Alternatief 3mmc

L

Lid 152537

Gast
Bedankt voor je reactie. Heb je ervaring met 1 van de middelen die ik hierboven noem? Ik ben op zoek naar een andere rc
Waarom sen RC als amfetamine goedkoper en lekkerder is voor slaapkamer genot?

L

Lid 152537

Gast
ik denk dat het meer met gemak te maken heeft ik ken zelf geen dealers en ik kan heel gemakkelijk tientallen rc online bestellen en de volgende dag in huis hebben
Maar ken je wel een vendor met puur spul dan? En op speciale dingen zoeken op bijv marktplaats dan kom je wel bij de dealers . 🤪

L

Lid 152537

Gast
ik heb geen idee laat het spul nooit testen teveel moeite en op een of andere manier vertrouw ik vendors meer dan dealers
Nou gister hier gekomen, en kwam al iemand tegen met slechte vender die versnijd met 4-cmc enz.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
ik heb geen idee laat het spul nooit testen teveel moeite en op een of andere manier vertrouw ik vendors meer dan dealers
Ik bestel ook vaker bij vendors, maar ben voorzichtig. Mensen maken fouten, mss hebben ze het verkeerd gelabeld en snuif je zo een dikke lijn van een potent tripmiddel, waar je vervolgens 10 uur aan vast zit. Dat is altijd mijn angst. Doe dan een paar minipuntjes en wacht iedere keer een kwartier, dan weet ik zeker dat het geen tripmiddel is.

Bovenaan