Alprazolam (Xanax)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

verrekijker

Experimenterende gebruiker
Beste leden, hier mijn simpele vraag:
heb vorig weekend een zwaar feestweekend achter de rug (dond-dinsd) met zeer veel Alcohol, GHB, coke en af en toe een xanaxje om te slapen..
deze genomen (2mg) op dondnacht om te slapen, vrijdag 1mg om te slapen endan zaterdag Seroquel om te slapen (idem op zondag) dan vanaf maandag even geen slaapmiddelen gebruikt en kon al totaal niet meer op eigen houdje slapen.
Nu denk ik dat het deels komt door mijn ritme wat totaal overhoop lag en de hoeveelheid GHB en coke en wsl deels door de benzo’s…
2 nachten geleden dan niets genomen (geen dope of benzo’s) en ook letterlijk maar 2uurtjes kunnen slapen.
Nu vorige nacht met de mindset gaan slapen van ook niets te nemen maar aangezien ik tot 3u deze nacht weer wakker lag toch maar een 1,5mg alprazolam genomen om te kunnen gaan werken om 6u30..
nu vraag ik mij of ik al lichamelijk verslaafd kan zijn aan Xanax? Ozo een korte tijd? En nam het enkel snachts en relatief kleine hoeveelheden..
ik zou het vnv opnieuw willen gebruiken ook gewoon zonder drugs om morgen eens uitgerust te zijn aangezien ik veel te doen heb!
lijkt jullie dit verstandig?? Heb nooit veel benzo’s genomen in mijn leven, heel sporadisch!
maar wil niet in een verslaving zitten om dan 2 nachten later weer totaal niet te kunnen slapen…

alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!
Gr.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Je bent idd niet al lichameijk verslaafd maar het kan wel aan de drugs en benzo's liggen dat je lichaam weer even twee/drie nachten nodig heeft het eigen ritme te vinden. Door nu weer benzo's te nemen stel je dat proces alleen maar uit en zal het misschien nog wel lastiger worden te slapen als je niets neemt. Ik zou dus beter even niets nemen en jezelf wat tijd gunnen.

verrekijker

Yep dat begrijp ik volledig, maar ben nu echt al helemaal op en zou toch wat moeten slapen komende nacht, het geluk is wel dat ik deze x geen wekker hoef te zetten en wat langer kan blijven liggen! Mss een paar zware biertjes drinken om toch wat rust in men hoofd te krijgen? Stress namelijk zo hard dat ik weeral niet slaap en dat maakt het er natuurlijk niet beter op.

Red pill

Badass junkie
Gewoon een uurtje vroeger naar bed gaan, proberen te slapen met een leeg hoofd. En lig je na een uur nog wakker neem je een xanax. Maar de dagen erna rekening houden met heel slecht slapen tot je weer een beetje in je ritme bent gekomen.

Het is niet zozeer de benzo's maar de alcohol, ghb en benzo's waarmee je bijna een hele week met je gaba hebt lopen kloten en daar dan ook nog es coke bij gebruikt hebt.

Ik heb zelf altijd na een zwaar weekend drinken (vrijdag tot zondag middag 1tje) slaap ik heel erg slecht van zondag op maandag of de dag erna.

verrekijker

Lijkt me goed idee ja, wel beetje alcohol nog vandaag maar zeker geen dope, als ik dan niet kan slapen neem ik xanax maar wel een kleinere portie!
ofwel seroquel die heb ik ook nog liggen, is geen benzo en kan mss beter zijn?

jouw lichaam moet gewoon weer even zn natuurlijke ritme vinden. En afhankelijk van het aantal dagen en de hoeveelheid drug kost dat tijd. Maar je bent zkr niet nu al verslaafd/afhankelijk van "slaapmiddelen". Beste om weer even in je oude ritme te komen ook al moet je daar. misschien even voor wakker liggen en heb je wat moeite met op staan. Op die manier krijg je je bioklok/ritme weer het snelst in het oude patroon. Moet je niet dit weekend en met koningsdag weer alles over hoop gooien want dat kost het nog meer tijd. Of juist wel en schijt hebben. yolo

Eve's drop

Badass junkie
een binge van gaba drugs zal altijd resulteren in een rebound, uiteraard is de ene er gevoeliger voor dan de ander.

Ook bij kortstondig gebruik zal er binnen een paar dagen al minder natuurlijke gaba worden aangemaakt, met als gevolg een aantal dagen onrustig.

Maar afbraak van gaba- en een overmatig glutamaat productie dat is nu nog niet aan de orde, maar het is alsnog vrij riskant om dit vaker te doen als je er gevoelig voor bent.

cutepool

Bewuste gebruiker
1,5mg Xanax is ontzettend veel om te slapen. Beter ff doorzetten. Een nacht twee uurtje slapen, andere drie maar op gegeven moment wordt je zo moe dat het niet anders kan.
Als je ipv dat verder met benzos gaat dan gaat het nooit lukken.

Cardboard

Bewuste gebruiker
Xanax/alprazolam gaat wel snel ja. Behoorlijk verslavende benzo. Probeer het te houden bij maximaal 3x per week en zo nodig afwisselen met quetiapine/risperidon of verwanten. Je doseringen Xanax zijn niet mis, kijk uit.

