Wie kent er een alternatief voor naltrexon? Ben de hele tijd aan het zoeken naar ervaringen van gebruikers van hero met naltrexon. Waarom....morgen neem ik mijn laaste druppeltje methadon, wat zou kunnen betekenen dat ik na 1 week (beter nog 10 dagen) kan beginnen met naltrexon.
Merk dat ik behoorlijk in dubio ben om hiermee te starten. De eerste gedachte was meteen dat ik niet wilde omdat gebruiken dan geen zin meer heeft. Heel dubbel om te merken dat ik ondanks dat ik uit dat leventje wil, er stukken van mij zijn die daar heel anders over denken. Haha my evil twin
Wat dan meteen ook weer de allerbeste reden lijkt om er juist mee te starten. Komt nog bij dat ik tot nu toe altijd erg onbetrouwbaar ben geweest als het gaat om de goed/tijdig innemen van wat voor medicatie dan ook.
Zit soms zo in dubio. Dus mocht iemand wat zinnige input hebben, dan hoor ik dat graag!
Ow is mss handig als ik meld dat ik het liefst iets wil wat geen opiaat/halfopiaat of wat dan ook is.
Alvast bedankt!
Merk dat ik behoorlijk in dubio ben om hiermee te starten. De eerste gedachte was meteen dat ik niet wilde omdat gebruiken dan geen zin meer heeft. Heel dubbel om te merken dat ik ondanks dat ik uit dat leventje wil, er stukken van mij zijn die daar heel anders over denken. Haha my evil twin
Zit soms zo in dubio. Dus mocht iemand wat zinnige input hebben, dan hoor ik dat graag!
Ow is mss handig als ik meld dat ik het liefst iets wil wat geen opiaat/halfopiaat of wat dan ook is.
Alvast bedankt!