1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amfetamine als tweaker voor de concentratie

Discussie in 'Speed' gestart door DrugsAreBadMkay, 21 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. TL;DR: Elke dag amfetamine, na 2 maanden diverse klachten. Gek he?

Ik heb in de afgelopen 10~15 jaar redelijk wat ervaringen met drugs maar tot op dit jaar was het 100% op recreatief gebruik gebaseerd en eigenlijk vrijwel alleen maar amfetamine als ik de keus had. Heb vroeger wel uitspattingen gehad met andere drugs maar dat heeft mij persoonlijk nooit doen warm lopen. In de voorgaande jaren als ik gebruiktte passeerde ik bijna alles fases zoals hier staat geschreven.

Ik kijk er met goede gedachtes op terug ondank dat ik somminge fases toch echt niet meer wil zoals het vermogen om woorden tot een zin te vormen of uberhaupt geluid te produceren. Ook de waangedachten fascineerde mij enorm. Het is bizar dat je tot zo ongelovelijk veel detail een "illustrated reality" kunt bedenken die uren tot dagen aan kan houden. Ok, zoals ik de laatste zin schrijf klinkt het alsof het een mooi iets is om mee te maken maar dat hoeft absoluut niet zo te zijn. Je hebt niet zelf de hand in hoe je gedachten je enorm lopen te fucken. En meer dan eens kon ik ondanks pogingen te relativeren en te stellen dat wat ik zag fysiek niet mogelijk is toch niet anders concluderen dat het toch echt degelijk gebeurde vanwege het enorm visuele aspect en het verhaallijn wat goed in elkaar zit. De hersenen van de mens zit bijzonder vernuftig in elkaar en ik denk dat de mens met zijn simpele ziel hooguit een enkele procent van die capaciteit weet te benutten

Tijdens het gebruik van amfetamine zijn er 2 dingen die mij echt enorm helpen. Ik word helder van geest en ik kan verschillende taken uitvoeren en anderen, even parkeren om later weer op te pakken en af te maken. Van nature ben ik dat echt niet. Onder normale omstandigheden krijg ik niks gedaan en als ik alleen al naar mijn mijn scherm kijk heb ik vermoeide ogen. Dit is ergens tussen 10~5 jaar terug opgetreden. Samen met mijn korte inspanningsboog had ik toen besloten om totaal van richting te veranderen. Ik ben werk gaan doen binnen de logstieke dienstverlening. Lange dagen, waardeloze tijden en hoge werkdruk. Afgelopen jaar spande de kroon als chauffeur met werkweken van gemiddeld 80 uur. En de baas bepaald wanneer ik vrij ben als in: vrijdagmiddag hoor je pas wanneer je weekend hebt en zo ja tot wanneer dat duurt. Heb dit jaar een dikke middelvinger opgestoken en besloten dat het anders moet. Had mijn CE net iets meer dan een jaar dus dat is €7000,- well spend... Na eerst de burn-out te hebben verwerkt waarbij ik sliep wanneer ik wilde en langzaam aan de stress van de afgelopen jaren wegebde ben ik gaan denken wat ik nu wil aangezien ik mij voor heb genomen om nooit en te nimmer nog iets in die sector te gaan doen tenzij mijn naam op het pand staat en ik er alleen kom als ik er langs rij onderweg naar de golfclub. Ik besloot om als eerste de weg van de minste weerstand te volgen. Heb meerdere functies overwogen maar elke functie vereist HBO en 9 van de 10 ook nog enige ervaringen. Ondanks dat ik van mening ben dat als je de capaciteiten hebt en de interesse is er, dan kun je de functie aan. maar dat is niet hoe het werkt helaas. Dus kom ik eigenlijk alleen uit op IT waar ik maar 7 jaar aan vooruitgang hoef bij te werken. Wonderbaarlijk genoeg lukte het mij om met mijn korte spanningsboog te buigen over termen als Tor, Bitcoins en die zogenaamde zwarte markten wat je links en rechts wel eens hoort. Dus zodoende ben ik aan het thuisdokteren geslagen.

