• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Angerfist zaterdag 23 november

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Aniet_Speed

Badass junkie
Hoii hoi!

Ik heb echt zin in een feestje, Decibel was mijn laatste, sindsdien is t eigenlijk alleen maar werken en verder niks... ben 1 keer uit eten geweest met collega's, paar keer met een gozer geweest, en verder gewoon beetje doelloos thuis zitten.
Ik heb geen contact meer met mijn "vrienden" groep, waardoor ik eigenlijk niks meer onderneem... Ik zat dit weekend te denken, wtf ben ik eigenlijk mee bezig? Omdat zij zo achterlijk zijn zou ik niet meer naar feestjes kunnen? En dan zo kinderachtig op fb elkaar taggen, stel kk kleuters, dat terzijde (Ja ik ben gefrustreerd)

Ik heb laatste tijd alleen maar gezeik nooit iets positiefs, en wordt er letterlijk en figuurlijk ziek in m'n hoofd van....Ben het dagelijkse sleur ff zo zat, dr is geen fuck meer aan (daarom was ik denk ook doorgeslagen aan de pep, weet ik wel zeker eigenlijk).

Maar goed, on topic..

Ik voel alleen maar ellende momenteel, ik wil gvd FEESTEEE!

Zouden jullie dat alleen durven?

Het is met de trein goed te doen voor mij, en precies de muziek waar ik zo gek op ben... Ik heb een lijstje met redenen om wel te gaan, dat zijn er een stuk of 10 en een lijstje om niet te gaan, daar staan er 2 op, namelijk..

Ik vind het niet chill om in m'n 1tje met openbaar vervoer naar Amsterdam Bijlmer Arena te gaan s avonds laat, weetje, vrouw alleen... je weet nooit wat er gebeurd

De tweede was alleen voelen, maar bij nader inzien, is die niet relevant want thuis ben ik écht alleen...

Ik denk dat ik gewoon ga, k heb toch weinig te verliezen, ik voel aan alles dat ik zo'n party nodig heb.

Maar wat zouden jullie doen? Ben benieuwd..
Gaan er mensen van hier ook nog heen?

Groetjessss

Rivalrie

Badass junkie
Ik ga af en toe alleen naar feesten en festivals. Is echt top!. Veel mensen gaan overigens alleen en als je alleen bent dan maak je snel contact. Zeker onder invloed....

Perenijsje

Badass junkie
Ik zou zeker gewoon lekker alleen gaan!
Ik heb daar een tijd geleden ook een topic over geopend en er zijn er wel meer die het doen. Ik vind het soms juist chiller om alleen te gaan. En juist als je alleen bent maak je sneller contact met anderen. Helemaal als je ook wat op hebt. En wat betreft het reizen, je kunt ook in het park om de hoek overdag aangerand worden, het is nu sowieso al vroeg donker. En je door angst laten leiden is niet goed. Je kunt wel altijd voorzorgsmaatregelen nemen zoals een fluitje of flesje deo/haarlak bij je hebben. Maar juist met dit soort optredens is het druk en de kans daardoor kleiner dat er wat gebeurt.
Veel plezier, want Angerfist moet je niet willen missen :cheerpompom:

https://drugsforum.nl/threads/alleen-uitgaan.65202/

Aniet_Speed

Badass junkie
Thanks, ik ga het gewoon doen ook, ik had op decibel ook die wou daarheen die daarheen, was dus ook al irritaties.. Ik zei jongens ik ga ff alleen lopen, ben helemaal los gegaan bij de hardcore vooraan, in m'n eentje was indd m'n beste moment die dag. Maar dan zijn hun ergens natuurlijk nog, nu ben je dan écht alleen.. Maarja idd, ik ben dat veilig thuis blijven ook wel zat word echt beetje depressief ervan..

Ik ga dan gewoon drinken, moet die maandag om half 6 eruit haha. Maar ik neem voor het geval dat wel een klein beetje pep mee ofzo, maar zou eigenlijk vanaf morgen stoppen dus liever niet, maar op drank kan ik ook wel losgaan :)

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik zou zeker gewoon lekker alleen gaan!
Ik heb daar een tijd geleden ook een topic over geopend en er zijn er wel meer die het doen. Ik vind het soms juist chiller om alleen te gaan. En juist als je alleen bent maak je sneller contact met anderen. Helemaal als je ook wat op hebt. En wat betreft het reizen, je kunt ook in het park om de hoek overdag aangerand worden, het is nu sowieso al vroeg donker. En je door angst laten leiden is niet goed. Je kunt wel altijd voorzorgsmaatregelen nemen zoals een fluitje of flesje deo/haarlak bij je hebben. Maar juist met dit soort optredens is het druk en de kans daardoor kleiner dat er wat gebeurt.
Veel plezier, want Angerfist moet je niet willen missen :cheerpompom:

https://drugsforum.nl/threads/alleen-uitgaan.65202/
Dankjewel :)

Ganggang💯

Badass junkie
kI ga dan gewoon drinken, moet die maandag om half 6 eruit haha. Maar ik neem voor het geval dat wel een klein beetje pep mee ofzo, maar zou eigenlijk vanaf morgen stoppen dus liever niet, maar op drank kan ik ook wel losgaan :)
Nice, sowieso alleen gaan!

En geen pep meenemen, als je eigenlijk zou stoppen dan hoeft het niet mee toch? Of niet stoppen en gewoon meenemen maar anders hou je jezelf voor de gek.