Dude81

Bewuste gebruiker
Hi guys, wellicht een beetje offtopic.. maar net net 9 mg (met tusseposen) pyrazolam ingenomen waarvan de laatste 3 mg nasaal. Geen idee ofdat war uithaalt.. Daarnaar een beetje bij gedronken ( niet veel, 3 drankjes). Iemand bekend met deze binge? Ik voel me nog goed nog wel... doel was ook een beetje vd kaart gaan en zeker geen onverantwoorde doodswens ofzo😊

Σανσα

DF-koning
Hi guys, wellicht een beetje offtopic.. maar net net 9 mg (met tusseposen) pyrazolam ingenomen waarvan de laatste 3 mg nasaal. Geen idee ofdat war uithaalt.. Daarnaar een beetje bij gedronken ( niet veel, 3 drankjes). Iemand bekend met deze binge? Ik voel me nog goed nog wel... doel was ook een beetje vd kaart gaan en zeker geen onverantwoorde doodswens ofzo😊
Pyrazolam 'strong dose' is >4 mg, oraal

Dude81

Bewuste gebruiker
Ok, 9mg pyro is way too much... knock out als gevolg en ook de ochtend erna nog aardig wazig. 3 mg is meer dan genoeg en daar hou ik het voortaan maar bij en dan ook nog met tussenpozen. Potent spul hoor dat pyrazolam. Had ik overigens niet gedacht met mijn tolerantie😊

verrekijker

Xanax/alprazolam gaat wel snel ja. Behoorlijk verslavende benzo. Probeer het te houden bij maximaal 3x per week en zo nodig afwisselen met quetiapine/risperidon of verwanten. Je doseringen Xanax zijn niet mis, kijk uit.
Denk je dat 3x per week geen kwaad kan? Op dezelfde dosis? Neem bv dat ik jaren aan een stuk dit doe…

verrekijker

Kan het eig “kwaad” om bvb 2x per week telkens 1 tot 2mg Alprazolam te slikken? Zijn hier gevolgen aan verbonden? Voel mij altijd super chill hierdoor de dag erna en slaap heerlijk, maar niks zonder gevolgen neem ik aan? Het moet dan ook wel echt bij max 2x blijven!

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Kan het eig “kwaad” om bvb 2x per week telkens 1 tot 2mg Alprazolam te slikken? Zijn hier gevolgen aan verbonden? Voel mij altijd super chill hierdoor de dag erna en slaap heerlijk, maar niks zonder gevolgen neem ik aan? Het moet dan ook wel echt bij max 2x blijven!
Het gevolg is, ja echt, dat het je niet gaat lukken om het standaard bij 2x te houden. 'Een keertje 3x kan wel' en zo is je 3x per week geboren. Omhoog is makkelijk maar naar beneden gaat niet en dan zit je een paar keer per week aan de Xanax. Dan gaat je tolerantie ook omhoog en raak je lichamelijk verslaafd met alle gevolgen van dien en voor je portemonnee.

Je denkt nu vast, dat is alleen voor mensen die niet sterk in hun schoenen staan, maar dat laat ik verder aan jou over.

verrekijker

Het gevolg is, ja echt, dat het je niet gaat lukken om het standaard bij 2x te houden. 'Een keertje 3x kan wel' en zo is je 3x per week geboren. Omhoog is makkelijk maar naar beneden gaat niet en dan zit je een paar keer per week aan de Xanax. Dan gaat je tolerantie ook omhoog en raak je lichamelijk verslaafd met alle gevolgen van dien en voor je portemonnee.

Je denkt nu vast, dat is alleen voor mensen die niet sterk in hun schoenen staan, maar dat laat ik verder aan jou over.
Ja ik begrijp je punt, maar komt er tolerantie ook na 2x per week?? Stel nu gewoon dat je echt bij de 2x gaat houden, zijn er dan gevolgen? Kan je dan "normaal" slapen als je het niet neemt?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ehm, nee. Stress is wel degelijk reden genoeg om je van het slapen af te houden. Stress, spanning, depressie, epilepsie, al die dingen kunnen je wakker houden alsof je naast een kerkklok ligt te slapen.
Het is daarom ook af te raden om stress te hebben als je wil slapen. Niet hele slimme combo he of wel? Harm reduction is een groot goed op dit forum Dirkjan.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Ok, 9mg pyro is way too much... knock out als gevolg en ook de ochtend erna nog aardig wazig. 3 mg is meer dan genoeg en daar hou ik het voortaan maar bij en dan ook nog met tussenpozen. Potent spul hoor dat pyrazolam. Had ik overigens niet gedacht met mijn tolerantie😊
9mg pyra is kapot veel ouwe ! Heerlijk zijn ze wel , meest euphorische benzo voor mij .

Dude81

Bewuste gebruiker
9mg pyra is kapot veel ouwe ! Heerlijk zijn ze wel , meest euphorische benzo voor mij .
9mg was idd niet wijs, heb sowieso wel moeite met doseren (zeker onder invloed) en zoek graag het randje op voor de beste roes of buzz. Lees me zeker in, maar mijn tolerantie is vaak veel minder dan die van menig ander.. met een fuck-up als gevolg. Tis me nu 2 keer overkomen, ook met norflurzepam en ik lijk er van te leren. Het gezegde is niet voor niet, doseren moet je.... pak nu af en toe pyrazolam 3mg, af en toe kratom en af en toe een drankje of wietje... dan blijft het leuk. Bingen slaat volgens mij (althans bij mij) gaten in mn geheugen en daar ben ik wel van geschrokken. Dat is voor mij echt een no-go. Al met al voorzichtigheid is geboden bij al die RC's😅 wel kapot zin om binnenkort weer eens mdma te gaan doen, is nu 2,5 jaar geleden dus ik verwacht een mooi festival😎

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan