ander soort paddo's

paupie

Bewuste gebruiker
Ik heb een vraagje, ik wilde vandaag namelijk met 2 anderen paddo's gaan eten vandaag (met 3 mensen 2 porties). Ze hadden bij de smartshop echter alleen maar 1 portie cubensis (mexicaanse) en asurensis ofzo?? Weet iemand wat het effect van deze zijn? De portie is kleiner, ze zullen dus wel wat sterker zijn. Ze zijn gedroogd en hebben een vrij donkere kleur.

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
gedroogd is sowieso anders, althans dat heb ik van horen zeggen. Ik zelf heb nog nooit gedroogde paddo's gedaan. Uit ervaring weet ik wel dat je gewoon verschillende soorten verse doormekaar kan nemen :)

Qocaïne

Badass junkie
Paupie.. super dat je weer eens paddo's wil gaan gebruiken.. maar in je report te lezen, is je laatste gebruik een week geleden.

Er is dus wat tolerantie opgetreden.. deze zal nu nog steeds aanwezig zijn.
Je zal dus ongetwijfeld een stuk minder voelen dan de eerste keer!

Als je weer optimaal wilt genieten zou ik minstens een maand wachten tot je volgende gebruik.

Als je het wel doet.. ik heb gehoord dat dit een van de sterkste varianten zijn... dus kijk uit! Maar heel veel plezier!

Qocaïne

Badass junkie
baarsjesbewoner zei:
gedroogd is sowieso anders, althans dat heb ik van horen zeggen. Ik zelf heb nog nooit gedroogde paddo's gedaan. Uit ervaring weet ik wel dat je gewoon verschillende soorten verse doormekaar kan nemen :)

Ik heb gedroogde paddo's ervaren als heftiger!
Ben er vrijwel cker van dat het geen placebo effect was.

Zal toch wel per persoon verschillen. Zo gaat de ene persoon harder van hawaiiaanse.. en de ander van mexicaanse!

heartcore

Experimenterende gebruiker
Gedroogde paddestoelen zijn minder sterk dan verser. Dit verschil is maar heel klein maar wel aanwezig. Het kan zijn dat je je in de hoeveelheid vergist en daarom denkt dat ze sterker zijn. 60 grams vers is ongeveer 5 gram gedroogd.

Er is dus wat tolerantie opgetreden.. deze zal nu nog steeds aanwezig zijn.
Je zal dus ongetwijfeld een stuk minder voelen dan de eerste keer!

Dat is na 2/3 dagen een issue maar een week is ruim voldoende om de tolerantie kwijt te raken :)

paupie

Bewuste gebruiker
heartcore zei:
Dat is na 2/3 dagen een issue maar een week is ruim voldoende om de tolerantie kwijt te raken :)

klopt, ik heb getript en het effect was goed. Niks van tolerantie gemerkt.

Allolalie

Bewuste gebruiker
Ik prefeer zelf de smaak van vers, maar gedroogd zijn weer gemakkelijker mee te nemen en in openbare gelegenheden te verorberen (zoals in trein & bus).

paupie

Bewuste gebruiker
Johannes de Tripper zei:
Ik prefeer zelf de smaak van vers, maar gedroogd zijn weer gemakkelijker mee te nemen en in openbare gelegenheden te verorberen (zoals in trein & bus).

je kan verse ook in de bus of trein eten hoor, der gaan dan alleen wel een aantal mensen heeel raar kijke denk :tongueout:

Bovenaan