De eerste test was gelijk hopeloos mislukt. I.p.v een dosis die plezierig is zonder bijeffecten was ik 5 dagen wakker waarbij ik na een uur al een droge bek had en klamme handjes had etc. Ik kreeg wel dingen gedaan zei het zonder enige structuur. Maar na die 5 dagen kwamen 5 dagen van rouw. Dat schiet niet op natuurlijk. Ondertussen ben ik 2 maanden verder. en ipv 15 uur slapen na gebruik en 0 energie slaap ik nu 8 uur en voel mij prima in mijn kop. Ik sla hierbij wel structureel 1 nacht over. Ik slaap dus om de dag. Ik dacht hier een aardig solide fundering in te hebben gevonden, maar ik loop ondertussen wel tegen diverse dingen aan waardoor ik mij wel serieus afvraag of dit wel het pad is wat ik af moet leggen. Het pad begon kronkelend maar ondertussen bevind ik mij midden tussen de distelstruiken om het maar even te verwoorden.

Ik was begonnen met bommetjes met vloei maar ik zag elke keer zo enorm op om dat ding achter over te slaan. En was na 2 weken of zo over gegaan op capsules. Dat was al een hele verbetering om nog maar niet te spreken over de beeldvorming. Van prutsen met drugs en vloei, tot een eenmalig klusje om capsules te vullen en de drugs zo vrijwel uit beeld te houden. Ondanks dat ik genoeg drink om de capsules weg te krijgen begon ik na 2,3 uur een slijmvorming te genereren. Even een paar keer ophalen en ik kon 'm uit spugen maar het is echt te ranzig voor woorden. Alsof mijn lichaam de werkzame stoffen heeft onttrokken en de rest retour stuurt. Bij de vloei vorm was het echt een prop en nu met de capsules is het in de vorm van de capsule maar dan doorzichtig. Niks wits meer in te herkennen. En dat brengt mij dan ook bij een serieuze bedenking: De slijmvorming in zijn algemeenheid aanwezig gevolgd door een restproduct elke paar uur is nu niet meer weg te denken en zorgt voor aardig wat onrust in mijn focus om dingen te doen. Alsof ik bij die eerste keer ophalen een reactie heb gestart die niet meer stopt.

Meer dan eens gehad dat de capsule mijn maag al niet eens haalt en er onderweg naar toe oplost en de amfetamine daar zijn ding doet. Ook merk ik een toename in zuurtegraad van de maagzuren. Ik heb al zolang ik weet een probleem met opkomend zuur en een klep wat de boel niet daar beneden houdt maar merk dat wanneer ik nu last heb van opkomend zuur het vele malen erger is dan wanneer ik 'nuchter' leef.

Al met al is het lijstje met cons met de dag langer aan het worden terwijl aan de pro's sinds dag 1 geen regels meer zijn toegevoegd.

Nu ik dit zo verwoord heb weet ik eigenlijk nog niet wat ik met dit topic wil bereiken. Een directe aanval op mij dat dit onverantwoord is? Sure be my guest... Achter aansluiten a.ub.

Ik snap dat drugs aanbieden niet mag, daar ben ik denk ook niet naar op zoek. Ik ben op zoek naar een manier om te leven met rust in plaats van chaos. Ik heb jaren terug methylfenidaat getest via een psych maar vond toendertijd dat het een ander effect had dan amfetamine. Het kan komen dat ik een vertekend beeld had aangezien wat nu mijn doel is toen hooguit een fase tijdens gebruik. Wat ik nu in een week gebruik verdween toen in de eerste paar uur in mijn neus. En misschien was de psych ook wat te rap door geen herhaling te geven omdat ik aangaf het anders te ervaren dan de rust van echte amfetamine. Helemaal nu ik er zelf achter kom dat amfetamine ook geen kant en klare oplossing is wat gelijk vanaf dag 1 een wondermiddel is aangezien het mij zeker een maand kostte om te tweaken tot waar ik nu ben...

Anyway. Bedankt voor het lezen!

2. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

Geen idee wat je met dit bericht wil bereiken.

Ga naar je huisarts, vertel hem van je problemen en of hij iets heeft om je te helpen in het dagelijks leven. Zelf dokteren met harddrugs om te kunnen functioneren in het dagelijkse leven gaat op termijn altijd tegen je werken ipv voor je in ieder geval.

Van microdosering is in ieder geval geen sprake als je er elke keer al 2 dagen wakker van bent in ieder geval. Dan neem je gewoon veel te veel.

Dat bommetjes/capsuleverhaal vind ik een beetje wazig. In ieder geval, wat iik er in gooi, blijft er in, en mijn maaginhoud kan er alleen maar uitkomen als ik overgeef, niet als ik mijn neus ophaal.

Of gooi je je bommetje/capsule in je neus of zo?

Laatst bewerkt: 28 mrt 2018
    De Dunne vindt dit leuk.
Laden...

Deel Deze Pagina