Amanita Muscaria 🍄

Пусто

Bewuste gebruiker
Beste mede-connaisseurs,

Ik heb onlangs gedroogd poeder van de vliegenzwam (Amanita muscaria) verkregen en overweeg om er thee van te maken. Mijn plan is om het water te verhitten tot ongeveer 90 graden, dit te mengen met wat citroensap en een halve gram poeder toe te voegen. Vervolgens wil ik het mengsel ongeveer 10 minuten laten trekken.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan bevestigen of dit de juiste manier is om het te consumeren? Voor zover ik weet, zou dit eerder een microdosis zijn dan een hoge dosering, maar ik sta open voor advies en suggesties.

Groetjes een aspirant 🍄

MK-ULTRA

Belezen gebruiker
De amanitas kunnen aardig uiteen lopen qua dosering ibogeenzuur en muscimol. 1 cap kan 10x meer bevatten dan een andere, poeder is daarin wel fijner vooral vanuit een grotere batch. Ben benieuwd wat het je gaat brengen! Binnenkort staan ze weer volop buiten, vaak groeien ze in symbiose met de eik. In de over op 40 graden, decarboxyleren en je hebt je eigen lading.

Пусто

Bewuste gebruiker
De amanitas kunnen aardig uiteen lopen qua dosering ibogeenzuur en muscimol. 1 cap kan 10x meer bevatten dan een andere, poeder is daarin wel fijner vooral vanuit een grotere batch. Ben benieuwd wat het je gaat brengen! Binnenkort staan ze weer volop buiten, vaak groeien ze in symbiose met de eik. In de over op 40 graden, decarboxyleren en je hebt je eigen lading.
Ja weet ik was ook al van plan om ze zelf te zoeken maar kon het niet laten haha

Пусто

Bewuste gebruiker
Wat is de werking van die vliegenzwam?
Het werkt op de GABA receptor. Het is een downer en sedeert. in hoge doseringen werkt het als een deliriant.

Begrijpelijk, veel plezier gewenst en een leuk tripreport zou gaaf zijn!
Ik vraag me af of ik ga trippen volgens mij is de dosering daar te laag voor over een kwartiertje neem ik het in. Ik ben er wel benieuwd naar en wil het in de toekomst proberen, maar dan zeker met een tripsitter erbij voor de veiligheid.

Пусто

Bewuste gebruiker
0 lichamelijke discomfort gehad. deed heel veel aan alcohol denken. maar ipv van draaierig meer dromerig. Verhoogd libido. volgende keer 1 gram proberen op de zelfde manier en daarna 0,5 gram in een capsule kijken of ik dan wat meer misselijk word.

Пусто

Bewuste gebruiker
Ik voel me prima, maar merk iets wat me eerder niet opviel: een soort tintelend en licht verdovend gevoel in mijn lippen.

Het verbaast me hoe er zoveel stigma en misinformatie over deze paddenstoel bestaat. Daardoor was ik de eerste keer best zenuwachtig. Nu ben ik nieuwsgierig naar wat het in de toekomst nog meer voor me in petto heeft.

Fijne avond lieve mensen! :innocent:

Пусто

Bewuste gebruiker
Kickt lekker in stuk gemakkelijker zo en helemaal niet misselijk ga de rest ook in capsules doen :) Als iemand dit opvolgt benadruk ik nogmaals @MK-ULTRA reactie :

jam

Bewuste gebruiker
Leuk om wat interesse te zien voor dit middel.
Het lijkt hier in onze regionen niet zo populair, maar er zijn al veel producten met vliegenzwam verkrijgbaar op allerlei websites uit de VS.
Het wordt ook als een alcohol-slaapmiddelalternatief verkocht zag ik recent.
Ik heb zelf veel tinctuur gemaakt van gedroogde vliegenzwam, maar ik heb het nog niet getest.

Пусто

Bewuste gebruiker
Vandaag een vos gezien in het bos en 5 amanita's geplukt.

Neem een mesje mee zodat je het mycelium niet beschadigt en er volgend jaar weer op dezelfde plek vliegenzammen staan. je kan ze ook los draaien maar ik neem het zekere voor het onzekere, Stop ze in een wilgen picknick mandje of een mesh tasje zodat je de sporen versprijd als je aan het wandelen bent :)

Nu op 70 graden 12 uur drogen 😊

jam

Bewuste gebruiker
Hey,

ik volg ook nog mee en ben zeer geïnteresseerd om er meer over te weten te komen.
Zelf heb ik er dit seizoen ook al enkele kunnen verzamelen, maar een grote hoeveelheid ben ik nog nergens tegengekomen.
Ik heb er nu al enkele gedroogd en zal er ook poeder van maken. Ik zou graag starten met een dosering van 1gram gedroogd poeder om eens te testen of dit al iets doet.
Alleen heb ik de komende weekends niet echt tijd om het eens te proberen op een avond, denk je dat het in de week ook wel zou kunnen zonder veel na-effecten te hebben de volgende dag?

jam

Bewuste gebruiker
Inmiddels heb ik zelf ook mijn eerste experiment gedaan.
Ik had zelf vliegenzwammen geplukt en in een voedseldroger gedroogd op 70°C.
Nadien heb ik ze verpoederd en heb ik thee gemaakt van 1gram gedroogd poeder door dit 20min te laten koken en op het einde limoensap toe te voegen.
Dit heb ik nadien snel opgedronken want erg lekker vond ik de smaak niet.
Na ong een half uurtje merkte ik een gevoel dat een beetje leek op een lage dosering van een benzo, ontspannen, maar nog niet moe en vrij actief. Nadien heb ik volgens het zelfde recept nog thee van een gram gemaakt.
Hierdoor leek het activerende effect toe te nemen, en dit maakte eigenlijk dat ik heel de nacht niet echt in slaap kon vallen.
Volgens een boek dat ik recent las zou dit moeten liggen aan het feit dat ik nog onvoldoende iboteenzuur omgezet zou hebben naar muscimol, ik zal binnenkort mijn experiment dus nog eens herhalen, maar de thee langer laten koken.

MK-ULTRA

Belezen gebruiker
Dikke week geleden gestart met maken van en tinctuur. 10 middel grote Amanita's gedroogd in de oven, 50-60 graden uur of 8. Toen de cracker droog waren, 1 voor 1 in een 3l weckpot verkruimeld tot poeder, 0.7l vodka toegevoegd en sap van een halve citroen. Dagelijks schudden tot 29-11. Dan filter ik de vloeistof door een doek. Deze tinctuur schijnt goed te werken tegen pijn, voor uitwendig gebruik. Een paar druppels op de plek waar pijn voelbaar is. Ga het zelf voor schouder/knie gebruiken. Hier geregeld last van pezen/gewrichten.

Bovenaan