Antidepressiva en 2CB?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hallo,

Zoals velen wil mijn vriendin ook in "hogere sfeer" het nieuwe jaar in zetten. Zij neemt al een tijdje Serlaine, een lichte antidepressiva. Waarschijnlijk is MDMA een no go, ook niet in minieme dosis? Kan 2cb wel? Is er iets aan te raden? Ik weet dat het moeilijk is met dergelijke medicatie.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Had anderhalf jaar geleden ooit een artikel gelezen dat 2c-b dan minder sterk zou werken.

Zou zeggen dat de serotonine-receptoren wat minder goed werken door het constante gebruik van antidepressiva maar dit is niet wetenschappelijk onderbouwt. Had zoiets ooit gelezen.

Zou hier wel even zeker van zijn, het werkt beide namelijk op de serotonine-receptoren.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Een beetje hetzelfde verhaal met xtc dus dat het effect wat onderdrukt word? Daar ligt het gevaar dan ook van bijnemen dat bewust hier niet zal worden gedaan. Word de kater dan ook versterkt. Bij 2cb is die er haast niet maar hoofdpijn en algemene vermoeidheid merk ik wel.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Ik heb het ooit met een meid gedaan die dus antidepressiva slikte. Ze voelde er één keer niks van, de andere keer te heftig.

Ik zal als ik jou was toch even gaan googelen :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja google is altijd mijn vriend bij dit soort vragen maar DF kan me meestal het meest verduidelijking geven. Bronnen zeggen de dosis laag te houden en dat het effect wel afgevlakt word. Verder is hier weinig onderzoek naar gedaan of is de info nog niet up to date.

Bovenaan