Buu

Bewuste gebruiker
Ik ben wel een aantal keer naar een hardcore/hardstyle feestje geweest in m'n eentje, en het is werkelijk waar geweldig. Je weet zelf hoe de lui op die feesten zijn, je hebt zo een nieuwe groep gemaakt. Plus je hoeft met niemand rekening te houden. Lekker doen man, is top.

MDMAZING

Badass junkie
Ik ga dr ook heen! Met een vriendengroep. Ik ga er zelf heen met de trein want de auto is vol.. Ik ben volgens mij ook de enigste van hun allemaal die drugs neemt.. :P Ga 3mmc nemen.. heb 3 capsules 1 met 300MG, en nog 2 van 200mg.. daar kom ik de nacht wel mee door :) Maar ik ga die gasten gewoon keta voeren xD:tilttearlaugh:

Rivalrie

Badass junkie
Ik ga dr ook heen! Met een vriendengroep. Ik ga er zelf heen met de trein want de auto is vol.. Ik ben volgens mij ook de enigste van hun allemaal die drugs neemt.. :P Ga 3mmc nemen.. heb 3 capsules 1 met 300MG, en nog 2 van 200mg.. daar kom ik de nacht wel mee door :) Maar ik ga die gasten gewoon keta voeren xD:tilttearlaugh:
Niet eens 6abp?

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik ben wel een aantal keer naar een hardcore/hardstyle feestje geweest in m'n eentje, en het is werkelijk waar geweldig. Je weet zelf hoe de lui op die feesten zijn, je hebt zo een nieuwe groep gemaakt. Plus je hoeft met niemand rekening te houden. Lekker doen man, is top.
Ik weet idd hoe het feest zelf is, daar maak ik me ook niet druk om, gaat mij eigenlijk puur om het reizen er naartoe...
Ik ben een jonge (blonde) vrouw, en dan in m'n eentje naar Amsterdam s avonds laat pfff...:coldsweat:
Je leest zoveel rare berichten tegenwoordig, en stel ik word lastig gevallen ofzo, wat ga ik beginnen tegen een groep gasten die kwaad willen om wat voor reden dan ook... dat is echt wat mij zo laat twijfelen....

Aniet_Speed

Badass junkie
Wat is 3mmc eigenlijk? Gebruik al jaren maar dat ken ik niet lol :')

En hoe ver moet jij reizen dan?

MDMAZING

Badass junkie
Wat is 3mmc eigenlijk? Gebruik al jaren maar dat ken ik niet lol :')

En hoe ver moet jij reizen dan?
Soort van mdma en cocaine. Lage dosis is een soort amphetamine achtig gevoel, en hogere ga je richting de mdma, en ga je tering lekker. Je blijft helder in je hoofd dus je spaced niet weg ofzo. En je kan de heletijd bijpakken met 3mmc dus het is best verslavend. Echt top spul, vind het beter als mdma. Je word zo euforisch, zoveel energie dat is ongelovelijk

Buu

Bewuste gebruiker
Ik weet idd hoe het feest zelf is, daar maak ik me ook niet druk om, gaat mij eigenlijk puur om het reizen er naartoe...
Ik ben een jonge (blonde) vrouw, en dan in m'n eentje naar Amsterdam s avonds laat pfff...:coldsweat:
Je leest zoveel rare berichten tegenwoordig, en stel ik word lastig gevallen ofzo, wat ga ik beginnen tegen een groep gasten die kwaad willen om wat voor reden dan ook... dat is echt wat mij zo laat twijfelen....
Snap ik ja, anders kijken of je met lui van daar even naar het station kan lopen. Je bent vast niet de enige.

Aniet_Speed

Badass junkie
Snap ik ja, anders kijken of je met lui van daar even naar het station kan lopen. Je bent vast niet de enige.

Ik heb besloten dat ik gewoon ga, fck de tyfus! Ga op m'n brommer naar Leiden en dan vanaf daar met de trein.. ben er zo klaar mee, ik ga gewoon :grin:

Aniet_Speed

Badass junkie
Soort van mdma en cocaine. Lage dosis is een soort amphetamine achtig gevoel, en hogere ga je richting de mdma, en ga je tering lekker. Je blijft helder in je hoofd dus je spaced niet weg ofzo. En je kan de heletijd bijpakken met 3mmc dus het is best verslavend. Echt top spul, vind het beter als mdma. Je word zo euforisch, zoveel energie dat is ongelovelijk
Mmm klinkt heel uitnodigend haha

Buu

Bewuste gebruiker
En als je 07:00 echt zo'n angst hebt, wellicht @MDMAZING een berichtje sturen of hij onder bescherming van een puntje ket met jou naar het station wilt :$

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is @Snelleke Snel !

En @MDMAZING hoe vond jij het en ging het een beetje goed met die capsules 3mmc of was het toch een beetje teveel?
Nou ik was dus van plan om te gaan, stonden er ineens 2 oude vriendinnen van me op de stoep, zou in eerste instantie dan met hen chillen en daarna weggaan, maar t was zo gezellig dat we tot half 4 hebben gezeten, tja... weg feest:sweatsmile:. Zonde van het feest, maar waren vriendinnen uit m'n jeugd die ik zoo lang niet had gezien, dus dat telt ook voor iets.... wat een timing ook weer, mja da's echt typisch voor mij, echt typisch.... alles of niks, qua drugs maar ook qua leven, t is alles tegelijk of weken/maanden niks... we hebben een hoop gelachen en gejankt iig:tongueclosed:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan