Enkele Fentanyl (analogen) die ik heb ervaren:
- 4-Fluoroisobutyrfentanyl
- Isobutyrfentanyl
- Funarylfentanyl
- Acetylfentanyl
- Acrylfentanyl
- Butyrfentanyl
- Valerylfentanyl
- 4-Methoxy-Butyr-Fentanyl
- 4-Methoxy-Funaryl-Fentanyl (de Poolse honden van RCWolf verkochten het vlak voor hun exitscam)
- En Fentanyl
Als het goed is zou 4-Methoxy-Acetyl-Fentanyl ergens moeten rondslingeren op het internet. Carfentanyl en Bromadol zijn naar mijn weten de meest beruchte in de reeks. Beiden geven rond de 4 mcg potente merkbare effecten. Van Bromadol zijn destijds samples weggegeven en kunnen online verhalen over worden gelezen als je deze invoert op Google. Om 4 mcg in perspectief te plaatsen, uit 1mg (wat je met het blote oog al niet kunt zien) kun je dus 250 doseringen Bromadol uit halen.
Voor mensen geïnteresseerd in de fentanyl analogen kun je het best op Bluelight wezen. Op Bluelight werden de 4-Methoxy-Fentanyl analogen al bijna 2 jaar besproken voordat ze überhaupt de RC markt bereikte. De volgende generatie staat naar zeggen al klaar mochten deze illegaal worden gemaakt.
De laatste tijd lijkt de RC markt zich ook te richten op verschillende andere categorieën RC opioiden die nog niet eerder voorbij zijn gekomen op de RC markt. Ik heb het al eens eerder gezegd maar de oorlog verklaard tegen Fentanyl analogen lijkt een zeer sterk averechts effect te hebben veroorzaakt.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, Fentanyl zijn extreem potente opioiden die normaal gesproken ingezet worden wanneer tolerantie voor andere opioiden te sterk worden, denk aan terminaal uitbehandelde patiënten. Sterke afhankelijkheid en dodelijke ongelukken gaan vaak hand in hand bij het gebruik van dermate potente opioiden.