1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

amfetamines gebruiken terwijl op methadon

Discussie in 'Opiaten' gestart door pammetje82, 4 mei 2013.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. pammetje82

pammetje82 Bewuste gebruiker

Vroeg me af omdat ik binnenkort naar een feestje ga en ik aan methadon zit, en al een snelle methadon metabolisme heb, of amfetamines of methamfetamines ervoor zorgen dat methadon sneller word verbrand door je lichaam? iemand enig idee?

2. willemv

willemv Wijs gebruiker Tripreporter

3. pammetje82

bedankt willem zal er is overheen lezen. het feestje in intussen voorbij en ben nu sinds zaterdagmorgen wakker. Op de pep. Leuk voor af en toe maar weet nu weer waarom ik er toen mee ben gestopt, het voelt als een aanslag op je leven man haha, vooral als je al wat ouder word.
    Moet zeggen dat ik geen ontwenning heb gemerkt tot nu toe en heb me gewoon aan mn normale dosering en tijdstippen methadon gehouden. Dus voor een keer kan het voor mij niet echt kwaad, natuurlijk is iedereen anders. Ik ben zowiezo meer een downer-liefhebber dan stimulanten

4. willemv

willemv Wijs gebruiker Tripreporter

Heb zelf na jaren speed een soort afkeer naar het middel ontwikkelt. Met name vanwege alle lichamelijke klachten tijdens en na het speedgebruik. Gewoon goed naar je lijf luisteren want je leeft maar 1 keer.

5. pammetje82

Helemaal gelijk speed sloopt je lichaam echt en maakt je snel oud kutspul is het wil je slapen kun je niet slapen maar je bent wel zo kapot dat je moet slapen maar dat lukt dan niet. Daarom heb ik ook dagdag gezegd tegen de speed

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - amfetamines gebruiken terwijl
  1. supahgrass
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    6.013
  2. THIVERSTILOT
    Reacties: