Ambilify, Lambipol en Invega

Casrus

DF-koning
Een Belgische vriend waar ik afgelopen weekend bij ben geweest (écht, ik ben het niet zelf) van mij neemt 5 mg Abilify, 200 mg Lambipol en 3 mg Invega.

Wie kent deze medicatie en/of kan me zeggen wat de (drugs) mogelijkheden en onmogelijkheden zijn?

Ik weet van hem dat hij in zijn vorige relatie min of meer zonder problemen speed heeft gebruikt en alcohol (al is hij daar totaal mee gestopt).

Casrus

DF-koning
Antipsychoticum

Wordt voorgeschreven bij manische depressiviteit (en tevens een anti-epilepticum

Antipsychoticum

[edit] als je gevoelig bent voor psychoses kun je beter geheel onthouden. Maar stimulanten en psychedelica zijn sws een slecht idee.
Hoe zit het met entactogenen? En disso's?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe zit het met entactogenen? En disso's?
Ik zou gewoon eenvoudig aanraden niets van die dingen te doen. Al die medicatie die je vriend neemt... of er contra-indicaties zijn met drugs is 1 ding...maar nog belangrijker... hij neemt al die medicatie niet voor niets neem ik aan. Dus ik zou sowieso ook niet gaan rommelen met entactogenen en dissociatieven.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik gebruik dagelijks 200mg lambipol en in het verleden ook 5mg abilify in combinatie.

Abilify hinderde psychedelica nogal.

Lambipol versterkt alcohol enorm, je wordt heel goedkoop en snel dronken. Voor de rest geen gevaar zover ik weet en uit eigen ervaring.

Heeft je vriend een bipolaire stoornis?

Casrus

DF-koning
Schizoaffectieve stoornis bipolaire type en autismespectrumstoornis (ASS) berichtte hij net.

[edit]

Hij moet soms 4 halve liters bier drinken om het te voelen.

Laatst bewerkt:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zou hem aanraden niets te nemen. Om iets te voelen van eender welk middel gaat het eindigen in overdoseren en heftige bijwerkingen zonder enig positief effect.

Casrus

DF-koning
Dank jullie allemaal wel.

Heb sterk de indruk dat hij toch niks wilde nemen, maar wel wilde weten of er mogelijkerwijs iets was wat hij wél kon nemen.

Casrus

DF-koning
No thanks maar beste zal niets nemen zijn. Beter voorkomen dan genezen.

Hoewel er redelijk wat verdriet in zijn leven en dat van zijn andere vrienden is, is hij relatief stabiel.

Heb met hem ook de afspraak dat ik geen drugs meeneem naar zijn huis.

Bovenaan