Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij de 5e detox zo rond de 750ml per dag, werd ook een hebige psychose in detox. Wou van balkon springen, liep in onderbroek kliniek door, en vanalles drama. Elke detox is zwaarder bij gaba.
ik denk dat het meer met gemak te maken heeft ik ken zelf geen dealers en ik kan heel gemakkelijk tientallen rc online bestellen en de volgende dag in huis hebben
ik denk dat het meer met gemak te maken heeft ik ken zelf geen dealers en ik kan heel gemakkelijk tientallen rc online bestellen en de volgende dag in huis hebben
Ik bestel ook vaker bij vendors, maar ben voorzichtig. Mensen maken fouten, mss hebben ze het verkeerd gelabeld en snuif je zo een dikke lijn van een potent tripmiddel, waar je vervolgens 10 uur aan vast zit. Dat is altijd mijn angst. Doe dan een paar minipuntjes en wacht iedere keer een kwartier, dan weet ik zeker dat het geen tripmiddel is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.