Anti demonstratie beginnen ?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik wil er wel naartoe, om te kijken. Op dezelfde manier waarop je naar een ongeluk kijkt, ergens vind je het wel zielig, maar te leuk om door te lopen..

shokora

Wijs gebruiker
Lauu zei:
gewoon een tegen demonstratie doen :P

Er is al een gigantische tegendemonstratie geplanned vanuit diverse groepen, dus als je echt een tegendemo wil houden kun je makkelijk aansluiten :) (misschien een idee om vanuit drugsforum te doen).

Flip Trip

Bewuste gebruiker
shokora zei:
Lauu zei:
gewoon een tegen demonstratie doen :P

Er is al een gigantische tegendemonstratie geplanned vanuit diverse groepen, dus als je echt een tegendemo wil houden kun je makkelijk aansluiten :) (misschien een idee om vanuit drugsforum te doen).

Zou je misschien wat meer informatie kunnen geven over die antidemo, sites ofzo.

Thx :wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
Blowen mag toch? Ik breek de wet volgens mij dan niet.. Drugsgebruik is voor zover ik weet legaal, alleen bezit niet.. maar als ik voor ik daarheen ga m'n tripje/pilletje neem ben ik daar toch niet meer strafbaar?

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Blowen mag toch? Ik breek de wet volgens mij dan niet.. Drugsgebruik is voor zover ik weet legaal, alleen bezit niet.. maar als ik voor ik daarheen ga m'n tripje/pilletje neem ben ik daar toch niet meer strafbaar?

Als je denkt de komiek uit te kunnen hangen tussen het soort mensen wat op die site komt voorspel ik dat je er niet zonder kleerscheuren van af komt...

shokora

Wijs gebruiker
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

Als je denkt de komiek uit te kunnen hangen tussen het soort mensen wat op die site komt voorspel ik dat je er niet zonder kleerscheuren van af komt...

Precies mijn punt, het is niet zozeer dat je opgepakt wordt, maar het is zeer waarschijnlijk dat het 'uit de hand loopt' (jammer maar helaas waar). Je wilt niet knetter stoned/trippend/godweetwat daar rond lopen als de hel los breekt.

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Wat een kneuzen.. "Ons land drugsvrij!" Laten we dan maar wiet verbieden.. Maar hou de alcohol maar wel, die verkeersongelukken, absurd hoge kosten etc das allemaal wel best... Oja en jesus dronk wijn en blowde niet dus dan zal dat ook wel kloppen....

Psycheheerlijk

Belezen gebruiker
Lekker op mijn verjaardag :angry:
Als ik die dag niet jarig zou zijn zou ik zeker mee doen met de tegendemonstratie!

Zullen wel weer rellen worden though....Nazisten vs the sane people!

drain bamage

Badass junkie
shokora zei:
Angramar Temenos zei:
Als ik kan ga ik er wel heen, helemaal wappie uiteraard, jointjes roken.

Lijkt me niet heel erg slim met honderden nazis, afa en ME-agenten om je heen...
wel droog om je ergens op te stellen waar iedereen je kan zien maar niet bij je kan komen

tegelijkertijd de grootste joint ter wereld smoken :stoned:
kijk dat is nou een plan! :P

Wacky

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Is er niet een manier om ze ongemerkt drugs (bij voorkeur tripmiddelen) toe te dienen?

Koop een stapel plastic bekertjes, en doe in elk bekertje 2 druppeltjes LSD en steek ze terug in het plastic.
Scheer je kop kaal en regel wat lonsdale kleding zodat je kunt doen of je bij ze hoort.
Neem 10 flessen frisdrank en een paar kannen koffie mee en stap op de bus.
Uitdelen maar.

ALs jij dat doet, dan denk ik dat we met DF wel een fonds bij elkaar krijgen voor de kosten en ben je voortaan onze grote held.

Immo

Badass junkie
Wacky zei:
ALs jij dat doet, dan denk ik dat we met DF wel een fonds bij elkaar krijgen voor de kosten en ben je voortaan onze grote held.

Dat zou inderdaad wel een heldendaad zijn.

Judas

Wijs gebruiker

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Angramar Temenos zei:
Is er niet een manier om ze ongemerkt drugs (bij voorkeur tripmiddelen) toe te dienen?

Koop een stapel plastic bekertjes, en doe in elk bekertje 2 druppeltjes LSD en steek ze terug in het plastic.
Scheer je kop kaal en regel wat lonsdale kleding zodat je kunt doen of je bij ze hoort.
Neem 10 flessen frisdrank en een paar kannen koffie mee en stap op de bus.
Uitdelen maar.

Nee dat lijkt me verschrikkelijk zonde, het heilige lsd molecuul, hehe, zal dat namelijk hoogstwaarschijnlijk niet overleven. Pak dan een paar mg van de DOx serie in die bekertjes :rock: . Werkt ook nog eens een stuk langer.

greenpower

Bewuste gebruiker
In plaats van lsd kan je ze beter datura geven, slachten ze zichzelf en hun vriendjes wel af.

Volgende dag op het nieuws, kan je lachen.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
shokora zei:
Jokkelshizzle zei:
drain bamage zei:

Dat is toch niet zo makkelijk te maken???? ik zoek iets minder dodelijks man... anders had ik het wel willen kopen

Jammer alleen dat je dan ook 15000 antifa en godweethoeveel normale burgers ombrengt :P

De antifa is geen haar beter dan de rechtsextremen. En voor die normale burgers, ja het is Mestreech :kots: , dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.

shokora

Wijs gebruiker
Flip Trip zei:
De antifa is geen haar beter dan de rechtsextremen. En voor die normale burgers, ja het is Mestreech :kots: , dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.

Ja die verdomde antifa toch, stiekem willen ze gewoon onderscheid op ras en in het speciaal alle joden uitmoorden :(

Ik begrijp je volkomen.

drain bamage

Badass junkie
shokora zei:
Flip Trip zei:

Ja die verdomde antifa toch, stiekem willen ze gewoon onderscheid op ras en in het speciaal alle joden uitmoorden :(

Ik begrijp je volkomen.
das is 1 manier om het te interpreteren, volgens mij bedoelde Flip het meer als: "het zijn ook gewoon irritante gasten die geweld ook niet schuwen"
en daar heeft Flip gelijk in, damn hypocrites :P fucking punk-ass bitches

@ yeti, wat een vet ding :tearsofjoy:
deze dude wilde hetzelfde doen en heeft daarmee enkele 10 tallen mensen in de subway van Tokyo met sarin weten te vergassen:

nog meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aum_Shinrikyo

dropkick_tamas

Experimenterende gebruiker
Ik ben iniedergeval bij de demo van AFA Nederland. Persoonlijk walg ik van ultra-rechts enz, ik hoop dan ook dat we ze helemaal de k*nker in slaan. :grin:

shokora

Wijs gebruiker
dropkick_tamas zei:
Ik ben iniedergeval bij de demo van AFA Nederland. Persoonlijk walg ik van ultra-rechts enz, ik hoop dan ook dat we ze helemaal de k*nker in slaan. :grin:

De kans dat je er dicht bij komt als je in AFA achtige kleding gaat is niet heel erg groot. En daarbij is het gewoonweg niet tactisch om ze de tering in te meppen... (je schiet er niks mee op en er staan weer 10 pagina's in de krant over hoe ongelofelijk niet lief links wel niet is).

drain bamage

Badass junkie
aangezien de prijs nogal een probleem blijkt te vormen: gooi gewoon bleek en ammonia bij elkaar en je hebt mostergas
een stuk minder schadelijk, geeft alleen lekkere blaren :wink:

Bovenaan