1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Als ik speed pak wat eet ik het beste

Discussie in 'Speed' gestart door Wobba, 8 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Wobba

Wobba Experimenterende gebruiker

Hallo. Ik ben een 2maand geleden begonnen met een streng agenda. Met vaste uren wnr ik gebruik. Da gebruikt lukt allemaal goed tot nu toe maar ik vraag ma af wat zijn dingen du een must zijn om te eten fruit eet ik elke dag 2maal en boterhammen probeer ik ma die gaan zo gemakkelijk niet dus ik wil me bezighouden om toch elke dag zo deftig mogelijk te eten etc alle hulp is welkom voor het hongerig buikje want zoals iedereen weet eten en speed zijn geen 2vrienden.. pluspunt ik ben elke dag thuis tot eind deze maand door ziekte dus hoeveel werk ik heb maakt nie uit. dus mensen smijt maar gerechten die bv jullie eten als ge speed pakt ik probeer ze uit en laat jullie achteraf weten of het heefs geholpen de honger/geenhonger te stillen.

2. Lytje pole

Lytje pole Belezen gebruiker

Roti met veel sambal.

Wobba en Dagdromen vinden dit leuk.
  3. Wobba

sambal dan nog? Het lijkt zeker te proberen

4. Lytje pole

Lekker sterk van smaak en de sambal werkt prettig op je neusholte.

5. Wobba

Die is opgescreven voor morgen eens zelf te maken! Mercie

6. Lytje pole

Ik hoop dat het goed smaakt!

7. Wobba

Zal zeker goed smaken! de inspiratie was volledig op..

8. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Wijk eens af van dat zelfopgelegde strakke schema van drugs naar binnen werken dan kan je gewoon normaal eten terwijl je lichaam een beetje kan herstellen. Zowel van je drugsgebruik als van je ziekte.

Wobba vindt dit leuk.
  9. Wobba

@acht.zes dat doe ik hoor elke dag deel iets anders in bv. een paar dagen tussen men gebruik laten. Ik vind het wel een goed argument! Men bedoeling is door dat iedereen wel weet op de speed eten is niet gemakkelijk dus zoek ik gerechtjes die ik wel naar binnen krijg.

acht.zes vindt dit leuk.
  10. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Wobba
    Je kan je speedgebruik ook zo indelen dat je nauwelijks minder eet.

Zelf begin ik vrijwel altijd na de avondmaaltijd om te stoppen in de ochtend. In de middag iets vloeibaars (griekse yoghurt of zo) en dan 's-avonds weer gewoon eten. Ik sla dan precies een ontbijtje over. Aan bingen (meerdere dagen door gaan met gebruik) doe ik niet.

Wobba vindt dit leuk.
  11. Wobba

@acht.zes deze houd ik in men achterhoofd. Ik ontbijt nooit met of zonder drug. Ik drink wel altijd een tas koffie. En dan tussen 11u & 12u probeerde ik een koek of iets kleins te eten. Maar yoghurt klinkt veel beter te eten! Ik gebruik nooit sochtends iets altijd naar de middag toe uit veiligheid.

Laden...