzo, daar heb je 0.001.

5. Neo-Shulginist

Eigenlijk moet je er voor de veiligheid van uitgaan dat het laatste getal op het display van de weegschaal niet klopt.. Dus met een 0.001 weegschaal kan je hoogstens tot op 0.01 g precies wegen.

https://www.changingperspective.info/drugsinfo/zo-gebruik-je-een-weegschaal-om-drugs-af-te-wegen/

Mezelf vindt dit leuk.
  6. Neo-Shulginist

7. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Als je het toch al gaat gebruiken is het roken van A-PVP naar mijn mening de enige manier. Los van je vrij ruime doseringen veroorzaakt orale inname op zichzelf aanzienlijk meer bijwerkingen. A-PVP wordt door oraal gebruik ook aanzienlijk meer 'psychedelisch' van aard waarvan vermoed wordt dat dit door een metaboliet wordt veroorzaakt.
    Het werkt sneller dan vrijwel iedere andere amfetamine verwante stimulant die ik ken ongeacht de RoA. PNW geeft ook 10 a 30 minuten aan bij onset. Ik begon echter wel als een debiel A-PVP te roken na het eerste trekje, was nooit eerder zo'n compulsieve stimulant tegen gekomen. Wat ook met de RoA te maken heeft maar dan nog.
    https://www.dx.com/p/50g-0001g-lcd-...ortable-mini-electronic-balance-black-2034101
    Mijn persoonlijk favoriet in de 10 á 50,- budget range.